Страница 6 от 11
Публикувано на: 03 Май 2010 22:16
от nowyaris
Много съм добронамерен.Базиках се.От Русе съм.тел 0878902169.
Публикувано на: 03 Май 2010 22:25
от sacho7803
nowyaris написа:Много съм добронамерен.Базиках се.От Русе съм.тел 0878902169.

ок
Публикувано на: 03 Май 2010 22:30
от diver
mitoko написа:некой да каже за автоматика нешто
добър е...
Публикувано на: 03 Май 2010 22:33
от nowyaris
ОК.Сега седни и се замисли.На празен ход двигателя осъществява разход не на км. а на час.Това се учи в втори курс на специалност ДВГ в Техническия Университет на Русе.За това на празен ход борд-компютъра показва чертички-не е програмиран да изчислява разход на празен ход,а само на скорост.Когато си на скорост по надолнище си показва нормално което е за момента.Но тогава разхода винаги е по-голям ,отколкото на празен ход.
Публикувано на: 03 Май 2010 22:41
от diver
nowyaris написа:ОК.Сега седни и се замисли.На празен ход двигателя осъществява разход не на км. а на час.Това се учи в втори курс на специалност ДВГ в Техническия Университет на Русе.За това на празен ход борд-компютъра показва чертички-не е програмиран да изчислява разход на празен ход,а само на скорост.Когато си на скорост по надолнище си показва нормално което е за момента.Но тогава разхода винаги е по-голям ,отколкото на празен ход.
В техническия в Русие, учи ли се че некои борд компоти, пардон компютри показват литри на час, щото имам един такъв от има нема 20 години. Баш тоя компт, пардон, компютър при едни обороти над тея на празния ход и без да бараш ТПС=а докладва за разход 0/100... Ма сигурно трее вервам на некой полуграмотен идиот а не на Ханс сварил компота.. пардон компютъра....
Публикувано на: 03 Май 2010 22:42
от Рошко
nowyaris написа:ОК.Сега седни и се замисли.На празен ход двигателя осъществява разход не на км. а на час.Това се учи в втори курс на специалност ДВГ в Техническия Университет на Русе.За това на празен ход борд-компютъра показва чертички-не е програмиран да изчислява разход на празен ход,а само на скорост.Когато си на скорост по надолнище си показва нормално което е за момента.Но тогава разхода винаги е по-голям ,отколкото на празен ход.
Стар ти е софт-а на БК

На мен Ауриса ми показва разход на 100 км и при неутрална, не само на скорост. На колегата Аel Ауриса (1,4 бензин също не показваше моментен разход, когато се изключи от скорост). Замисли се ти, че дори и да изключиш от скорост, автомобилът все пак си е в движение и БК си получава сигнал за скоростта ти, както и за изминатото разстояние, съответно изчислява разход на 100 км, а не на час. Тойотите не изчисляват разход на час - именно затова се показват чертичките, когато автомобилът е в покой, а двигателят запален - защото показва само разход на 100 км, а не на час (за разлика от така оплюваните тук Опели). Когато автомобилът е в покой, количеството изгорено гориво е
Х литра, изминатото разстояние - 0 км =>
Х / 0 клони към безкрайност, затова се показват чертички.
Публикувано на: 03 Май 2010 22:55
от sacho7803
наистина че борд-компа може да обърка човек.мисля че при дизеловите тойоти всичко е ок но при бензиновите----абсолютен ташакккк.при дизелов опел-зафира при пускане на наклон на скорост показва 0.....при престой на сфетофар си показва..примерно 1.2л/час.незнам що мойта тойотка като пускам наклон нанадолу на скорост ми дава разход около 50/100 biggrin.gif biggrin.gif такъв им е борда на модел 2009-фейслифт--то китаец ако беше пипнал...по-добре щяха да са нещата......

Публикувано на: 03 Май 2010 22:59
от nowyaris
X делено на нула е нула,не безкрайност.Това е от трети клас.Аз си лягам.Чао.
Публикувано на: 03 Май 2010 23:03
от Рошко
nowyaris написа:X делено на нула е нула,не безкрайност.Това е от трети клас.Аз си лягам.Чао.
Не говори глупости, че ще ти се смеят хората! laugh.gif 0 / Х, където Х е каквото и да е число, е 0! А делене на 0 в по-долните класове ти казват, че не може да се дели на 0, а в по-горните, когато започнеш да учиш висша математика и се появят лимити или още лимеси, става ясно, че Х може да се дели на 0, а резултатът е безкрайност!

Публикувано на: 03 Май 2010 23:40
от lz2lps
slowtraveler написа:
За съжаление един 'приятел' ми загуби ОБД сканера и няма да мога в момента да смъкна лог за работата на инжекторите в този режим, но мисля, че във форума има доста колеги, които могат да направят този експеримент....
'94 Honda Civic
Innovate Wideband O2 sensor + controller.
Спира горивото, докато оборотите не паднат до 1085. Така като гледам след по-малко от секунда, след като TPS-a стане 0.
Лога е правен през серийният порт на ECU-то.
Публикувано на: 04 Май 2010 08:05
от slowtraveler
Благодаря lz2lps
Но навярно трябва да пуснеш и обяснение кое какво е biggrin.gif
Публикувано на: 04 Май 2010 08:42
от diver
nowyaris написа:X делено на нула е нула,не безкрайност.Това е от трети клас.Аз си лягам.Чао.
След толкоз мозъчни пръдни не бързай да ставаш....
slowtraveler написа:Благодаря lz2lps
Но навярно трябва да пуснеш и обяснение кое какво е biggrin.gif
На техническия от Русие, джокер му не требе...
Публикувано на: 04 Май 2010 09:34
от SFINKS
чудесна гафика ,правена е при неподвижен автомобил което не е случаят на тая тема ама айде както и да е
Постарал се е колегата да даде някакви нагледни данни
я сега ми обясни защо като пуснеш педала на газта на да кажем 5000 rpm както е на графиката , отнема цели 5.5 секунди докато оборотите паднат на 1085 . Уж не влиза капка гориво в матора а оборотите напълно контролирано и умишлено бавно падат .
При всички автомобили е така и то не случайно .
Само недей да замесваш инерционните сили , ако врътнеш ключа за секунда ще паднат на 0 оборотите
Публикувано на: 04 Май 2010 10:02
от b_d
Когато електрониката задейства ППХ трябва да са изпълнени поне няколко условия:
1. TPS = затворен;
2. RPM > x, като обикновено това е 1800;
3. Load < y, като ако става дума за кола с МАП това е около 0.2кпа;
Може да има още условия, като колата да е на скорост (Neutral Gear Position Sensor = 0) и т.н.
Очевидно примитивни експерименти с това колко бързо падат оборотите на място изобщо не вършат работа, защото условие 3 може да бъде изпълнено само под товар.
Публикувано на: 04 Май 2010 10:09
от SFINKS
остави това , обясни как уж няма подаване на гориво а оборотите съвсем контролирано от ECU то бавно и постепенно падат . Да бъдем точни , 5.5 секунди
Perpetuum mobile
Чакам мненията на експертите
