Проект Celica GT-Four ST205
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Виж как ги нарича женами(албума):SLADURA написа:
та така ... дано жената да не прочете темата че ще почне да ревнува - аз такива суперлативи наприказвах....
Dimitroff
http://www.facebook.com/?ref=home#!/alb ... &aid=33241
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
Мое е,ама белото ше го скъса.DanielzZz написа:Това ЕВО твоето ли е ?
По темата - СЛАДУРЕ,успех ! Много готина евридейка ще стане ако тия работи,дето си ги замислил се случат.
По темата,и аз пожелавам късмет на колегата,и с каквото мога щепомагам.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
Седя и си мисля, и не мога да взема решение ....
Такамм ... другата седмица ще карам колата при колегата Fido Dido за да ми монтират Downpipa, колектора и да направим генерацията на 3" .. надявам се да може да направи и още някой други нещица - но ще видим
Та мисълта ми е ... тъй като ще слагам Apexi-то както вече споменах .. то е за SW20 и почти по всички форуми хората казват че ще трябва да оправям помпата на Водния кулер да работи константно .. - не знам дали това трябва да ме притеснява
-> това е едното за което си мисля и сега дилемата е следната:
1) За да не се притеснявам за това да премина към FMIC (въздушен интерклуер) и да не се притеснявам за помпата и т.н.
2) Да не барам нищо сега по интеркулерите (макар че моя е претърпявал лек удар - но не тече)
...
В последствие - ако нещо се преебе - и искам да мина към FMIC дали ще трябва да ходя пак на дино и на настройка на Апексито ?
...
Това което ме разколеба от FMIC-a е че при него съм щял да си увелича турбо лага ... истина ли е това? А както и че със FMIC-a се увеличава производителността на турбото във високи обороти - следователно и конските сили ? - И това дали е истина някой знае ли?
***И все пак се чудя .. защо ЕВО е със сух кулер ... и още хиляди по-модерни от GT-Four коли са със сухи кулери ? Дали просто Тойота не иска да си показва иноваторството с тоя воден кулер и за това да е с него ... нз ?
Та...
Какво бихте ме посъветвали ?
1) Нищо не барам по кулерите
2) Слагам FMIC
3) Като съм такъв мераклия да си купя по голям TMIC (воден кулер) и да пробвам това с помпата ?
И как да процедирам другата седмица със колата?
Аз мисля така:
1) Генерация на 3"
2) Чуденката за FMIC
3) Дино и тунер на Апекси (но за целта ми трябва и Datalogit)
Или ... ???? Уффф - то не било хич лесно да се взимат решения за тунинг де***а .... хиляди фирми/хиляди АКО/ и всяко нещо е свързано с дуго нещо - а аз съм толкова гол и бос с тунинга ...
btw... И дано да ми работи Климатроника със Апексито
... че и това също ме притеснява ...
ИЦО да каже дали неговата ГТ4-ка е била с климатроник
Вариант 3
Пробвам да продам Апексито в Ебей или в gt4oc.net и събирам малко парички и започвам да чакам за Apexi PRO Engineering ST205 specific (което се намира аааадски трудно) или някой от по-скъпите си братя - ECU на Haltech или нещо което се появи в последствие ?
Пичове, посъветвайте ме моля какво да правя ?
ПоЗдравиииии!
Такамм ... другата седмица ще карам колата при колегата Fido Dido за да ми монтират Downpipa, колектора и да направим генерацията на 3" .. надявам се да може да направи и още някой други нещица - но ще видим

Та мисълта ми е ... тъй като ще слагам Apexi-то както вече споменах .. то е за SW20 и почти по всички форуми хората казват че ще трябва да оправям помпата на Водния кулер да работи константно .. - не знам дали това трябва да ме притеснява
-> това е едното за което си мисля и сега дилемата е следната:
1) За да не се притеснявам за това да премина към FMIC (въздушен интерклуер) и да не се притеснявам за помпата и т.н.
2) Да не барам нищо сега по интеркулерите (макар че моя е претърпявал лек удар - но не тече)
...
В последствие - ако нещо се преебе - и искам да мина към FMIC дали ще трябва да ходя пак на дино и на настройка на Апексито ?
...
Това което ме разколеба от FMIC-a е че при него съм щял да си увелича турбо лага ... истина ли е това? А както и че със FMIC-a се увеличава производителността на турбото във високи обороти - следователно и конските сили ? - И това дали е истина някой знае ли?
***И все пак се чудя .. защо ЕВО е със сух кулер ... и още хиляди по-модерни от GT-Four коли са със сухи кулери ? Дали просто Тойота не иска да си показва иноваторството с тоя воден кулер и за това да е с него ... нз ?
Та...
Какво бихте ме посъветвали ?
1) Нищо не барам по кулерите
2) Слагам FMIC
3) Като съм такъв мераклия да си купя по голям TMIC (воден кулер) и да пробвам това с помпата ?
И как да процедирам другата седмица със колата?
Аз мисля така:
1) Генерация на 3"
2) Чуденката за FMIC
3) Дино и тунер на Апекси (но за целта ми трябва и Datalogit)
Или ... ???? Уффф - то не било хич лесно да се взимат решения за тунинг де***а .... хиляди фирми/хиляди АКО/ и всяко нещо е свързано с дуго нещо - а аз съм толкова гол и бос с тунинга ...
btw... И дано да ми работи Климатроника със Апексито

ИЦО да каже дали неговата ГТ4-ка е била с климатроник

Вариант 3
Пробвам да продам Апексито в Ебей или в gt4oc.net и събирам малко парички и започвам да чакам за Apexi PRO Engineering ST205 specific (което се намира аааадски трудно) или някой от по-скъпите си братя - ECU на Haltech или нещо което се появи в последствие ?
Пичове, посъветвайте ме моля какво да правя ?

