Публикувано на: 22 Апр 2011 04:16
Всеки да си гледа в неговата паница. Който разбира от нещо да си е компентентен само в него.
1. Как "кварталните"(слагам ги в кавички защото явно освен ТМ всички други са такива) си набавят оригинални части - всички производители работят с доставчици. Тези доставчици не продават само на тях. Те произвеждат и резервни части, които можеш да си купиш свободно. или пък пазаруват от Toyota_forever.
2. Софтуерът се купува, човек се обучава(не са чак толкова коренно различни начините за работа за различните марки) същият този закупен, легален софтуер се обновява едновременно навсякъде.
3. Не бих си закарал колата в сервиз на Тойота в БГ за механичен проблем! Имам достатъчно кадърни познати(приятели и роднини дори), които могат да го отстранят без да се замислям дали е качествено и дали не са ме обрали! Както казват колегите всеки си работи за името, за да може след това името да работи за него!( имаш за пример колеги от форума, които работят прецизно всеки път!)
4. Ако имам друг проблем отново бих се доверил на някой друг да го диагностицира, за да не стане като колегата, на когото са искали да му сменят цялата кола заради кофти нафта.
Най-накрая един простичък факт - в Тойота ми поискаха 470лв. за чипа на ключа!! 560 заедно с КОРУБАТА(90 лв. за някаква си пластмаса и метал стърчащ от нея... в и бей са по 5 ДОЛАРА същите заготовки!! И по 50$ ключове с чип НОВИ!!Казах им че ще я паля с отвертка... ) Аз с 20 лева си свърших съвсем същата работа и се чувствах като ВИП клиент на ключаря, а не ме третираха като прошляк, защото съм си купил кола от далечната 2001година...
Аз пък желая да бъда репликиран laugh.gif
Вашите мнения имат голяма стойност за мен. За това съм в този форум все пак

1. Как "кварталните"(слагам ги в кавички защото явно освен ТМ всички други са такива) си набавят оригинални части - всички производители работят с доставчици. Тези доставчици не продават само на тях. Те произвеждат и резервни части, които можеш да си купиш свободно. или пък пазаруват от Toyota_forever.
2. Софтуерът се купува, човек се обучава(не са чак толкова коренно различни начините за работа за различните марки) същият този закупен, легален софтуер се обновява едновременно навсякъде.
3. Не бих си закарал колата в сервиз на Тойота в БГ за механичен проблем! Имам достатъчно кадърни познати(приятели и роднини дори), които могат да го отстранят без да се замислям дали е качествено и дали не са ме обрали! Както казват колегите всеки си работи за името, за да може след това името да работи за него!( имаш за пример колеги от форума, които работят прецизно всеки път!)
4. Ако имам друг проблем отново бих се доверил на някой друг да го диагностицира, за да не стане като колегата, на когото са искали да му сменят цялата кола заради кофти нафта.
Най-накрая един простичък факт - в Тойота ми поискаха 470лв. за чипа на ключа!! 560 заедно с КОРУБАТА(90 лв. за някаква си пластмаса и метал стърчащ от нея... в и бей са по 5 ДОЛАРА същите заготовки!! И по 50$ ключове с чип НОВИ!!Казах им че ще я паля с отвертка... ) Аз с 20 лева си свърших съвсем същата работа и се чувствах като ВИП клиент на ключаря, а не ме третираха като прошляк, защото съм си купил кола от далечната 2001година...
Аз пък желая да бъда репликиран laugh.gif
Вашите мнения имат голяма стойност за мен. За това съм в този форум все пак

