Страница 6 от 13

Публикувано на: 24 Яну 2011 00:01
от andrian999999
не , че не те подкрепят ама в началото беше обявил тунинг проект с краен резултатат 330 к.с на колелата и ...... тн. просто хората са останали с грешно впечатление

Публикувано на: 24 Яну 2011 00:26
от poli
SLADURA написа:
та така ... дано жената да не прочете темата че ще почне да ревнува - аз такива суперлативи наприказвах :whistle: ....


Dimitroff
Виж как ги нарича женами(албума):
http://www.facebook.com/?ref=home#!/alb ... &aid=33241

Публикувано на: 24 Яну 2011 09:24
от DanielzZz
Това ЕВО твоето ли е ? w00t.gif
По темата - СЛАДУРЕ,успех ! Много готина евридейка ще стане ако тия работи,дето си ги замислил се случат.

Публикувано на: 24 Яну 2011 11:32
от poli
DanielzZz написа:Това ЕВО твоето ли е ? w00t.gif
По темата - СЛАДУРЕ,успех ! Много готина евридейка ще стане ако тия работи,дето си ги замислил се случат.
Мое е,ама белото ше го скъса.
По темата,и аз пожелавам късмет на колегата,и с каквото мога щепомагам.

Публикувано на: 26 Яну 2011 14:55
от SLADURA
Седя и си мисля, и не мога да взема решение ....

Такамм ... другата седмица ще карам колата при колегата Fido Dido за да ми монтират Downpipa, колектора и да направим генерацията на 3" .. надявам се да може да направи и още някой други нещица - но ще видим :)
Та мисълта ми е ... тъй като ще слагам Apexi-то както вече споменах .. то е за SW20 и почти по всички форуми хората казват че ще трябва да оправям помпата на Водния кулер да работи константно .. - не знам дали това трябва да ме притеснява
-> това е едното за което си мисля и сега дилемата е следната:
1) За да не се притеснявам за това да премина към FMIC (въздушен интерклуер) и да не се притеснявам за помпата и т.н.
2) Да не барам нищо сега по интеркулерите (макар че моя е претърпявал лек удар - но не тече)
...
В последствие - ако нещо се преебе - и искам да мина към FMIC дали ще трябва да ходя пак на дино и на настройка на Апексито ?
...
Това което ме разколеба от FMIC-a е че при него съм щял да си увелича турбо лага ... истина ли е това? А както и че със FMIC-a се увеличава производителността на турбото във високи обороти - следователно и конските сили ? - И това дали е истина някой знае ли?

***И все пак се чудя .. защо ЕВО е със сух кулер ... и още хиляди по-модерни от GT-Four коли са със сухи кулери ? Дали просто Тойота не иска да си показва иноваторството с тоя воден кулер и за това да е с него ... нз ?

Та...
Какво бихте ме посъветвали ?
1) Нищо не барам по кулерите
2) Слагам FMIC
3) Като съм такъв мераклия да си купя по голям TMIC (воден кулер) и да пробвам това с помпата ?

И как да процедирам другата седмица със колата?
Аз мисля така:
1) Генерация на 3"
2) Чуденката за FMIC
3) Дино и тунер на Апекси (но за целта ми трябва и Datalogit)

Или ... ???? Уффф - то не било хич лесно да се взимат решения за тунинг де***а .... хиляди фирми/хиляди АКО/ и всяко нещо е свързано с дуго нещо - а аз съм толкова гол и бос с тунинга ...

btw... И дано да ми работи Климатроника със Апексито dry.gif ... че и това също ме притеснява ...
ИЦО да каже дали неговата ГТ4-ка е била с климатроник wacko.gif

Вариант 3
Пробвам да продам Апексито в Ебей или в gt4oc.net и събирам малко парички и започвам да чакам за Apexi PRO Engineering ST205 specific (което се намира аааадски трудно) или някой от по-скъпите си братя - ECU на Haltech или нещо което се появи в последствие ?

Пичове, посъветвайте ме моля какво да правя ?:help:

ПоЗдравиииии! :thumbsup:

Публикувано на: 26 Яну 2011 15:30
от Slayer
Klimatronika e s otdelno upravlenie. Nqma vrazka s kompa na motora.

Публикувано на: 26 Яну 2011 20:21
от rudolf
SLADURA написа:
Пичове, посъветвайте ме моля какво да правя ?:help:

ПоЗдравиииии! :thumbsup:
конкретизирай реалистично какво искаш да получиш,порови в западни сайтове за готова цялосна рецепта. включваща всичко необходимо и правена от някой който го е правил и е минал поне 5000км с колата...
хрумвания на парче е най скъпия и неефективен начин

Публикувано на: 26 Яну 2011 22:45
от mitoko
не че рабрирам, ама земи го махни тва Апехи...

Публикувано на: 27 Яну 2011 11:02
от SLADURA
Има ли желаещ майстор - който да ми пречени еййй това на колицата --- и да каже цена за труд разбира се :)
http://www.gt4oc.net/forums/viewtopic.php?f=60&t=117884

Публикувано на: 27 Яну 2011 11:28
от rudolf
SLADURA написа:Има ли желаещ майстор - който да ми пречени еййй това на колицата --- и да каже цена за труд разбира се :)
http://www.gt4oc.net/forums/viewtopic.php?f=60&t=117884
The board requires you to be registered and logged in to view this forum.

Публикувано на: 27 Яну 2011 11:34
от F20C
SLADURA написа:Седя и си мисля, и не мога да взема решение ....

