Страница 6 от 7
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 06 Яну 2014 20:30
от JapCar
sha4ev написа:
Имах подобен проблем с Тойота Авенсис 2.2 D4D 150pc.2006г.До 3000 оборота добре и от там на горе забива моцуна.
Оказа се,че губи антифриз.Като долеех антифриз или вода,започваше да върви нормално-като луда.
Не знам дали на някой стана ясно всичкото това обяснение...Някак си няма логика или обяснение или аз нещо не съм разбрал:
-направили сте ремонт за да откриете защо губи течност, а не сте открили, гарнитурата си била ОК.
-сменили сте в. помпа, защо, течеше от там ли?
- и гарнитурата и в. помпа, и загубата на течност не може да имат връзка със загубата на мощност над 3000об.
Искам да кажа, че профилактично сте сменили гарнитура и в .помпа, без да са били дефектни (за помпата не става ясно) и всичко се оправи?
2.2 D-4D е известен с риска , че издухва гарнитура и на гаранционните сменяха двг, не само гарнитура, не знам защо (говоря за UK, в друга тема питах дали е така и в БГ, но нямаше отговор)
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 06 Яну 2014 21:43
от memorex
JapCar написа:sha4ev написа:
Имах подобен проблем с Тойота Авенсис 2.2 D4D 150pc.2006г.До 3000 оборота добре и от там на горе забива моцуна.
Оказа се,че губи антифриз.Като долеех антифриз или вода,започваше да върви нормално-като луда.
Не знам дали на някой стана ясно всичкото това обяснение...Някак си няма логика или обяснение или аз нещо не съм разбрал:
-направили сте ремонт за да откриете защо губи течност, а не сте открили, гарнитурата си била ОК.
-сменили сте в. помпа, защо, течеше от там ли?
- и гарнитурата и в. помпа, и загубата на течност не може да имат връзка със загубата на мощност над 3000об.
Искам да кажа, че профилактично сте сменили гарнитура и в .помпа, без да са били дефектни (за помпата не става ясно) и всичко се оправи?
2.2 D-4D е известен с риска , че издухва гарнитура и на гаранционните сменяха двг, не само гарнитура, не знам защо (говоря за UK, в друга тема питах дали е така и в БГ, но нямаше отговор)
Така е и в БГ че сигурно и по -зле по две.Моите заключения са лошо масло и неподходящо конструирана турбина.
Откога чакам някой да обясни.Бъзикам радиото но никой не отговаря.
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 06 Яну 2014 22:28
от JapCar
memorex написа:
Така е и в БГ че сигурно и по -зле по две.Моите заключения са лошо масло и неподходящо конструирана турбина.
Откога чакам някой да обясни.Бъзикам радиото но никой не отговаря.
И каква връзка има маслото и турбината с издухване на гарнитура...? Лошото масло предизвиква лошо смазване и по-бързо износване на движещи се части, но не трябва да се троши двигателя...ако не се използва за състезателни цели.
Искам и да попитам, как карате тия дизели с над 3000об...? До сега само 1-2 пъти издух на 2-ра по баир до 4500 за няколко мин с цел "Италиански Тунинг". Ако не беше това, нямаше и да знам как върви над 3000об. biggrin.gif При нормална експлоатация 3000 стигам рядко само преди превключване на по-висока предавка...
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 06 Яну 2014 22:35
от iovkito
Карай малко по магистралите в Германия и ще видиш стрелката на оборотомера много рядко под 3к оборота и ще разбереш , че и твоята кола гори масло.
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 06 Яну 2014 22:39
от sha4ev
JapCar написа:sha4ev написа:
Имах подобен проблем с Тойота Авенсис 2.2 D4D 150pc.2006г.До 3000 оборота добре и от там на горе забива моцуна.
Оказа се,че губи антифриз.Като долеех антифриз или вода,започваше да върви нормално-като луда.
Не знам дали на някой стана ясно всичкото това обяснение...Някак си няма логика или обяснение или аз нещо не съм разбрал:
-направили сте ремонт за да откриете защо губи течност, а не сте открили, гарнитурата си била ОК.
-сменили сте в. помпа, защо, течеше от там ли?
- и гарнитурата и в. помпа, и загубата на течност не може да имат връзка със загубата на мощност над 3000об.
Искам да кажа, че профилактично сте сменили гарнитура и в .помпа, без да са били дефектни (за помпата не става ясно) и всичко се оправи?
2.2 D-4D е известен с риска , че издухва гарнитура и на гаранционните сменяха двг, не само гарнитура, не знам защо (говоря за UK, в друга тема питах дали е така и в БГ, но нямаше отговор)
Явно не съм обяснил добре.Направихме ремонт,по точно направиха ремент в (сервиза),защото автомобила е служебен.Имаше загуба на теч,който не се разбираше от къде идва.На място не правеше локви.Така го карах известно време,защото нямаше начин да се спре автомобила по ред причини.Когато изгубише течност вървеше добре до около 3000об.,след това забиваше моцуна.В колата имах винаги под ръка шише с вода.Като забиеше моцуна,слизам доливам и продължавам.След ремонта изхвърлих шишето с водата.Това е всичко приятели поздрави.Надявам се да не е това проблема при колегата.

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 06 Яну 2014 22:53
от sha4ev
JapCar написа:memorex написа:
Така е и в БГ че сигурно и по -зле по две.Моите заключения са лошо масло и неподходящо конструирана турбина.
