Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Публикувано на: 22 Окт 2013 20:16
Гледам че основно я дават максималната мощност на 6000 об/мин на различните версии на мотора, следователно няма смисъл да я напъваш след това
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Привет на всички.Колега не си прав моята Корола не дава разход.Или поне според мен 0.500 на 15000 хил. не е разход.mariodenev84 написа:аз съм с Корола 2001г. с 10W40 дава още 3 литра, но с 15W40 дава 1,5 l на 10 000 километра.
Тези коли си харчат каквото и да направиш,дано някой да има такъв мотор и да не му дава разход на масло)).
Сваляш трите врътки под тях има два винта - развиваш ги и сваляш пепелника и самото копче на клапата за въздуха - цялата конзола се издърпва първо отдолу и после и после отгоре (тука трябва малко по-сериозно да се дръпне) откачаш всички букси с кабели за самата лампа ще видиш как се сменя (всичките лампи са зелени)bobi700402 написа:Колеги, моля някой да сподели как се сменя крушката на пепелника на Corolla E11.Трябва ли да разглобявам цялата конзола?
Мерси за инфотоREX_TAXI написа:Сваляш трите врътки под тях има два винта - развиваш ги и сваляш пепелника и самото копче на клапата за въздуха - цялата конзола се издърпва първо отдолу и после и после отгоре (тука трябва малко по-сериозно да се дръпне) откачаш всички букси с кабели за самата лампа ще видиш как се сменя (всичките лампи са зелени)bobi700402 написа:Колеги, моля някой да сподели как се сменя крушката на пепелника на Corolla E11.Трябва ли да разглобявам цялата конзола?
Успех!
Няма.bobi700402 написа:Мерси за инфотоREX_TAXI написа:Сваляш трите врътки под тях има два винта - развиваш ги и сваляш пепелника и самото копче на клапата за въздуха - цялата конзола се издърпва първо отдолу и после и после отгоре (тука трябва малко по-сериозно да се дръпне) откачаш всички букси с кабели за самата лампа ще видиш как се сменя (всичките лампи са зелени)bobi700402 написа:Колеги, моля някой да сподели как се сменя крушката на пепелника на Corolla E11.Трябва ли да разглобявам цялата конзола?
Успех!. По лесен вариант няма ли? biggrin.gif
TATI написа:Най-безболезненото е да няма фреон. По-болезненото е да ти е заминал компресора. Погледни си окото дали е зелено и ако не е, беж към някой да тества за теч по системата.
Ми аз съм се опитвал да го пусна беше към 23градуса, но то ако е крушката най- вероятно щеше да завирти шайбата но не. Никакъв признак на включване няма.TATI написа:Може самата крушка да е изгоряла, а и под 4 градуса, компресора не включва. Но най-добре е някой да я види. Не мога да ти препоръчам сервиз, освен ТМ Ауто - аз съм ходил веднъж там за допълване на Авенсиса.
Не се занимавай да ходиш в ТМауто за климатик.bobi700402 написа:Ми аз съм се опитвал да го пусна беше към 23градуса, но то ако е крушката най- вероятно щеше да завирти шайбата но не. Никакъв признак на включване няма.TATI написа:Може самата крушка да е изгоряла, а и под 4 градуса, компресора не включва. Но най-добре е някой да я види. Не мога да ти препоръчам сервиз, освен ТМ Ауто - аз съм ходил веднъж там за допълване на Авенсиса.
ПС: А какви пари е горе доло в Тм Ауто за допълване или диагностика.
При моя е прецакано зъбчето,което задържа бутона във включено положение и от пет натискания задъжа веднъж.Затова го държа постоянно включен лятото и го пускам и гася от степените на вентилатора.bobi700402 написа:Еми значи ще се разглобява biggrin.gif . И още един въпрос: Защо като натисна копчето на климатика то не светва и климатика не работи? да ли е проблема в бутона или е по сложен. И може ли да ми препоръчате добър сервиз за климатици в София. Благодаря предварително.