Страница 6 от 31
Публикувано на: 17 Фев 2010 16:50
от LordDigital
Nedkow написа:LordDigital написа:Тва силно прилича на турбина със хитачи перки ,и турбина със гаретски перки - двете немат нищо общо овсен хаузинга:)
И той е разтърган със 4мм.
По принцип Stock Twins се разпилват редко поради това ,че излиза скъпо (всичко е умножено по 2) ,4мм ми са струва малко доста голем скок за тез малки колелца... Не забравят забсолютно задължително да смениш или ревизираш ОСНОвНО тръбите дето водят масло към турбините и наи-вечо отТочната тръба към картера.
Публикувано на: 17 Фев 2010 22:53
от Nedkow
LordDigital написа:Nedkow написа:LordDigital написа:Тва силно прилича на турбина със хитачи перки ,и турбина със гаретски перки - двете немат нищо общо овсен хаузинга:)
И той е разтърган със 4мм.
По принцип Stock Twins се разпилват редко поради това ,че излиза скъпо (всичко е умножено по 2) ,4мм ми са струва малко доста голем скок за тез малки колелца... Не забравят забсолютно задължително да смениш или ревизираш ОСНОвНО тръбите дето водят масло към турбините и наи-вечо отТочната тръба към картера.
Да имам го в предвид ама се чудя, кои гарнитури да сложа имам клингиритови нови или металните оригинални които си бяха там .
Публикувано на: 18 Фев 2010 01:07
от LordDigital
Nedkow написа:LordDigital написа:Nedkow написа:
И той е разтърган със 4мм.
По принцип Stock Twins се разпилват редко поради това ,че излиза скъпо (всичко е умножено по 2) ,4мм ми са струва малко доста голем скок за тез малки колелца... Не забравят забсолютно задължително да смениш или ревизираш ОСНОвНО тръбите дето водят масло към турбините и наи-вечо отТочната тръба към картера.
Да имам го в предвид ама се чудя, кои гарнитури да сложа имам клингиритови нови или металните оригинални които си бяха там .
По-добре метални ,избягвай сополово-килингритови изпълнения и най-вече никакви мисления за силикон където и да е по маслените магстирали.
Публикувано на: 18 Фев 2010 01:13
от Nedkow
LordDigital написа:Nedkow написа:LordDigital написа:
По принцип Stock Twins се разпилват редко поради това ,че излиза скъпо (всичко е умножено по 2) ,4мм ми са струва малко доста голем скок за тез малки колелца... Не забравят забсолютно задължително да смениш или ревизираш ОСНОвНО тръбите дето водят масло към турбините и наи-вечо отТочната тръба към картера.
Да имам го в предвид ама се чудя, кои гарнитури да сложа имам клингиритови нови или металните оригинални които си бяха там .
По-добре метални ,избягвай сополово-килингритови изпълнения и най-вече никакви мисления за силикон където и да е по маслените магстирали.
laugh.gif хареса ми за силикона направо ми настръхват косите като го видя имах в предвид, че ламарините са ползвани веднъж дали ще уплатнят да не вземат да изпускат масло .
Публикувано на: 22 Фев 2010 00:47
от Nedkow
Вече си имам и интериорен цвят
П.С. не е толкова розов колкото е с VGA резолюция на снимката biggrin.gif

Публикувано на: 22 Фев 2010 03:36
от xxBgRaCerxx
stiga be ti za du6terq ti q pravi6 100% ne za sebesi biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
Публикувано на: 22 Фев 2010 23:08
от Nedkow
Естествено нали тя избра цвета

Публикувано на: 22 Фев 2010 23:39
от xxBgRaCerxx
Публикувано на: 23 Фев 2010 00:39
от пл@мен5445
Публикувано на: 23 Фев 2010 00:58
от xxBgRaCerxx
ma gledam 4e e rozova s ful6ivi amerikanski nomera da ne e gotova suprata ve4e a

? laugh.gif
Публикувано на: 24 Фев 2010 00:00
от Nedkow
Детето като видя тази и вика тате тази е моята кола иначе ще рисувам с гвоздея laugh.gif
Публикувано на: 05 Мар 2010 01:36
от Nedkow
За почнах боядисването вече
Публикувано на: 05 Мар 2010 09:20
от EMPEROR
На тая снимка се вижда само как си боядисал парчето кашон с мазно laugh.gif laugh.gif laugh.gif Обаче отдолу колата не е твойта... таз на снимката е неква червена... па твойта е розова laugh.gif laugh.gif laugh.gif Нещо шментиш май laugh.gif
Публикувано на: 06 Мар 2010 00:06
от Nedkow
Ето и продължението стига сме коментирали този цвят

Публикувано на: 15 Мар 2010 01:23
от Nedkow
Още