Страница 6 от 10
Публикувано на: 31 Авг 2009 22:08
от Рошко
Vesko написа:ТА в далечната 1999г. предлагаха да си избереш какво масло да ползват при обслужване.. 0W40 беше единият вариянт. biggrin.gif Другият не го помня.
Че то и сега можеш да си избереш - стига да поискаш! Аз като правих обслужването в Тиксим Пазарджик, искаха да ми сложат 5W-40 (което между другото беше и по-евтино), но аз поисках да сложат 5W-30 и си ми наляха 5W-30, което е с около 2 лева по-скъпо на литър.
Публикувано на: 31 Авг 2009 22:13
от Capo_69
borracho написа:Capo_69 написа:@Bass_Man:
Сложих 5-40 синтетика, някакво Скандинавско.
Не се сещам марката сега.
Двигателя "бръмчи" супер, без разлика от Аджип и Арал.

и аз смених мойто с скандинавско - Statoil Laserway 5W40 TDI ето такова
http://file3.bobaedream.co.kr/market/ma ... 2819_1.jpg
Да, такова и аз сложих, само че за бензин.
За сега е добре, минах вече хиледарка и утре ще видя нивото как е.
Днес се върнах от морето и не ми остана време - пък и забравих
Ти доволен ли си от твоето за дизела ?
Някакви коментари за него ???
Публикувано на: 31 Авг 2009 22:50
от Scott
borracho написа:...скандинавско - Statoil Laserway 5W40 TDI ето такова...
Интересно, само скандинавски сайтове се показват в
Google biggrin.gif
Публикувано на: 01 Сеп 2009 00:46
от Bass_Man
Тайна разработка !

Публикувано на: 01 Сеп 2009 09:04
от borracho
още не мога да кажа нищо за маслото дали съм доволен, смених го съвсем наскоро преди 2 дни. а относно това че само скандинавски сайтове се показват, мисля че донякъде е нормално. бил съм в норвегия и съм наясно с техния манталитет. те са много затворени хора, не обичат да се показват много много на света. от друга страна, там всичко е супер качествено, без компромиси. статойл е много известна норвежка петролна компания, почти всички нефтени платформи в северно море са техни. също и верига бензиностанции. затова и като видях тая марка не се поколебах да сложа такова масло.
Публикувано на: 01 Сеп 2009 18:46
от Scott
borracho написа:...бил съм в норвегия и съм наясно с техния манталитет. те са много затворени хора, не обичат да се показват много много на света. от друга страна, там всичко е супер качествено, без компромиси...
Всичко това е вярно, но надали високия стандарт в Норвегия спомага за конкурентна цена на маслата им. А в същото време, ако погледнеш линка, който съм дал, освен двата норвежки сайта, другите са унгарски, няколко Руски и нито един от Западна Европа.
Публикувано на: 01 Сеп 2009 19:33
от borracho
не виждам връзка между качеството на това масло и това какви сайтове има за него в гугъл. в западна европа има сигурно стотици марки масла на пазара от които няколко утвърдени, хората си сипват каквото си харесат. а скандинавците си карат с тяхното си те са си такива.
Публикувано на: 01 Сеп 2009 20:55
от Scott
borracho написа:не виждам връзка между качеството на това масло и това какви сайтове има за него в гугъл. ... а скандинавците си карат с тяхното си те са си такива.
Може да съм по-мнителен от нормалното, но когато единствените чуждестранни търговски офиси на една 'скандинавска' фирма са в Полша и номерата за връзка на търговските представители са на мобилни телефони, когато тя има продуктови каталози преведени на руски, български и румънски, но не на немски или френски, имам едно подозрение, че продуктите предлагани извън Норвегия не са със същото качество.

Публикувано на: 02 Сеп 2009 19:27
от jim_beam
възможно е да е така,най-вероятно маслото се произвежда в източна европа.при последната смяна на масло взех пак FUCHS,това е немска фирма обаче този път на бутилките пишеше made in poland.за да се борят с конкуренцията произвеждат маслата там,дано не е за сметка на качеството.
Публикувано на: 03 Сеп 2009 09:36
от borracho
на тубата си пише маде ин швеция, едва ли ще позволят да се прави примерно в полша пък да пише че е правено в швеция. не ги познавате скандинавците
Публикувано на: 03 Сеп 2009 12:33
от Scott
borracho написа:... не ги познавате скандинавците
Може би:
http://www.statoillubricants.com/mar/lu ... ndrypc.pdfStatoil sells and markets its lubricants with the emphasis on Europe.
Lubricants for the Scandinavian market are produced in our two factories:
Nynäshamn in Sweden and Fagerstrand in Norway. We also have production operations in Lithuania and Poland, supplying the Eastern European market.
Публикувано на: 03 Сеп 2009 13:11
от Kiki
Колеги, не мога да разбера какво става!?
Има моменти, когато авенсиса харчи масло, а има моменти, когато не го пипа.
В рамките на десет дена изминах 6 500км по пътищата на Европа и България. Долях преди да тръгна до максимима и непрекъснато следях нивото защото имаше дни когато изминавах по
повече от 1 000км. Интересно, че нивото не помръдна. Остана си на максимума.
Трябва да Ви кажа, че "Круиз контрола" е много голяма работа.
Не се налагаше на раздвижване след маратонско каране от 12-14 часа на ден. biggrin.gif
Публикувано на: 03 Сеп 2009 14:45
от Petar
Kakto po -gore sym pisal i pri men se polu4ava syhtoto na momenti go har4i na momenti ne sigurno zavisi ot meterilogi4nite uslovia
Публикувано на: 03 Сеп 2009 16:27
от Bass_Man
Vesko написа:
ТА в далечната 1999г. предлагаха да си избереш какво масло да ползват при обслужване.. 0W40 беше единият вариянт. biggrin.gif Другият не го помня.
Чак сега го видях ! 99-та година 0W-40 ??? Да не е било 0W-30 ? Щото все си мисля , че 0W-40 излезе на пазара масово някъде 2005-та - 2006-та ?
Публикувано на: 03 Сеп 2009 19:10
от jim_beam
Bass_Man написа:
Чак сега го видях ! 99-та година 0W-40 ??? Да не е било 0W-30 ? Щото все си мисля , че 0W-40 излезе на пазара масово някъде 2005-та - 2006-та ?[/quote]
не 0W40 го има от 100 години,0W30 е доста по-младо.