ПоЗдравиииии!

T O Y O T A

конкретизирай реалистично какво искаш да получиш,порови в западни сайтове за готова цялосна рецепта. включваща всичко необходимо и правена от някой който го е правил и е минал поне 5000км с колата...SLADURA написа:
Пичове, посъветвайте ме моля какво да правя ?
ПоЗдравиииии!
хрумвания на парче е най скъпия и неефективен начин
Има ли желаещ майстор - който да ми пречени еййй това на колицата --- и да каже цена за труд разбира се
http://www.gt4oc.net/forums/viewtopic.php?f=60&t=117884

http://www.gt4oc.net/forums/viewtopic.php?f=60&t=117884
T O Y O T A

The board requires you to be registered and logged in to view this forum.SLADURA написа:Има ли желаещ майстор - който да ми пречени еййй това на колицата --- и да каже цена за труд разбира се![]()
http://www.gt4oc.net/forums/viewtopic.php?f=60&t=117884
ако имаш човек(мапер-тунер) който може да ти сложи и настрой Апексито няма да имаш проблем с турбо лаг от FMIC и по големи турбо пътища.Това разбира се ако мапера ти я настрой както трябва.Ако 1во сложиш Апексито и в някъв следващ момент сложиш ФМИЦ ще трябва да се настройва колата нанова именно за да няма лаг и тн.SLADURA написа:Седя и си мисля, и не мога да взема решение ....
Такамм ... другата седмица ще карам колата при колегата Fido Dido за да ми монтират Downpipa, колектора и да направим генерацията на 3" .. надявам се да може да направи и още някой други нещица - но ще видим
Та мисълта ми е ... тъй като ще слагам Apexi-то както вече споменах .. то е за SW20 и почти по всички форуми хората казват че ще трябва да оправям помпата на Водния кулер да работи константно .. - не знам дали това трябва да ме притеснява
-> това е едното за което си мисля и сега дилемата е следната:
1) За да не се притеснявам за това да премина към FMIC (въздушен интерклуер) и да не се притеснявам за помпата и т.н.
2) Да не барам нищо сега по интеркулерите (макар че моя е претърпявал лек удар - но не тече)
...
В последствие - ако нещо се преебе - и искам да мина към FMIC дали ще трябва да ходя пак на дино и на настройка на Апексито ?
...
Това което ме разколеба от FMIC-a е че при него съм щял да си увелича турбо лага ... истина ли е това? А както и че със FMIC-a се увеличава производителността на турбото във високи обороти - следователно и конските сили ? - И това дали е истина някой знае ли?
***И все пак се чудя .. защо ЕВО е със сух кулер ... и още хиляди по-модерни от GT-Four коли са със сухи кулери ? Дали просто Тойота не иска да си показва иноваторството с тоя воден кулер и за това да е с него ... нз ?
Та...
Какво бихте ме посъветвали ?
1) Нищо не барам по кулерите
2) Слагам FMIC
3) Като съм такъв мераклия да си купя по голям TMIC (воден кулер) и да пробвам това с помпата ?
И как да процедирам другата седмица със колата?
Аз мисля така:
1) Генерация на 3"
2) Чуденката за FMIC
3) Дино и тунер на Апекси (но за целта ми трябва и Datalogit)
Или ... ???? Уффф - то не било хич лесно да се взимат решения за тунинг де***а .... хиляди фирми/хиляди АКО/ и всяко нещо е свързано с дуго нещо - а аз съм толкова гол и бос с тунинга ...
btw... И дано да ми работи Климатроника със Апексито... че и това също ме притеснява ...
ИЦО да каже дали неговата ГТ4-ка е била с климатроник![]()
Вариант 3
Пробвам да продам Апексито в Ебей или в gt4oc.net и събирам малко парички и започвам да чакам за Apexi PRO Engineering ST205 specific (което се намира аааадски трудно) или някой от по-скъпите си братя - ECU на Haltech или нещо което се появи в последствие ?
Пичове, посъветвайте ме моля какво да правя ?
ПоЗдравиииии!
повечето конски сили от ФМИЦ + по големи турбо пътища идват с хубава настройка на електрониката

в крайна сметка всичко се свежда до там да имаш читав мапер който да е работил с Апекси и да знае какво трябва да направи че въпросното Апекси да може да чете всевъзможните ти датчици.
Ако нямаш такъв то тогава Апекси не е твоята електроника и почваш да търсиш мапер и достъпни електроники от които той да разбира.
успех
If in doubt....Flat out!!!
За същия говорим ... но аз няма да надувам турбото повече от 1.1бара ... дори преди да съм минал процедурата по реставрация на двигателя се чудя изобщо да го вдигам ли над 1.0 бара - че тя колата е супер - но въобще не знам как изглежда от вътре...rudolf написа:демек същия за който лорда ти разправяше преди 2-3 страници??SLADURA написа:Тунера ще бъде Венци от Madness Motorsport Plovdiv - надявам се и вярвам, че той ги умее тия работи
Поздрави!
НЗ каква е била причината колата на Даниел да се преебе .. но моята няма да е правя за писта и да е карам нон-стоп в критичното ...
А Венци е доста напред в материята според мен ... бая коли са му минали вече през ръцете ... и бая Апексита е мапвал и донагласял и тн ... Дано да си е взел полука с колата на Даниел и моята да не е потруши

Ония ден минах през сервиза му ... и щом хора с коли за по над 100 000лв се тунинговат при него и му имат доверие - та аз с моя кош ли да се притеснявам

И все пак - някой знае ли алтернатива на Венци ?
Поздрави!
T O Y O T A

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта