Страница 6 от 19
Публикувано на: 28 Яну 2010 11:25
от rudolf
LordDigital написа:
Проблема се е случвал на другит производители и те са имплементирали елементарен FailSafe ,при подаване на газ над частичните вакумни режими и трескане на спирачка - дросела са затваря от ЕКУ-то.
.
моята шкода фабия,която е най нисък клас, с най смотания дизел без турбо и е най евтината марка,и най евтиния модел на VAG- при натискане на спирачка-реже нафтата за 3-5 секунди,,,ако задържа двата педала-,колата послушно си спира до загасване
.-яд ме беше че не мога да си тренирам техники на шофиране

Публикувано на: 28 Яну 2010 16:56
от TheOrcrist
Ей то голям проблем го направиха това, да изключат от скорост/сложат на "неутрал" и после по добре познатия начин със спирачката да си спрат. Двигателя нека си ръмжи ако иска на място
Публикувано на: 28 Яну 2010 20:21
от LordDigital
TheOrcrist написа:Ей то голям проблем го направиха това, да изключат от скорост/сложат на "неутрал" и после по добре познатия начин със спирачката да си спрат. Двигателя нека си ръмжи ако иска на място
Така изглежда ,ма на практика ако панически подскочи човек на спирачката неколо пъти докаот двигателя ръмжи ,после и да го изключи от скорост спирането става доста затруднено (заради загубеното спирачно усилване). Тойота не случайно повтарят ако се случи това задължително със двата крака на педала на спирчката - та белким спре.
А ти като Лексус Гъзар ,ако ти сложат нови стелки - да ми дадеш старите и аз да намажа нещо от тоя Ри-Кал

Публикувано на: 28 Яну 2010 20:22
от LordDigital
MX5 написа:LordDigital написа:Значи нека да уточним.
Проблема ,може да е чисто механичен и да се случи на всеки производител.
Проблема се е случвал на другит производители и те са имплементирали елементарен FailSafe ,при подаване на газ над частичните вакумни режими и трескане на спирачка - дросела са затваря от ЕКУ-то.
Наще ора са попаднали на евнатите педали ,немат код за защита от проблема => за ебане са.
Сега ша се евнат със некои и друг милярд ,но ша си научат урока така ,че да нема издънки за следущия път когато може да е нещо доста по-сериозно.
Между другото от тези модели ,няма маи нито един със вакумен танк - което прави спирането при отворен дросел след минимално припомване на педала практически невъзможно за 90% от шоферите на пътия.
И сега от параноя като направят и докосване на спирачката да кара ECU-то да затваря дросела, и тез коли няма (като почти всички нови Нисан) да стават за техники за спиране с левия крак ... laugh.gif
Т'ва естествено е без значение за 99.99999% от собствениците ...
... and then god created the performance remap ...
Публикувано на: 29 Яну 2010 06:15
от MX5
Свинската опашка е голяма работа ... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 29 Яну 2010 13:35
от Impreza94
При спиране на двигателя имам 2 чисти напомпвания преди педала да стане твърд. Това първо, и второ на твърд педал, като сръчкам мъжки само с десния крак си спира като стой та гледай. Проблем - проблем - факт, ма чак да се избиват....имаше един стар филм, ситуацията подобна като в Runaway train само, че с кола - американски кош някакъв. То не бяха блокади, барикади, ескорт, мостове — пълен цирк.
Публикувано на: 29 Яну 2010 14:01
от shtephan
Както се казва Боже,Боже слез си прибери версиите,няма ли вече да и се свършат мъките на тази сбирщина от нации наречена USA. Аз предлагам да си внесат ДЕУ НЕКСИЯ - от Украйна ,сглобката е почти като на американска кола,возията и окачването е аналогично.Е малко повече са се постарали казаците и са сложили шумоизолация, но най-важното - газта е с жило и единственния чип в колата е GSM-а на водача.
Публикувано на: 29 Яну 2010 14:31
от b_d
Интересна гледна точка имате...
Ако сте на магистралата - хубаво - ще спрете, но какво правим ако слизате през прохода Шипка и колата вместо да намали на даден завой реши да продължи да ускорява? Дали ще имате време да се борите със спирачката или да сложите на неутрална, когато трябва да въртите геврека, за да не отидете в гората за гъби? Аз не съм сигурен, че бих успял...
Тази грешка на Тойота е безумна и ще си понесат наказанието. Тъжното е, че конкурентите им са имали подобен проблем и те не са се поучили от грешките им. Сигурен съм обаче, че в следващите модели ще внимават повече.
Публикувано на: 29 Яну 2010 15:26
от shtephan
е баси шофьорите, плашите ме бе хора,ами ако ти откаже АБС -а,ами VSC -то, а ако изключиш мотора и паднат сервото на спирачките и волана - що не си смениш аватара.Между другото CTS са американска компания.А сега всички да лягаме да гледаме Denso ли е или CTS
http://www.ctscorp.com/locations/locations.htm
Да вземем да спрем а,че стана като в бунта на машините.
Публикувано на: 29 Яну 2010 15:40
от slowtraveler
rudolf написа:
моята шкода фабия,която е най нисък клас, с най смотания дизел без турбо и е най евтината марка,и най евтиния модел на VAG- при натискане на спирачка-реже нафтата за 3-5 секунди,,,ако задържа двата педала-,колата послушно си спира до загасване
.-яд ме беше че не мога да си тренирам техники на шофиране

rudolf, тя сигурно си спира щото дизела без турбо толкова му е силичката biggrin.gif
Наистина ли отрязва нафтата? (можеш да усетиш като не натискаш силно спирачката, а само светваш стоповете - сигурно от там ЕКУ-то взема сигнал).
Публикувано на: 29 Яну 2010 15:51
от b_d
shtephan написа:е баси шофьорите, плашите ме бе хора,ами ако ти откаже АБС -а,ами VSC -то, а ако изключиш мотора и паднат сервото на спирачките и волана - що не си смениш аватара.Между другото CTS са американска компания.А сега всички да лягаме да гледаме Denso ли е или CTS
http://www.ctscorp.com/locations/locations.htm
Да вземем да спрем а,че стана като в бунта на машините.
Уверен съм, че съм значително по-добър шофьор от теб! Ако се съмняваш може да заложим по 1-2-3000лв и да отидем на Калояново да даваме времена като падналия ще плати и наема на пистата за един ден. Айде да те видим какъв мъж си сега?
Въпреки това си давам сметка като разумен човек, че подобна изненада може да коства много, ако е в неподходящ момент - лед, остър завой, внезапно спиране на предния и т.н. - и определено не бих искал кола с подобен дефект.
Публикувано на: 29 Яну 2010 16:15
от diver
shtephan написа:е баси шофьорите, плашите ме бе хора,ами ако ти откаже АБС -а,ами VSC -то, а ако изключиш мотора и паднат сервото на спирачките и волана - що не си смениш аватара.Между другото CTS са американска компания.А сега всички да лягаме да гледаме Denso ли е или CTS
http://www.ctscorp.com/locations/locations.htm
Да вземем да спрем а,че стана като в бунта на машините.
Преди двайсетина години скъсах спирачен маркуч на едно Е28 без да знам. Цялата течност на земята, та кво викаш ще напомпиш 2-3 пъти.. да ама не... Преди десетина години имах едно творение на френската инженерна мисъл наречена ситроен на хидравлично окачване. Подобна ситуация, само дето там преди да загинат спирачките волана се втърдява до степен на заключване.
Та кво викаш на база огромния си опит ще спреш...Сигурен съм, че ако ти падне сервото на волана или нейде на път изгубиш спирачната течност, че се насереш, кат първия чикиджия. С нетърпение очаквам следващия ти пост. Може да докажеш думите с дела, като се появиш на калояново например, но ме съмнява.
Публикувано на: 29 Яну 2010 16:43
от slowtraveler
Колеги, какво се захапахте като диво куче сърната в зоологическата градина....
Спор няма, че всяка изненада внася смут в шофирането.
Късал съм спирачна магистрала в града (металната тръбичка прерязана от скобата на ресьор към купе - москвич 412). Влизал ми е въздух в главен спирачен цилиндър (скъсана семеринга - шкода). Кипвали са ми спирачки при сериозен наклон (х.Ком - Берковица). Чупил съм управлението (секторна кутия- таврия) в завой с около 80км/ч. Късал съм жило на съединител (пак таврия).
От всичките тея събития съм излизал без поражения, но с доста побелели коси и с известна доза късмет. Никому не пожелавам подобни емоции.
Въпреки, че като сме зад компютъра можем да изкараме от 1000 кладенеца вода кое как би могло да се оправи, в реална обстановка факторите, които ни разсейват са доста повече.
Понякога колкото и добър шофьор си, щеш нещеш избора ти се свежда до това дали да се метнеш в дясната или в лявата канавка.
Така-че да се надяваме, че Тойота ще си оправят бакиите и няма да създават рискови ситуации...
Публикувано на: 29 Яну 2010 17:33
от shtephan
И с какво да изляза,с 1.6 атмосферен,аз съм на 42 и имам книжка от колко?- 24 години и доста коли от 402 до камаз ,урал.Имал съм доста премеждия от спукани гуми при над 100 до пълен отказ на спирачки на 23 тонна машина през Стражата,но с опит съм се оправял.Учил съм се да карам точно през прохода Шипка.Самото естество на работата ми изисква да карам на предела ,но безопасно още повече ,че с мен се возят хора с екипировка ,без колани и т.н. А с теб искам да се видя найстина,никой досега не ме е обиждал така безнаказано. Калояново не ме интересува ,но ако не се извиниш ,сериозно ще се замисля да продържавам ли въобще да посещавам форума,има много анонимни.
Ако пишеш ще мога да ти отговора най-рано във вторник защото излитам довечера.
Публикувано на: 29 Яну 2010 18:26
от rudolf
[quote="slowtraveler"]quote]
да,дизела няма дросел и предполагам реже сигнала на дюзите. не съм се загледал дали сигнала е от стоп-ключето или от друг датчик при помпата,,,но само при леко пипване на спирачката с велия крак/докато си подавам газ с десния/,колата забива нос по енерция за около 3-5 секунди...ако натисна спирачките--двигателно усилие не се осеща,,очевидно го реже дълготрайно.
....този модел фабия не се произвежда вече,,иначе е преди 2000 с най стария и смотан двигател, и в топ 3 на най евтините модели на концерна ФАГ-по принцип...
не съм запознат с много коли,но очевидно не е извънземно техническо решение...