Откога чакам някой да обясни.Бъзикам радиото но никой не отговаря.
И каква връзка има маслото и турбината с издухване на гарнитура...? Лошото масло предизвиква лошо смазване и по-бързо износване на движещи се части, но не трябва да се троши двигателя...ако не се използва за състезателни цели.
Искам и да попитам, как карате тия дизели с над 3000об...? До сега само 1-2 пъти издух на 2-ра по баир до 4500 за няколко мин с цел "Италиански Тунинг". Ако не беше това, нямаше и да знам как върви над 3000об. biggrin.gif При нормална експлоатация 3000 стигам рядко само преди превключване на по-висока предавка...
Много голяма връска има турбината с издухване на гарнитурата,особено ако десния крак ти тежи повече.
Ако не си излизал извън града,няма как да разбереш,как се карат тия дизели с над 3000об.
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 06 Яну 2014 23:45
от JapCar
Всички обяснения до тук как се кара над 3000 са общи приказки и пожелания
Споменавал съм, че тук на магистрала ограничението е 70 мили, така върви колоната и на 6-та ми е около 2000об. Трябва ли да карам на 3-4-та, да видя как е над 3000об. и накрая разхода вместо 5 да е 6-7 ... Да не говорим, че максималния въртящ момент е между 1900 и 3000 об.
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 07 Яну 2014 09:27
от sha4ev
JapCar написа:Всички обяснения до тук как се кара над 3000 са общи приказки и пожелания
Споменавал съм, че тук на магистрала ограничението е 70 мили, така върви колоната и на 6-та ми е около 2000об. Трябва ли да карам на 3-4-та, да видя как е над 3000об. и накрая разхода вместо 5 да е 6-7 ... Да не говорим, че максималния въртящ момент е между 1900 и 3000 об.
Да 70 мили ако пътувам със семейството на почивка.А когато трябва да стигнеш до Пловдив от София за 40м.ще разбереш за какво говоря.
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 07 Яну 2014 20:40
от JapCar
sha4ev написа:
Да 70 мили ако пътувам със семейството на почивка.А когато трябва да стигнеш до Пловдив от София за 40м.ще разбереш за какво говоря.
Офтопик:
Колега, хайде обърни внимание на техническата страна на форума, по принцип, защото той не е тинейджърски чат...Очевидно търсиш провокация и някой да се окачи да спорите на тема надбягване и да си ги мерите...
Изхвърлянията не знам на някой дали правят добро впечатление и дали допринасят с нещо полезно... Авенсиса е точно семейна кола за удобно возене, не е бегачка. Не знам как се връзва думата "трябва" със стигането до Пловдив, но ако искаш да стигаш и за 20 мин, вземи си BMW, пиши в техния форум, със сигурнст там ще има няколко, които ще ти се зарадват на подобни хвалби.
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 07 Яну 2014 21:07
от memorex
Прав си че Тойота нямат дизел бегачки макар че много ми допада като автомобил. Въпреки че са едни от новаторите в комънрейла трудно им е да направят добър мотор.Карам дизели от 10 години и БМВ наистина нямат равни.
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 07 Яну 2014 21:33
от sha4ev
JapCar написа:sha4ev написа:
Да 70 мили ако пътувам със семейството на почивка.А когато трябва да стигнеш до Пловдив от София за 40м.ще разбереш за какво говоря.
Офтопик:
Колега, хайде обърни внимание на техническата страна на форума, по принцип, защото той не е тинейджърски чат...Очевидно търсиш провокация и някой да се окачи да спорите на тема надбягване и да си ги мерите...
Изхвърлянията не знам на някой дали правят добро впечатление и дали допринасят с нещо полезно... Авенсиса е точно семейна кола за удобно возене, не е бегачка. Не знам как се връзва думата "трябва" със стигането до Пловдив, но ако искаш да стигаш и за 20 мин, вземи си BMW, пиши в техния форум, със сигурнст там ще има няколко, които ще ти се зарадват на подобни хвалби.
Аз обърнах внимание,обаче някой колеги не разбират написаното, и това са последствията.А именно описание на някои неща с детайли.Ако следиш темата внимателно,ще разбереш кой какво пише и кой размътва темата и прочие.
За хвалбата, не съм от хората,които се хвалят,че съм камикадзе,напротив против тия идиотщини съм,но както споменах това се случваше със служебен автомобил,и тези разтояния съм ги взимал не по мое желание.
Ако съм бил полезен на колегата с информацията, която споделих за загубата на теч,ще съм доволен.Ако не ЖИВОТНИ И ЗДРАВИ.
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 17 Мар 2014 12:58
от peichodj
здравейте от вчера и аз имам този проблем със забиване над 3 хиляди оборота.не ми светва чека всчико ми е сменено преди 3 хиляди км.Може ли да е от некачествена нафта или нещо друго
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 17 Мар 2014 13:38
от memorex
Общо казано недостиг на гориво или въздух а може и двете и всички повреди водещи до предходното.Лошо качество на горивото и наличие на примеси които не горят също.Така че не е едно или две неща.Диагностика трябва колкото и досадно да звучи.
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 21 Мар 2014 11:09
от peichodj
бях на диагностика,всичко е нормално и мисля да смъкна резервоара и да го почистя след това горивния филтър и трябва да се оправи

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Публикувано на: 21 Мар 2014 16:52
от rumenmitev
На първо време смени горивния филтър. На мен по същия начин се получи - на 1000 км.от смяна, наново смених филтъра, защото се беше запушил!