Че то и сега можеш да си избереш - стига да поискаш! Аз като правих обслужването в Тиксим Пазарджик, искаха да ми сложат 5W-40 (което между другото беше и по-евтино), но аз поисках да сложат 5W-30 и си ми наляха 5W-30, което е с около 2 лева по-скъпо на литър.Vesko написа:ТА в далечната 1999г. предлагаха да си избереш какво масло да ползват при обслужване.. 0W40 беше единият вариянт. biggrin.gif Другият не го помня.
Разход на масло - признайте си!
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Да, такова и аз сложих, само че за бензин.borracho написа:и аз смених мойто с скандинавско - Statoil Laserway 5W40 TDI ето таковаCapo_69 написа:@Bass_Man:
Сложих 5-40 синтетика, някакво Скандинавско.
Не се сещам марката сега.
Двигателя "бръмчи" супер, без разлика от Аджип и Арал.
http://file3.bobaedream.co.kr/market/ma ... 2819_1.jpg
За сега е добре, минах вече хиледарка и утре ще видя нивото как е.
Днес се върнах от морето и не ми остана време - пък и забравих

Ти доволен ли си от твоето за дизела ?
Някакви коментари за него ???
още не мога да кажа нищо за маслото дали съм доволен, смених го съвсем наскоро преди 2 дни. а относно това че само скандинавски сайтове се показват, мисля че донякъде е нормално. бил съм в норвегия и съм наясно с техния манталитет. те са много затворени хора, не обичат да се показват много много на света. от друга страна, там всичко е супер качествено, без компромиси. статойл е много известна норвежка петролна компания, почти всички нефтени платформи в северно море са техни. също и верига бензиностанции. затова и като видях тая марка не се поколебах да сложа такова масло.
Toyota Corolla D-4D 2000cm3 90hp 2004
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Всичко това е вярно, но надали високия стандарт в Норвегия спомага за конкурентна цена на маслата им. А в същото време, ако погледнеш линка, който съм дал, освен двата норвежки сайта, другите са унгарски, няколко Руски и нито един от Западна Европа.borracho написа:...бил съм в норвегия и съм наясно с техния манталитет. те са много затворени хора, не обичат да се показват много много на света. от друга страна, там всичко е супер качествено, без компромиси...
не виждам връзка между качеството на това масло и това какви сайтове има за него в гугъл. в западна европа има сигурно стотици марки масла на пазара от които няколко утвърдени, хората си сипват каквото си харесат. а скандинавците си карат с тяхното си те са си такива.
Toyota Corolla D-4D 2000cm3 90hp 2004
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Може да съм по-мнителен от нормалното, но когато единствените чуждестранни търговски офиси на една 'скандинавска' фирма са в Полша и номерата за връзка на търговските представители са на мобилни телефони, когато тя има продуктови каталози преведени на руски, български и румънски, но не на немски или френски, имам едно подозрение, че продуктите предлагани извън Норвегия не са със същото качество.borracho написа:не виждам връзка между качеството на това масло и това какви сайтове има за него в гугъл. ... а скандинавците си карат с тяхното си те са си такива.

-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Може би:http://www.statoillubricants.com/mar/lu ... ndrypc.pdfborracho написа:... не ги познавате скандинавците
Statoil sells and markets its lubricants with the emphasis on Europe.
Lubricants for the Scandinavian market are produced in our two factories:
Nynäshamn in Sweden and Fagerstrand in Norway. We also have production operations in Lithuania and Poland, supplying the Eastern European market.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Колеги, не мога да разбера какво става!?
Има моменти, когато авенсиса харчи масло, а има моменти, когато не го пипа.
В рамките на десет дена изминах 6 500км по пътищата на Европа и България. Долях преди да тръгна до максимима и непрекъснато следях нивото защото имаше дни когато изминавах по
повече от 1 000км. Интересно, че нивото не помръдна. Остана си на максимума.
Трябва да Ви кажа, че "Круиз контрола" е много голяма работа.
Не се налагаше на раздвижване след маратонско каране от 12-14 часа на ден. biggrin.gif
Има моменти, когато авенсиса харчи масло, а има моменти, когато не го пипа.
В рамките на десет дена изминах 6 500км по пътищата на Европа и България. Долях преди да тръгна до максимима и непрекъснато следях нивото защото имаше дни когато изминавах по
повече от 1 000км. Интересно, че нивото не помръдна. Остана си на максимума.
Трябва да Ви кажа, че "Круиз контрола" е много голяма работа.
Не се налагаше на раздвижване след маратонско каране от 12-14 часа на ден. biggrin.gif
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Чак сега го видях ! 99-та година 0W-40 ??? Да не е било 0W-30 ? Щото все си мисля , че 0W-40 излезе на пазара масово някъде 2005-та - 2006-та ?Vesko написа: ТА в далечната 1999г. предлагаха да си избереш какво масло да ползват при обслужване.. 0W40 беше единият вариянт. biggrin.gif Другият не го помня.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Чак сега го видях ! 99-та година 0W-40 ??? Да не е било 0W-30 ? Щото все си мисля , че 0W-40 излезе на пазара масово някъде 2005-та - 2006-та ?[/quote]Bass_Man написа:
не 0W40 го има от 100 години,0W30 е доста по-младо.

Последно промяна от jim_beam на 03 Сеп 2009 21:49, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта