Страница 6 от 11
Публикувано на: 30 Юли 2010 11:50
от Scott
LEXUS написа:... та затова от Лотус го купуваха за техните коли. Стига вече специалистки мнения...
К-серията двигатели на Ровър е в пъти по-добра... просто не може да покрие ULEV нормите за Щатите и затова от Лотус се принудиха да сложат двигател, който ги покрива...
Лотус ползват и двата двигателя - 1ZZ-FE и 2ZZ-GE, като първия не само за Европа. При Лотус нещата не са само мощност, разковничето е мощност за тон собствено тегло. Ама ти по-разбираш от спортни автомобили...
Освен това, Лотус прави някои подобрения по 2ZZ-GE, точно на недостатъците които аз подчертах:
http://www.sandsmuseum.com/cars/elise/t ... oyota.html
Публикувано на: 30 Юли 2010 11:54
от proscrip
Русенското е, ама тва е друга тема, в момента е на трупчета за пълен ребилд и то е така просто щото ме кефи колата и реших, че си струва да налея 8-10 хил в нея, а не да ги дам за нещо с 200 коня на предно ако ще и 15 г. по-ново.
Все пак колега /дето питаш за Т-спорта/ - важното е на теб да ти харесва колата, после поне ще даваш парите с кеф, за да си я донатъкмиш, аз така направих и въпреки големичките разходи, надявам се да не съжалявам накрая. Важното е онази тъпа усмивка да стои на лицето ти докато я караш, като я погледнеш или просто като се сетиш за нея. Тва тука дето сме го изписали може да го оставиш настрана, ако колата ти е влязла под кожата, но като те гледам така - не е този случая, така че за тези пари има и други по-добри варианти. Успех
Публикувано на: 30 Юли 2010 12:13
от levin86
proscrip написа:...но като те гледам така - не е този случая, така че за тези пари има и други по-добри варианти. Успех
ДА! например Type-R EK9,или старата Интегра с К18 ако става дума за хубави джапанки предно, но задното е истината по мое мнение

Публикувано на: 30 Юли 2010 14:05
от slowtraveler
MX5 написа:..... коли с предно. Вярно, че са триумф на ентусиазма над физиката .....
Спор няма, че маздата върви повече, просто защото е 270к.с. и то с турбина, откъдето кривата на въртящия момент е съвсем друга, но това не я прави 'спортен автомобил' в чистия смисъл...
А е един 'мускулест' ежедневен автомобил, с който можеш да ходиш на лозе да товариш щайгите с гроздето ...

laugh.gif
..
Публикувано на: 31 Юли 2010 02:13
от rudolf
оффтопик:
...следя по динамичните атмосверни мотори на тойота от известно време...
изпитвам симпатия към 4ти генна 3сге- 2.0л 210 коня 217ню/м.
според мен това е от малкото двигатели който по данни са сходни с хондовите мотори....
....и генийте от тойота го монитират единствено на 1340килограмов 4 врат седан,стил -шкода октавия....(алтезза рс200(лексус ис200)
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... f3534e8f19
май комбинацията -малко въртящ момент,високи обороти и тежко купе крие само негативи,въпреки привидно предизвикателните каталожни данни
http://www.carsurvey.org/reviews/toyota ... /comments/
Публикувано на: 31 Юли 2010 05:55
от LEXUS
MX5 написа:LEXUS написа:Ех колко били заблудени и от Лотус, та купуват не от Голф двигатели ,а от Тойота, и то точно от ТСпорт....
Хаааааааааа .... Ти и специалист по Лотуси ли стана? laugh.gif
Качвал ли си се на Лотус въобще? Пък за писта или някакво друго подобно състезателно мероприятие да не говорим.
Или и тях само на картинка и в списанията ги четеш и състезаваш?
Това какво значение има за избора на Лотус да слага този двигател на колите си? Може ли обясниш?
6 и повече реда си изпасал без да имат отношение към това Лотус да предпочете този двигател на Тойота!
MX5 написа:Те от Лотус друг двигател (не Тойотовския) искаха да сложат отначало, но не им го дадоха дори след сума ти пазарлъци.
Кофти е като не произвеждаш собствени двигатели и трябва да се пазариш с другите фирми.
Ти вярваш ли си ,че някой ще се моли на друг да му дава пари за двигатели , и другият ще се дърпа?
Тези работи ги разправяй на Дайвър, той ще ти повярва може би.
MX5 написа:Между другото Лотуса точно с Тойота натуралка е доста утрепан. Версиите със суперчарджъри след малко модване чат-пат стават.
Правилният мод обаче е да го изхвърлиш от Лотуса тоя 2ZZ двигател и да сложиш правилния.
dimd00d тук от форума вече направи подобен ход ...

Fido Dido знае за какво иде реч
Да, добре, че сте ти и Димд00д да отворите очите на Лотус. Те от Лотус и Тойота все неправилния двигател слагали, ама вие знаете кой правилния, те не знаят. Ти наистина ли се взимаш за по-голям специалист от хората в Лотус и Тойота?
Публикувано на: 31 Юли 2010 06:02
от LEXUS
MX5 написа:LEXUS написа:На мен могат да ми вярват ,защото се аргументирам
ХАХАХАХАХАХАХАХАХА laugh.gif laugh.gif
Ох, заболя ме корема от смях ....
LEXUS написа:докато ТСпорт си е спортна кола.
Минала покрай спортните, ама отдалече. Веднъж тук на едно състезание се случи да карам стоковица, варианта за американския пазар с 2ZZ - Корола XRS. Мъка, мъка ....
То само като я усетиш на първия завой с какъв диференциал е и ти става ясно на каква стока си попаднал ...
Американската версия е по-слаба- 170 коня.
Публикувано на: 31 Юли 2010 06:24
от LEXUS
diver написа:
Кух си като две хралупи пич. Нема смисъл да ти обяснявам, щото нема да разбереш. Е ти малко "аргументи" ма ме съмнява че кухата ти кратуна, ще ги проумее.
http://www.carsplusplus.com/specs1986/v ... lf_gti.php
ето малко по-подробна статия за 16 винтиловото говно
http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/ca ... 03760.html
The Mk II GTi 16v is still a rapid car even by todays standards. With a top speed of 129mph and a
sprint to 60mph in just 7.3 seconds itll show many of todays hot hatches its cleanly styled rump.
Надявам се поне това да може си преведеш. Верно че 60 мили не са 100км, но тури още 0.5 секунди пак е под 8.0.
Данните ти казах че не са верни за голфа изобщо. Ето:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... f-GTI.html
Голфа ГТИ го дават 8.5 сек 0-100км./ч.
Реално обаче той дава около 9 сек.
Докато Корола ТС сваля на 7.3 сек. и го бие на всички дисциплини Ето:
http://www.zeperfs.com/en/duel536-367.htm
КОментирай резултатите. На всяка дисциплина Королата е по-бърза!
Е ко праи?? Ко праи Кадет. Я погледни ко праи!:
http://www.ultimatespecs.com/?option=4& ... 3&car=3402
Демек същото , което и Астра.
А я погледни в реално каране какво правят сравнени с Корола ТС:
http://www.zeperfs.com/en/duel367-270.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel367-733.htm
Колко да е по-бърз Кадета...
Това е аргументация , докато твоето е викачество- а Кадетааа сметааай ко праи.... Това е твоят стил, кое му е аргументираното?
diver написа:Баси на твое место, щеше да ме е срам да споря и да сравнявам 25 годишен 130 коня гоУф с 6-7 годишна 200 коня тотка. Вземи влака към Перник сигурен съм, че ще намериш подходяща аудитория и манталитет.
Ти ги сравни и аз ти опонирам,защото не е вярно. Твоите сравнения са 1 към гьотере и са абсолютно неверни.
Ако става дума за манталитет, мисля, ще имаме доста дълга тема за разговор с теб.
Публикувано на: 31 Юли 2010 06:43
от LEXUS
proscrip написа:Абе и аз да се намеся в батака - тва нещо е пълна недомислица Т-спорта на Корола, не знам кой я е тествал и защо е стигнала до пазара с тоз матор, това окачване и таз скоростна кутия. Карах една такава на един приятел от Варна до Бургас и съжалявям, че не ходихме с буса до там. Много странно се държи, никаква стабилност няма, отгоре на всичко 200 коня - ми аз си взех едно 20г. легаси турбо дето е с няква супер лагава турбина, няма грам окачване останало и тежи 1440 без мен, ама ми е кеф да си го карам, а таз - само дето мрънках да я карам по прохода аз - първо, че вътре мяза на касетофон, второ все едно съм яхнал 600 кубиков мотор с ремарке 500 кг, аааа и изгори доста повече бензин от тва турбинирано Легаси, а то вервайте ми не гори ич малко.
Ако искаш спортна тойота от по-ново поколение или трябва да изчакаш да пуснат такава или да минеш доста години назад или да си харесаш друга джапанка.
ПП - Тва беше и моя дилема преди 4-5 години и затова си взех бус Тойота.

