Едните хора си говорят другите си умуват , а някой се събуждат от дизелов сън :
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/am ... bridi.html
AMG преминава към хибриди
Тунинг подразделението на Mercedes-Benz, което се занимава с производство на най-наточените модификации на немската марка, възнамерява да насочи усилията си към хибриддите. Според ръководството на Mercedes-Benz въпреки спортната насоченост на автомобилите AMG и пред тях стои задачата да намлят разхода на гориво и вредните емисии.
Поради тези причини от AMG ще започнат да използват в новите си хибридни разработки системи като start/stop и такава за рекупериране на спирачната енергия. По-сложни варианти обаче, като тези на Porsche, на този етап не стоят на дневен ред.
Предвид радикалните промени в автомобилостроенето този ход беше неизбежен. Ще припомни, че още през 2008 година тогавашният шеф на AMG заяви, че подразделението не може непрекъснато да увеличава мощността на двигателите си и ще дойде времето, когато ще съсредоточи усилията си в по-икономични и екологично чисти технологии.
От AMG заявиха за пореден път, че повишаването на мощността не е проблем за тях, но приоритет завбъдеще ще е олекотяването на автомобилите и увеличаване на ефективността на всички възли и агрегати. А добавянето на нови конски сили ще остане на заден план.
Но спокойно !!! Това е само AMG подразделението ( за сега ) за простосмъртни ще има дизелчета поне още 10 години !
Е някой имат по няколко модела хибриди на пазара но те не са достатъчно надеждни все пак се правят от само 13 години ! Трябва малко немска мисъл да се вложи за да станат супер мега надеждни като помпа-дюза и като традиционните изделия на БОШ и Сименс .
Я да видим шампионите от Льо Ман какво правят :
http://www.automedia.bg/news/article_11783.html
Audi и Volkswagen - Няма проблем!
Отрекоха информацията за проблем между двете марки при производството на електрически коли.
"Няма проблем между Audi и Volkswagen", заяви говорител на групата пред Automotive News Europe. Изявлението му е по повод информацията, която разпространи преди броени дни немското издание Financial Times Deutschland.
"Audi и Volkswagen са изправени пред сериозен спор за електрическите си коли", съобщи Financial Times Deutschland в началото на тази седмица, като уточни - "Във Volkswagen не са доволни от решението на Audi да използва ванкелов двигател при електрическия A1 e-Tron, защото той ще струва скъпо и е в разрез с корпоративната EV стратегия на групата".
Както знаете, A1 e-Tron е електрически автомобил с удължен пробег, като Chevrolet Volt. Хибридното plug-in Audi използва електрически двигател с мощност 101 к.с и литиевто-йонни батерии, които доставят автономен пробег от около 50 километра.
След като електричествата енергия от акумулаторите се изчерпа, се задейства ванкелов двигател-генератор, който удължава автономния пробег на возилото до 250 км. Потреблението на гориво е в рамките на 1.9 литра на 100 километра, а вредните СО2 емисии - 45 гр/км.
От изявлението не става ясно, дали Audi ще се откаже от ванкеловия (роторен) двигател или не.
А така сега ванкели започваме да слагаме .............. Чакайте ве ванкела не беше ли не-икономичен , чуплив , труден и скъп за поддръжка , с гаден въртящ момент , не-екологичен и дяволски двигател ?
Е как може ве няма ли някое TDI да върти генераторчето какви са тия ванкели те не са печелили Льо Ман скоро !!!
Ох да ве защото ги прецакаха с правилата ..........
Audi A6 Hybrid
Немците разпространиха информация и за хибридната версия на новия А6.
След като разпространиха изчерпателна информация и снимки за новото поколение А6, от Audi разкриха и хибридната версия на "най-успешният бизнес седан на света".
http://www.automedia.bg/news/article_11416.html
Е може да нямат Хибрид но са скромни !!! Я да прочетем малко спецификациите :
Подобно на Q5 Hybrid, Audi A6 Hybrid използва бензинов 2.0 TFSI двигател с 211 к.с. и електромотор с 45 к.с. Трансмисията е модифицирана Тiptronic с осем степени, а задвижването се предава към предните колела.
А така бензинов двигател ! 211 коня бензин и 45 коня ел. мотор . Втория да не е за чистачките ? И нямаше ли някое TDI да сложат така да е по-икономично , еластично , здраво , надеждно , евтино за поддръжка и бързо ?
Но със инвестиции всичко се постига ! Айде сега за всички , които не са си научили домашното :
http://www.automedia.bg/news/article_11677.html
Audi инвестира сериозно в бъдещето си
€11.6 милиарда трябва да направят марката No.1
Audi ще инвестира €11.6 милиарда (най-голямата инвестиция в историята на марката) и ще наеме 1 200 нови служители, за да си подсигури титлата "Най-продавана премиум марка" до 2015 година.
Според информацията сумата ще бъде инвестирана на части до 2015 година, когато настоящата трета по продажби премиум марка в света, планира да продава по около 1.5 милиона нови автомобили годишно (през тази година Audi реализира малко над 1 милион продажби).
Още през 2011 година Audi ще наеме нови 1 200 служители, като ще инвестира €5 милиарда еврo за модернизация на производствените мощности в заводите в Инголщад и Некарсулм. Около €9.5 милиарда ще отидат за разработка на нови хибридни и електрически возила.
"Иновациите изискват хора. Поради тази причина, ще наемем около 1200 експерти през 2011 г., който ще отговарят за електрическите и хибридни возила на Audi", заяви Thomas Sigi, член на управителния съвет на Audi AG.
Един от първите интересни и екологични автомобили на Audi ще бъде R8 e-tron, който трябва да бъде на пазара през 2012 година. Преди него, още догодина ще видим хибридните версии на A6, Q5 и вероятно на Q3.
Така така ще стане ама малко по-бавничко !
Аве я да видим БМВ какво правят ?
http://www.automedia.bg/news/article_11125.html
http://www.automedia.bg/news/article_11600.html
http://www.automedia.bg/news/article_6867.html
http://www.worldcarfans.com/10908132102 ... d-revealed
Хмм явно и те са запланували да правят скапани бензинови хибриди ............ Какво им стана на тия хора , както си развиваха недостижимата технология на дизела и изведнъж айде на бензиновите хибриди ?!?!?!
Яяяяя някакъв тест на Пежо 308 , Приус и Инсайт :
http://www.automedia.bg/news/article_8095.html
Е да Пежото печели не защото е по-икономично но пък се усеща , като истинска кола и има пътно поведение !
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Много яко !