Страница 6 от 8
Публикувано на: 24 Авг 2010 14:39
от martod
PESHO OT MARS написа:И казваш това Митцубиши ще гори всекаква калпава нафта и ще струва до 4000 лв. laugh.gif laugh.gif
Ти най напред обърка маздата с компрекс, сега пък с Мицубиши.. laugh.gif
Явно имаш много опит с такива коли ..
Не само че гори всякаква нафта Маздата, а има един образ във форума им, който твърди че кара година и половина само с хидравлично масло и още нищо и нямало.. biggrin.gif
Публикувано на: 24 Авг 2010 15:04
от diver
martod написа:PESHO OT MARS написа:И казваш това Митцубиши ще гори всекаква калпава нафта и ще струва до 4000 лв. laugh.gif laugh.gif
Ти най напред обърка маздата с компрекс, сега пък с Мицубиши.. laugh.gif
Явно имаш много опит с такива коли ..
Не само че гори всякаква нафта Маздата, а има един образ във форума им, който твърди че кара година и половина само с хидравлично масло и още нищо и нямало.. biggrin.gif
Аз познавам един дето караше две години само на прегоряло олио един войаджер, с онуй италянско недоразумение ВММотор. Последно му взеха книжката, а недоразумението некви мангали натовариха в една каруца... Съмнява ме слоу да търси баш такова...
Публикувано на: 24 Авг 2010 15:09
от diver
scorpion написа:Като съотношение цена/качество/поддръжка/возене моето предложение е; Рено (Еспейс, Лагуна,Меган,Сценик) с гама дизелови двигатели от 1.9, 2.1 ,2.2.
Ако автомобилът не е тормозен и двигателя прегряван мисля, че ще издържи и повече от търсения пробег (2 години) при минимум разходи за поддръжка.
Скрий се с тез френски барутници нейде. Човека е пич, кво ти е направил, че искаш да го гърбиш ?! По-добре да си вземе некое талянско ДжъТъДъ поне като е трошливо ще е ново, красиво и евтино за подръжка се неща далеко от кола с емблемата на п***а....
Публикувано на: 24 Авг 2010 17:29
от PESHO OT MARS
martod написа:PESHO OT MARS написа:И казваш това Митцубиши ще гори всекаква калпава нафта и ще струва до 4000 лв. laugh.gif laugh.gif
Ти най напред обърка маздата с компрекс, сега пък с Мицубиши.. laugh.gif
Явно имаш много опит с такива коли ..
Не само че гори всякаква нафта Маздата, а има един образ във форума им, който твърди че кара година и половина само с хидравлично масло и още нищо и нямало.. biggrin.gif
Всъщност грешката е твоя защото мотора на Мазда е DITD А не DID както е при мицубиши, затова се обърках по твоите писания.
Щом казваш че гори всекакви боклуци добре не съм го знаел това, според мен далаверата е да имаш 2-3 ресторанта и да пердашиш на 2-ра употреба олио. Имахме в Ауди форума един пич който караше един от онези испански курници MB100 с олио и човека беше много хепи, пък и събираше гладните погледи на безпризорните кучета и котки.
Пак да напомня търси се малка градска или голяма за извън града кола?
Ето една приятна алтернатива по средата
http://www.cars.bg/u187816
Публикувано на: 24 Авг 2010 18:33
от slowtraveler
PESHO OT MARS написа:....Пак да напомня търси се малка градска или голяма за извън града кола?
Ето една приятна алтернатива по средата
http://www.cars.bg/u187816
Ще се ползва основно извън града, като гледам да наблегна и на безопасността - затова и търся по-голям автомобил..
Моля все пак да се избягват излишни караници от типа 'кой автомобил е по-по-най'....
Все пак за толкова годишен автомобил е ясно че ще има проблеми... И че в случая ще има по-голямо значение състоянието на конкретния наличен автомобил на пазара без значение на марката, а не 'идеалния вариант', който се получава при идеална експлоатация и поддържане на конкретна марка автомобил...
Затова и предлагам да замразим темата, докато не настане време да се вземе автомобила, и докато не пусна снимки

Публикувано на: 24 Авг 2010 20:47
от PESHO OT MARS
Предполагам приемаш предложения:
Ето за такова Ауди 100/C4 ти говорех мисля че си струва (но не съм гледал физически колата)
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=85248
Това е много добър избор, много добър мотор (но все пак иска ще годе нормална нафта защото помпата има електронен блок) 4х4 е оправя се сигурно зимата, има климатроник за лятото, и много място за товарене. При спокойно шофиране 100-130 км/ч разхода е около 5-6 литра (малко е по висок заради quattro-то). Сигурна е като ламарини е няма дестеки AirBag-ове но е големо железо.
Публикувано на: 24 Авг 2010 21:07
от sacho7803
чета и ми е смешно на 90%от разсъжденията ви biggrin.gif дърт кенеф над 15 години.....за въртене на доста километри????естествено че ауди с 2.5 мотор тряяя да отпадне веднагаааа.да не говорим че само смяна на ролки-ремъци и предница са еквивалент на цената на колата biggrin.gif а при такова каране предницата с ....не помня колко носача бяха---се сменя между 6 и 12 месеца.бмв-то--незнам??знам само че една глава ша му смениш рано или късно.мерцедеса....и той ми звучи страшно спрямо поддръжка.за мен най добрия вариант е или ваг-кола НО с мотор 1.9 или берлинго както по-горе някой спомена.но да купуваш ауди-бмв-мерцедес- лимузина-милионник да ти върши работа....... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif е успех все пак