Ето това е решение- да тръгнеш да си избираш бегачка Тойота и да се спреш накрая на бус. Ти ме разби. biggrin.gif
Публикувано на: 31 Юли 2010 06:48
от LEXUS
slowtraveler написа:MX5 написа:..... коли с предно. Вярно, че са триумф на ентусиазма над физиката .....
Спор няма, че маздата върви повече, просто защото е 270к.с. и то с турбина, откъдето кривата на въртящия момент е съвсем друга, но това не я прави 'спортен автомобил' в чистия смисъл...
А е един 'мускулест' ежедневен автомобил, с който можеш да ходиш на лозе да товариш щайгите с гроздето ...

laugh.gif
Е, ти не приемай толкова буквално определението спортна кола. Все пак говорим за компактен клас коли с напомпани двигатели. На всеки е ясно,че това не е проектирана ниска, широка, лека, мощна двуврато купе спортна кола.
Re: ..
Публикувано на: 31 Юли 2010 07:01
от LEXUS
оп.
Публикувано на: 31 Юли 2010 07:31
от MX5
LEXUS написа: Ти вярваш ли си ,че някой ще се моли на друг да му дава пари за двигатели , и другият ще се дърпа?
Напълно си вярвам. Даже и знам точно какво в конкретния случай е станало, но няма да ти отварям очите. Живей си си там със списанията и си ги състезавай колите в тях, а после пиши бисери тука - нали трябва да има форумни клоуни да ни разсмиват ...
Публикувано на: 31 Юли 2010 07:38
от LEXUS
MX5 написа:LEXUS написа: Ти вярваш ли си ,че някой ще се моли на друг да му дава пари за двигатели , и другият ще се дърпа?
Напълно си вярвам. Даже и знам точно какво в конкретния случай е станало, но няма да ти отварям очите. Живей си си там със списанията и си ги състезавай колите в тях, а после пиши бисери тука, че да ни правиш веселото ...
Аз не искам ти да ми отваряш очите, липсата на икономическа логика достатъчно добре ми подсказва нещата.
Публикувано на: 31 Юли 2010 07:57
от MX5
LEXUS написа:MX5 написа:LEXUS написа: Ти вярваш ли си ,че някой ще се моли на друг да му дава пари за двигатели , и другият ще се дърпа?
Напълно си вярвам. Даже и знам точно какво в конкретния случай е станало, но няма да ти отварям очите. Живей си си там със списанията и си ги състезавай колите в тях, а после пиши бисери тука, че да ни правиш веселото ...
Аз не искам ти да ми отваряш очите, липсата на икономическа логика достатъчно добре ми подсказва нещата.
Някои автомобилни фирми не обичат, когато други искат да им се наместват в близки пазарни сегменти. И понякога поставят цени и условия, които се оказва, че не можеш да покриеш с бюджета, който имаш. Повече не ти трябва да знаеш за тоя случай ;)
Публикувано на: 31 Юли 2010 08:10
от LEXUS
Благодаря за благоволението да ме просветиш за тези индустиални сделки, но ти дали си запознат с бюджета на купувача и второ, дали няма други авто-двигатели от друг производител на нашата планета, от който биха могли да купуват Лотус, та избрали точно калпавия според теб двигател на Тойота? Ето това е да си плюят по името тия от Лотус.