Такамм ... другата седмица ще карам колата при колегата Fido Dido за да ми монтират Downpipa, колектора и да направим генерацията на 3" .. надявам се да може да направи и още някой други нещица - но ще видим :)
Та мисълта ми е ... тъй като ще слагам Apexi-то както вече споменах .. то е за SW20 и почти по всички форуми хората казват че ще трябва да оправям помпата на Водния кулер да работи константно .. - не знам дали това трябва да ме притеснява
-> това е едното за което си мисля и сега дилемата е следната:
1) За да не се притеснявам за това да премина към FMIC (въздушен интерклуер) и да не се притеснявам за помпата и т.н.
2) Да не барам нищо сега по интеркулерите (макар че моя е претърпявал лек удар - но не тече)
...
В последствие - ако нещо се преебе - и искам да мина към FMIC дали ще трябва да ходя пак на дино и на настройка на Апексито ?
...
Това което ме разколеба от FMIC-a е че при него съм щял да си увелича турбо лага ... истина ли е това? А както и че със FMIC-a се увеличава производителността на турбото във високи обороти - следователно и конските сили ? - И това дали е истина някой знае ли?

***И все пак се чудя .. защо ЕВО е със сух кулер ... и още хиляди по-модерни от GT-Four коли са със сухи кулери ? Дали просто Тойота не иска да си показва иноваторството с тоя воден кулер и за това да е с него ... нз ?

Та...
Какво бихте ме посъветвали ?
1) Нищо не барам по кулерите
2) Слагам FMIC
3) Като съм такъв мераклия да си купя по голям TMIC (воден кулер) и да пробвам това с помпата ?

И как да процедирам другата седмица със колата?
Аз мисля така:
1) Генерация на 3"
2) Чуденката за FMIC
3) Дино и тунер на Апекси (но за целта ми трябва и Datalogit)

Или ... ???? Уффф - то не било хич лесно да се взимат решения за тунинг де***а .... хиляди фирми/хиляди АКО/ и всяко нещо е свързано с дуго нещо - а аз съм толкова гол и бос с тунинга ...

btw... И дано да ми работи Климатроника със Апексито dry.gif ... че и това също ме притеснява ...
ИЦО да каже дали неговата ГТ4-ка е била с климатроник wacko.gif

Вариант 3
Пробвам да продам Апексито в Ебей или в gt4oc.net и събирам малко парички и започвам да чакам за Apexi PRO Engineering ST205 specific (което се намира аааадски трудно) или някой от по-скъпите си братя - ECU на Haltech или нещо което се появи в последствие ?

Пичове, посъветвайте ме моля какво да правя ?:help:

ПоЗдравиииии! :thumbsup:
ако имаш човек(мапер-тунер) който може да ти сложи и настрой Апексито няма да имаш проблем с турбо лаг от FMIC и по големи турбо пътища.Това разбира се ако мапера ти я настрой както трябва.Ако 1во сложиш Апексито и в някъв следващ момент сложиш ФМИЦ ще трябва да се настройва колата нанова именно за да няма лаг и тн.

повечето конски сили от ФМИЦ + по големи турбо пътища идват с хубава настройка на електрониката :thumbsup:

в крайна сметка всичко се свежда до там да имаш читав мапер който да е работил с Апекси и да знае какво трябва да направи че въпросното Апекси да може да чете всевъзможните ти датчици.
Ако нямаш такъв то тогава Апекси не е твоята електроника и почваш да търсиш мапер и достъпни електроники от които той да разбира.

успех

Публикувано на: 27 Яну 2011 12:38
от SLADURA
Тунера ще бъде Венци от Madness Motorsport Plovdiv - надявам се и вярвам, че той ги умее тия работи :)

а относно форума GT4OC.net - ето username & password за по мързеливите :)

Username: toyotabg.eu
Password: toyotabg.eu

Поздрави!

Публикувано на: 27 Яну 2011 13:45
от rudolf
SLADURA написа:Тунера ще бъде Венци от Madness Motorsport Plovdiv - надявам се и вярвам, че той ги умее тия работи :)
Поздрави!
демек същия за който лорда ти разправяше преди 2-3 страници??

Публикувано на: 27 Яну 2011 14:02
от SLADURA
rudolf написа:
SLADURA написа:Тунера ще бъде Венци от Madness Motorsport Plovdiv - надявам се и вярвам, че той ги умее тия работи :)
Поздрави!
демек същия за който лорда ти разправяше преди 2-3 страници??
За същия говорим ... но аз няма да надувам турбото повече от 1.1бара ... дори преди да съм минал процедурата по реставрация на двигателя се чудя изобщо да го вдигам ли над 1.0 бара - че тя колата е супер - но въобще не знам как изглежда от вътре...

НЗ каква е била причината колата на Даниел да се преебе .. но моята няма да е правя за писта и да е карам нон-стоп в критичното ...

А Венци е доста напред в материята според мен ... бая коли са му минали вече през ръцете ... и бая Апексита е мапвал и донагласял и тн ... Дано да си е взел полука с колата на Даниел и моята да не е потруши :)

Ония ден минах през сервиза му ... и щом хора с коли за по над 100 000лв се тунинговат при него и му имат доверие - та аз с моя кош ли да се притеснявам :)

И все пак - някой знае ли алтернатива на Венци ?

Поздрави!

Публикувано на: 27 Яну 2011 14:22
от rudolf
SLADURA написа:..!
някакви параметри откъм крайни цели и гаранций, уточнихте ли?,,влезе ли с контакт с доволни клиенти,ползващи апекси?