Xenon Luxima поставeн от дилъра на нов Auris Е15 - мнения?
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Дългите са НВ3/9005, халогена е Н11 ако се не лъжа, може и 9006/НВ4 да е.... Но като цяло това е без особено значение, при положение, че каквито и нормални крушки да сложиш, разликата с ксенона ще е огромна... Дори да сложиш скъпите ОСРАМ или ФИЛИПС, пак има солидна разлика в цвета, защото МАХ могат да постигнат 4300К като цвят с нормална крушка. Единствено габаритите можеш да сложиш диодни и ще светят както искаш. А комплект хубави крушки, дето да докарват 4300К цвят са към 50-70лв .... 

Това само по себе си е прекрасна новина,но както всички знаем в БГ има много хубави закони само дето никой не следи дали се спазват и затова никой не ги спазва така че поне още няколко години ще се псуваме вечери по пътищата като се разминаваме с псевдогъзарските афтърмаркет китайски ксенони дето даже и официалните дилъри ги слагатnikolov22 написа:колеги да ви ниформирам че вече официално са забранени ксеноните от даито донесоха нова наредба в пункта за технически преглед и ако не е оригинален и свети пледовече от колко беше там и не фокусира не минаваш преглед![]()
![]()
но от една страна ми е писнало от голфове с ксенони от 60лвв насрешното

1.4 D-4D много добър мотор !
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?p ... 794de9688fkando написа:Те диодите са ми най-важни защото светят непрекъснато с другите....от къде да си взема хубави 5w5, които да са близо до 6000К?

- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
diesel_power - споко бе брат, кво палиш !? Нормално е да си гледат хората дори габаритите - те с някаква цел са сложени. Като няма проблеми колата и човек си я гледа като хората, нормално да иска да си я поглези, щото и на собственика си му е кеф.... И да, наистина трябва да спират от движение дори за една крушка - ако си носиш резервна - сменяш и потегляш, ако ли не - спираш колата, хващаш такси до бензиностанция и взимаш, сменяш и тогава тръгваш.... Особено нощно време..... Колко пъти съм си целувал спирачките и гумите, заради такива кретени дет карат и една светлина отзад не свети - ходи ти разбери, че той намалял, че почти спрял вече дори..... Айде по-сериозни - ТАКА трябва да си гледат хората колите, защото иначе може да докараш бели на твоята и на чужди хора на главите! 

Днес дойдоха диодните w5w и си купих osram cool blue за дългите.....и потърквайки ръце се запътих да ги сменям за да спрат да жълтеят спрямо ксенона. Нооооо се оказа много много близко до невъзможно да се сменят тези крушки просто е така пред блока! Успях да махна предната кора, успях да видя къде седят, но не и да си пъхна ръката там за да направя каквото и да е. Мъчих, мъчих и си върнах кората и си затворих капака и утре ТМ Ауто.
Някой с Аурис с плезен опит и предложения ?
Някой с Аурис с плезен опит и предложения ?

Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
Еми аз нямах проблеми с това начинание.Предполагам,че махаш кората която се намира над радиатора,не тази над мотораkando написа:Днес дойдоха диодните w5w и си купих osram cool blue за дългите.....и потърквайки ръце се запътих да ги сменям за да спрат да жълтеят спрямо ксенона. Нооооо се оказа много много близко до невъзможно да се сменят тези крушки просто е така пред блока! Успях да махна предната кора, успях да видя къде седят, но не и да си пъхна ръката там за да направя каквото и да е. Мъчих, мъчих и си върнах кората и си затворих капака и утре ТМ Ауто.
Някой с Аурис с плезен опит и предложения ?

Според мен са променили нещо на тоя фейслефт от 2010, защото е наистина невъзможно човек да си пъхни ръката там. Късите са малко по към центъра и да кажем, че са възможни, но габаритите и дългите са така завъртяни и набутани, никаъв шанс.
Последно промяна от kando на 08 Апр 2011 10:12, променено общо 1 път.
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
Миналата седмица и аз смених габаритите с диоди и вярно, че беше малко играчка, но не и невъзможно. Най-добре отвори книжката и виж как точно се сменят - японците няма как да не са го предвидили
При теб с фейслифта не знам какво е точно положението, но при мен не се наложи да се демонтира каквото и да било.

Toyota Auris 1.4 D4D '08
Hyundai Terracan 2.9 CRDI '06
Hyundai Terracan 2.9 CRDI '06
Вчера ходих до ТМ Ауто за да ми ги сменят и приемчика каза "а да те вярно малко кофти са набутани" и след това раглобиха 2 кори, предната броня и болтовета на фаровете за да ги сменят. И аз наистина много се зачудих и попитах "Ммм а какво да правя ако ми се наложи да ги сменя сам, да не говорим за на път, вечер и топъл двигател" и те казаха "ммм"
:D Да се надяваме да не ми се налага да ги сменям инцидентно :P

Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
До колкото разбирам само дългите се сменят трудно. Нямаш никакъв проблем, ако ти изгори крушка на дългите през нощта - не я сменяш. За късите не е нужно да се ходи в сервиза - тях на място.
Скоро четох в едно немско списание - оценка за трудността на смяна на кушки на различни марки и модели нови коли на пазара. Оказаха се само няколко модела, които изискват смяна в сервиза. За огромното мнозинство от нови коли - крушката се сменя на място, пък било то и трудно.
Скоро четох в едно немско списание - оценка за трудността на смяна на кушки на различни марки и модели нови коли на пазара. Оказаха се само няколко модела, които изискват смяна в сервиза. За огромното мнозинство от нови коли - крушката се сменя на място, пък било то и трудно.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
Брат ми кара FIAT Garnde Punto от 2009та и там е уникално добре направено. Отваряш една пластмаса, която се явява нещо като капак на отделението където са кабелите, вадиш крушката с кабела, сменяш я и връщаш кабела - всичките крушки за по малко от 5 мин на каквато и да е светлина и където и да е....ама явно в ауриса тази трудност е наложена от дизайнерски и технически решения, съмнявам се просто е така да са ги сбили толкова гадно...
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта