Страница 6 от 7
Публикувано на: 22 Ное 2010 09:54
от martod
slowtraveler написа:
Имайки Тойота, в която половината неща бяха БОШ, а другата - Денсо нещо не мога да разбера разликата и 'уникалното' в Тойота
Кое точно не можеш да разбереш ? ..
Тойота в стремежа си да е №1, ползва същите части които се монтират и на ВАГ .. laugh.gif БОШ, Колбеншмит и т.н..... biggrin.gif
Публикувано на: 22 Ное 2010 10:57
от nowyaris
Вие убихте всичко детско в мен.Кат са еднакви частите що ТЮВ по-харесва Тойота от Ауди например?И то в продължение на дълги години.Кат са еднакви частите колко Полота вървят в Токио и колко Яриса в Берлин?Има хора в САЩ-колко са с Кемри и колко са с Пасат?В Авганистан талибаните с Туарег ли са или с ЛК?Да ,немците правят БМВ и Мерцедес,които за мен са много престижни марки,Ама ФВ,Опел и Форд-ша ма извините.Дръпнали били в Китай-Вие наясно ли сте какво ще стане там,когато народа разбере,че е карал само на гарнитурата-евтиния труд ще изчезне/то май почна/.И ко праят ФВ.Що не си продаваха премиум марката-как може да я кръстят "Файтон".Пък може би са имали нещо на ум.Всичко това бе повлияло на избора ми при закупуване на нова кола.При втора употреба съм съгласен,че може би са валидни по-различни критерии.А може би не.
Публикувано на: 22 Ное 2010 11:12
от gicho
Колега newyaris, без капка заядливост, ще те замоля да пуснеш информация за резултатите от статистиките на ТЮВ (ДЕКРА). Бях критикуван вече че говоря без факти, за което се коригирах с няколко линка.
За мен поне ще е много интересно да видя тази информация - възможно е ТЮВ да следят критерии, различни от тези в другите статистики?
Съвсем сериозно и обективно - тази тема си е подходяща за подобен вид информация и това ще е полезно. Пък нека после всеки си прави изводите. Ние може да си обсъждаме до безкрай.
Публикувано на: 22 Ное 2010 11:25
от nowyaris
TUW 2010-там си пише-виж например за 3-годишни коли освен Голф плюс,който няма нищо общо със стандартния,следващите на ВАГ къде са.А по-назад да те не връщам,че ще се уплашиш.Ако не знаеш как да го намериш в "ГУГЛАТА",питай бебето.
Публикувано на: 22 Ное 2010 14:00
от gicho
Като ти гледам поста, нищо няма да намеря - пише се TÜV, а не TUW (еи, да не би туй TUW да е нещото, дето ми бяга?) Умлаутът ще го преживеем някак си ...
Еи го за какво ми говориш, ако гледаме за втора ръка авенСиси:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 09-8-9/221
Викаш, тойота били победители, а?
Или пък като са били новички същите:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 04-1-3/192
По-добре, ама пак не са първи ...
Ето една графа, където корола версо е първа:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 09-2-3/218
Ама тука авенСиса е по-назад от фордовете ...
Ето и конкретно само за авенСис:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... ta-avensis
Най-добро постижение - 2ро място, и то за модела 1998 (задачка за домашно - кога пуснаха VVTi?)
Най-лошо - моделите от 2002, два пъти (възрасти 2-3 годишни, и 4-5 годишни). Място - 25-то. Викаш, надеждни според ТЮВ?
Предполагам, знаеш, че тези статистики са за дефектите, открити по време на редовните технически прегледи (на 2 години). Т.е. малко хора ще си оставят колата да им тропа предницата и така да минат 2 години че да я хванат на прегледа? Голямата част от такива дефекти са отстранени при периодични обслужвания на колата от собственика (гаранционно или не) и не стигат да ушите на ТЮВ????
Ако си мурдарин и оставяш колата да те връщат на предгледа да си смениш накладките, е нещо друго. Но малко хора са такива в DE, и повечето от тях ако ги срещнеш ще ти заговорят я на някой славянски, я на турски.
Публикувано на: 22 Ное 2010 14:10
от Rudy
@ gicho:
Защо не ми отговори в темата?
За тези които не знаят:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=170588#170588
Защо реши да копираш сайта, който аз ти посочих, за да оборваш колегите, а не погледна сравнението направено от TUV?
И отбележи, че включвам премиум бранда на ВАГ - Ауди, а този на Тойота - Lexus не!


