Страница 6 от 7
Публикувано на: 01 Апр 2011 19:42
от Vesko
V knijkata ti na Aurisa ne pishe li kakvo sa lambite?
Публикувано на: 01 Апр 2011 20:24
от Me4oKyX
Дългите са НВ3/9005, халогена е Н11 ако се не лъжа, може и 9006/НВ4 да е.... Но като цяло това е без особено значение, при положение, че каквито и нормални крушки да сложиш, разликата с ксенона ще е огромна... Дори да сложиш скъпите ОСРАМ или ФИЛИПС, пак има солидна разлика в цвета, защото МАХ могат да постигнат 4300К като цвят с нормална крушка. Единствено габаритите можеш да сложиш диодни и ще светят както искаш. А комплект хубави крушки, дето да докарват 4300К цвят са към 50-70лв ....

Публикувано на: 02 Апр 2011 00:29
от kando
Те габаритите са ми най-важни защото светят непрекъснато с другите....от къде да си взема хубави 5w5, които да са близо до 6000К?

Публикувано на: 02 Апр 2011 18:56
от stivi
nikolov22 написа:колеги да ви ниформирам че вече официално са забранени ксеноните от даито донесоха нова наредба в пункта за технически преглед и ако не е оригинален и свети пледовече от колко беше там и не фокусира не минаваш преглед

но от една страна ми е писнало от голфове с ксенони от 60лвв насрешното
Това само по себе си е прекрасна новина,но както всички знаем в БГ има много хубави закони само дето никой не следи дали се спазват и затова никой не ги спазва така че поне още няколко години ще се псуваме вечери по пътищата като се разминаваме с псевдогъзарските афтърмаркет китайски ксенони дето даже и официалните дилъри ги слагат

Публикувано на: 02 Апр 2011 19:12
от diesel_power
kando написа:Те диодите са ми най-важни защото светят непрекъснато с другите....от къде да си взема хубави 5w5, които да са близо до 6000К?

Ама естествено ,че са най-важни!
Дори колите ,които са без диоди на габаритите трябва да ги спират от движение!
Хора без работа.
Публикувано на: 02 Апр 2011 19:22
от Akima
kando написа:Те диодите са ми най-важни защото светят непрекъснато с другите....от къде да си взема хубави 5w5, които да са близо до 6000К?

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?p ... 794de9688f 
Публикувано на: 03 Апр 2011 01:03
от Me4oKyX
diesel_power - споко бе брат, кво палиш !? Нормално е да си гледат хората дори габаритите - те с някаква цел са сложени. Като няма проблеми колата и човек си я гледа като хората, нормално да иска да си я поглези, щото и на собственика си му е кеф.... И да, наистина трябва да спират от движение дори за една крушка - ако си носиш резервна - сменяш и потегляш, ако ли не - спираш колата, хващаш такси до бензиностанция и взимаш, сменяш и тогава тръгваш.... Особено нощно време..... Колко пъти съм си целувал спирачките и гумите, заради такива кретени дет карат и една светлина отзад не свети - ходи ти разбери, че той намалял, че почти спрял вече дори..... Айде по-сериозни - ТАКА трябва да си гледат хората колите, защото иначе може да докараш бели на твоята и на чужди хора на главите!

Публикувано на: 07 Апр 2011 00:22
от kando
Днес дойдоха диодните w5w и си купих osram cool blue за дългите.....и потърквайки ръце се запътих да ги сменям за да спрат да жълтеят спрямо ксенона. Нооооо се оказа много много близко до невъзможно да се сменят тези крушки просто е така пред блока! Успях да махна предната кора, успях да видя къде седят, но не и да си пъхна ръката там за да направя каквото и да е. Мъчих, мъчих и си върнах кората и си затворих капака и утре ТМ Ауто.
Някой с Аурис с плезен опит и предложения ?

Публикувано на: 07 Апр 2011 00:31
от todor87
kando написа:Днес дойдоха диодните w5w и си купих osram cool blue за дългите.....и потърквайки ръце се запътих да ги сменям за да спрат да жълтеят спрямо ксенона. Нооооо се оказа много много близко до невъзможно да се сменят тези крушки просто е така пред блока! Успях да махна предната кора, успях да видя къде седят, но не и да си пъхна ръката там за да направя каквото и да е. Мъчих, мъчих и си върнах кората и си затворих капака и утре ТМ Ауто.
Някой с Аурис с плезен опит и предложения ?

Еми аз нямах проблеми с това начинание.Предполагам,че махаш кората която се намира над радиатора,не тази над мотора

Публикувано на: 07 Апр 2011 03:06
от kando
Според мен са променили нещо на тоя фейслефт от 2010, защото е наистина невъзможно човек да си пъхни ръката там. Късите са малко по към центъра и да кажем, че са възможни, но габаритите и дългите са така завъртяни и набутани, никаъв шанс.
Публикувано на: 07 Апр 2011 12:56
от Brigo
Миналата седмица и аз смених габаритите с диоди и вярно, че беше малко играчка, но не и невъзможно. Най-добре отвори книжката и виж как точно се сменят - японците няма как да не са го предвидили

При теб с фейслифта не знам какво е точно положението, но при мен не се наложи да се демонтира каквото и да било.
Публикувано на: 08 Апр 2011 10:16
от kando
Вчера ходих до ТМ Ауто за да ми ги сменят и приемчика каза "а да те вярно малко кофти са набутани" и след това раглобиха 2 кори, предната броня и болтовета на фаровете за да ги сменят. И аз наистина много се зачудих и попитах "Ммм а какво да правя ако ми се наложи да ги сменя сам, да не говорим за на път, вечер и топъл двигател" и те казаха "ммм"

:D Да се надяваме да не ми се налага да ги сменям инцидентно :P
Публикувано на: 08 Апр 2011 10:36
от stivi
Те на много от новите коли вече ако ти изгори крушка само в сервиза могат да ти я сменят,на някой направо се сваля фара за смяната

Публикувано на: 08 Апр 2011 11:44
от Nixter
До колкото разбирам само дългите се сменят трудно. Нямаш никакъв проблем, ако ти изгори крушка на дългите през нощта - не я сменяш. За късите не е нужно да се ходи в сервиза - тях на място.
Скоро четох в едно немско списание - оценка за трудността на смяна на кушки на различни марки и модели нови коли на пазара. Оказаха се само няколко модела, които изискват смяна в сервиза. За огромното мнозинство от нови коли - крушката се сменя на място, пък било то и трудно.
Публикувано на: 08 Апр 2011 11:55
от kando
Брат ми кара FIAT Garnde Punto от 2009та и там е уникално добре направено. Отваряш една пластмаса, която се явява нещо като капак на отделението където са кабелите, вадиш крушката с кабела, сменяш я и връщаш кабела - всичките крушки за по малко от 5 мин на каквато и да е светлина и където и да е....ама явно в ауриса тази трудност е наложена от дизайнерски и технически решения, съмнявам се просто е така да са ги сбили толкова гадно...