Публикувано на: 24 Авг 2010 21:17
от nowyaris
Мерцедес
Публикувано на: 24 Авг 2010 21:24
от Kiki
nowyaris написа:Мерцедес
Шест пъти го написа, ама кой ли те слуша?
Публикувано на: 24 Авг 2010 22:25
от slowtraveler
nowyaris, съобщението ти е прочетено, мнението - взето под внимание и автомобила е включен в списъка laugh.gif
sacho7803, може да ти е смешно разсъждението, но и мен ми е смешно като казваш, че БМВ има проблеми с главата, а VAG - не
Освен това не си чел внимателно. Никъде не съм писал за 'много километри' (ако се съди от предходния опит - за тея 2г ще се врътнат 80-120х.км)...
Специално за VAG имам лоши спомени - първата ми кола бе голф атмосферен дизел 1,5 (имаше и пукнатини по главата). От тогава личните автомобили не са ми дизели laugh.gif
Е няма по-твърдо работещ дизел от този на Голф...
Публикувано на: 24 Авг 2010 22:31
от IVOtuning
sacho7803 написа:чета и ми е смешно на 90%от разсъжденията ви biggrin.gif дърт кенеф над 15 години.....за въртене на доста километри????естествено че ауди с 2.5 мотор тряяя да отпадне веднагаааа.да не говорим че само смяна на ролки-ремъци и предница са еквивалент на цената на колата biggrin.gif а при такова каране предницата с ....не помня колко носача бяха---се сменя между 6 и 12 месеца.бмв-то--незнам??знам само че една глава ша му смениш рано или късно.мерцедеса....и той ми звучи страшно спрямо поддръжка.за мен най добрия вариант е или ваг-кола НО с мотор 1.9 или берлинго както по-горе някой спомена.но да купуваш ауди-бмв-мерцедес- лимузина-милионник да ти върши работа....... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif е успех все пак

И на мен ми е смешно, като гледам как хората недочули, неразбрали се изказват с авторитета на БАН.
Ангренажа на въпросното Ауди ц4 2,5тди е 300лв (вс. ролки и ремъка), сменя се за 3-4 4аса, нищо по-особено, сравнено с други автомобили.
Окачването- щом не помниш колко носача са, аз ще ти припомня- 1(един) носач и стабилизираща щанга......
Моля, който не е сигурен в дадена информация, да не се изказва така...
Извинявам се на Слоу, но......не мога да оставя някой да дезинформира хората

Публикувано на: 24 Авг 2010 22:47
от PESHO OT MARS
Аз на другаря разбирач от Аудита бих му сипал DIVER-стил ама не съм си у дома в този форум и уважавам колгата който е пуснал темата.
Пак казвам в интервала 1990-2000 година няма мотор на VAG групата който да има склоност да цепи глави, за разлика от 6-цилиндровите на БМВ които доколкото знам правят мизерия между 5-ти и 6-ти цилиндър. Може би само не съм сигурен за KR-a на Голф и Пасат.
Само се надявам Слоу да напише накрая каква кола е взел и какво ти е харесало та си я взел.
Аз спирам да пиша за да не разводявам повече темата.
Публикувано на: 24 Авг 2010 23:12
от diver
sacho7803 написа:чета и ми е смешно на 90%от разсъжденията ви biggrin.gif дърт кенеф над 15 години.....за въртене на доста километри????естествено че ауди с 2.5 мотор тряяя да отпадне веднагаааа.да не говорим че само смяна на ролки-ремъци и предница са еквивалент на цената на колата biggrin.gif а при такова каране предницата с ....не помня колко носача бяха---се сменя между 6 и 12 месеца.бмв-то--незнам??знам само че една глава ша му смениш рано или късно.мерцедеса....и той ми звучи страшно спрямо поддръжка.за мен най добрия вариант е или ваг-кола НО с мотор 1.9 или берлинго както по-горе някой спомена.но да купуваш ауди-бмв-мерцедес- лимузина-милионник да ти върши работа....... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif е успех все пак

Лейка, праиш ли разлика между 2.5 5 цилиндъра и 2.5 6 цилиндъра?! И между алди Ц4/А6 и А8 или само търкаш клавиатурата?! Ще помоля и другия мозъчен донор ор Русие за коментар!
Публикувано на: 24 Авг 2010 23:12
от Uncle Dido
PESHO OT MARS написа:бих му сипал DIVER-стил...
diver написа:Лейка, .....
PESHO OT MARS написа:Само се надявам Слоу да напише накрая каква кола е взел и какво ти е харесало та си я взел.

Публикувано на: 24 Авг 2010 23:46
от slowtraveler
PESHO OT MARS написа:Само се надявам Слоу да напише накрая каква кола е взел и какво ти е харесало та си я взел.
Разбира се, че ще споделя 'като му дойде времето'
Само ще помоля Дидо да не публикува снимки от личния ми автопарк