Публикувано на: 22 Ное 2010 14:31
от Rudy
gicho написа: Т.е. малко хора ще си оставят колата да им тропа предницата и така да минат 2 години че да я хванат на прегледа? Голямата част от такива дефекти са отстранени при периодични обслужвания на колата от собственика (гаранционно или не) и не стигат да ушите на ТЮВ????
Ако си мурдарин и оставяш колата да те връщат на предгледа да си смениш накладките, е нещо друго. Но малко хора са такива в DE, и повечето от тях ако ги срещнеш ще ти заговорят я на някой славянски, я на турски.
Значи собствениците на Тойоти си гледаме колите и своевременно отстраняваме дефектите, а другите не ?
Какъв по-добър аргумент от това да си купиш Тойота втора употреба?
Публикувано на: 22 Ное 2010 15:30
от Владислав
Rudy написа:
Значи собствениците на Тойоти си гледаме колите и своевременно отстраняваме дефектите, а другите не ?
Какъв по-добър аргумент от това да си купиш Тойота втора употреба?
Rudy,не им отваряй очите,брат!!!като няма търсене на Toyota втора употреба,цените им ще паднат,и може би ще успеем да вземем нещо по-ново...

Публикувано на: 22 Ное 2010 15:43
от gicho
Сорка колега, отговорих ти ...
Да му се не види, кои коли ги връщат на прегледите бре - тия дето имат дефекти, застрашаващи безопасността ... Това какво общо има с надеждността - вие колите си като ги върнат на прегледа ли ги поправяте?
Казвам че тези статистики обхващат определена група дефекти, които са си много важни, ама не са всичките - така че не е пълна статистиката.
Публикувано на: 22 Ное 2010 15:44
от Rudy
Абе това с падането на цените не ме "кефи" - и двамата имаме Тойоти, дето ще трябва да продадем ако взимаме нови?!
Публикувано на: 22 Ное 2010 15:59
от nowyaris
Колега Гичо/не знам има ли умлаут/,що не вземеш да си ....... .

Никой не те кара да си купуваш Тойота,да я караш и да я коментираш.Ако се чувстваш преебан от нещо или от някого,тука никой от нас няма вина.Ако нешо не ти е ясно-питай,колегите са компетентни-ще ти отговорят.Ако нямаш друга работа и ръцете ти са свободни в момента,вземи и си удари една....,вместо да натрапваш мнения,които не вълнуват никого.Ега ти новия вид спорт,дет си го измислил-да дразниш другите от този форум.
Публикувано на: 22 Ное 2010 16:03
от slowtraveler
Някой знае ли точно критериите на TUV....
Защото статистиката може да е математически правилна, но е доста субективна...
Например: TUV отчита само колите (модел/двигател), които са 'модерни' в Германия и то навярно точно съобразно продадените модификации, които са на почит сред швабите (например VW пощаджийка или БМВ комби, че да може да се събере сламата за кравата).
Как точно става класацията.... Ако лампичката на парното ми изгори, това отчита ли се като дефект, и ако да - дали например 10 изгорели лампички заради фалшив алтернатор не дават същия общ коефициент като например проблемни спирачки или ръждясала изпускателна система или проблемен двигател?...
Въпросите ми възникнаха след като поразгледах сравненията....
Публикувано на: 22 Ное 2010 16:14
от Владислав
Слоу,напълно съм съгласен с теб,но за съжаление не се сещам за друго толкова всеобхватно проучване,свързано с техническата изправност на автомобилите,разделенo по възраст...А ако има дали то е по-меродавно то TUV?
Публикувано на: 22 Ное 2010 16:21
от Rudy
gicho написа:Сорка колега, отговорих ти ...
Да му се не види, кои коли ги връщат на прегледите бре - тия дето имат дефекти, застрашаващи безопасността ... Това какво общо има с надеждността - вие колите си като ги върнат на прегледа ли ги поправяте?
Казвам че тези статистики обхващат определена група дефекти, които са си много важни, ама не са всичките - така че не е пълна статистиката.
TÜV (Technischer Überwachungsverein) не е годишен технически преглед, а сертифицираща организация! Tеста е Reliability, а не Safety!
Я да вземеш да прочетеш малко:
Report 2009, age of cars 2-3 years - reliability rating -- TÜV reports
German cars technical control organization assorts these defect rate reports yearly. A car model have to be tested at least 500 times to be assorted in TÜV report, so statistics are exact enough. But imagine how people use models in different ways.
Публикувано на: 22 Ное 2010 16:24
от slowtraveler
Не споря дали е меродавно или не, нито пък се опитвам да търся 'дефекти' в изложеното....
Просто ми направи впечатление несъответствие с моите лични субективни впечатления и резултатите на ТЮВ.
Та затова и възникна въпроса какви ли са им критериите и тежестите за съответните проблеми, с които изчисляват този техен коефициент...
Това би ми помогнало да разбера дали въобще резултата на ТЮВ може да се използва за 'доказателство' при конкретни спорове, или ТЮВ трябва да се ползва само като груб ориентир (навярно за застрахователите?)....
Въпроса ми наистина е без никакви странични и тайни мисли
