Страница 6 от 18
Публикувано на: 03 Юни 2009 04:29
от Japanese_fever
To4no tova miha vpredvid ->
the budget 
Публикувано на: 03 Юни 2009 08:19
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:O6te edin vupros:
KOlko struvat after market 4astite za MX-5 i tezi za S2000?
za Miata sa 5.00 leva, za S2000 sa 5.75 leva
Публикувано на: 03 Юни 2009 12:33
от newmiro
мислех си че mr2 и miata са на едно ниво, s2000 е по-скъпа. това за частите за миата не го знаех, но съм чувал че и mr2 е very fun to drive:) не са ли преки конкуренти (изключвам s2000)
Публикувано на: 03 Юни 2009 15:32
от Japanese_fever
^
Mislq, 4e i4 ne sa preki konkurenti MR2 i MX-5.
Purvo MR2 se namira mnogo po-trudno ot mnogo populqrnite MX-5.
Vtoro MR2, kakto kazah po-gore q s4itam za exotica, za6toto e mid-engine ->RWD. MIata-ta e s nadlujen dvigate i RWD kato vsqko druglivo BMW laugh.gif LOL(pozdravi na maggrabar).
Tuning 4astite za MR2 sa po-skupi ot na MIata i kato cqlo MR2 mi se struva, 4e e po-skupa kola i po-visok klass.
Публикувано на: 03 Юни 2009 15:35
от Japanese_fever
ALTEZZA написа:Japanese_fever написа:O6te edin vupros:
KOlko struvat after market 4astite za MX-5 i tezi za S2000?
za Miata sa 5.00 leva, za S2000 sa 5.75 leva
I k'vo?
Iskash da jkajesh, 4e ne sa tolkova po-skupi, taka li?!?
O6te edin vupros otnosno
the budget:
S kakvi gumi i djanti kara S2000 i s kakvi MX-5?
Kolko e razlikata v cenata na tezi gumi i djanti?
I taka malko po malko se vijda, 4e S2000 izliza dosta po-skupa ot MX-5, spored men i osobeno, ako iskash da q tochi4 za autoX.

Публикувано на: 03 Юни 2009 16:25
от ugabuga
po skupa e

altezata si pravi tashak s tebe.
jantite na s2000 sa mnogo po skupi sledowatelno i gumite.
s2000 e mnogo po-performance kola ot miatata s po specifichni extri i chasti
Публикувано на: 03 Юни 2009 18:14
от MX5
Japanese_fever написа:S kakvi gumi i djanti kara S2000 i s kakvi MX-5?
Ей това са правилните джанти - евтини, леки и правени специално за MX5:
http://www.949racing.com/index.asp?Page ... Category=2
Скоро човека мисля ще направи и за S2000, защото и такава си купи преди време.
Ето го с Миатата:
http://www.youtube.com/watch?v=N_5Xk8xBrqM
И със S2000:
http://www.youtube.com/watch?v=j1ngdbu51a4
В тия видеота и двете са натуралки. Миатата (изкорубена отвътре изцяло) беше малко по-бърза от S2000. Преди няколко седмици обаче и сложи чарджър и сега ще е доста по-бърза от S2000 му.
Публикувано на: 03 Юни 2009 18:25
от MX5
newmiro написа:MR2 не е ли опция за вас? гледам на миата сте се метнали всички:)
Второто поколение MR2 ме кефят, последните (MR-S) не толкова (те май Тойота даже и шпер не пожелаха да сложат сток).
Вземат се Миати щото много лесно се правят да са зверове. На NA и NB до 2000 двигателя си е направо за чарджър/турбо. Окачването на MX-5 е доста по-яко от MR2, a S2000 с тая висока компресия сток, повече усилия трябват за надуване (сток натуралка е доста анемична, ако я сравниш с турбо Миата). На S2000 предимството пред Миатата са големите калници - може да завреш повече гума. На NA и NB Миатите ако искаш 275-ки и нагоре, трябва да почваш да режеш тенекиите ...
Публикувано на: 04 Юни 2009 02:21
от ugabuga
ami izobshto ne sa loshi jansite samo deto tegloto im ne vijdam.
inache i na mnogo drugi koli s 4x100 shte stanat
Публикувано на: 04 Юни 2009 02:57
от MX5
ugabuga написа:ami izobshto ne sa loshi jansite samo deto tegloto im ne vijdam.
inache i na mnogo drugi koli s 4x100 shte stanat
15x9 sa 12.7 lbs (5.8 kg), а по-тесните са и по-леки
Вярно стават и за други 4x100 коли, но но офсета е смятан първо на Миата да използват изцяло мястото под калниците. Затова са +36мм офсет. За коли с МакФерсън и т.н. стрът окачвания ще трябва спейсъри инак най-вероятно джантата ще опира в амортесьора.
При S2000 джантата като я направи ще е още по-навътре - нещо от сорта на +70мм офсет.
P.S. Погледнах на сайта сега и всичко си пише:
15x9
+36 offset
12.7 lbs
Low pressure cast monoblock construction
T6 heat treated
67.1mm center bore
Double valve design
JWL approved
Silver painted center, machined lip, durable clear coated finish
Cap included
Valves not included
Как са правени:
http://www.949racing.com/index.asp?Page ... stom&ID=39
На какви коли пасват:
http://www.949racing.com/index.asp?Page ... ustom&ID=1
Единствения недостатък е, че досега всеки път като ги пусне на пазара през 6 месеца и свършват за нула време. Аз 2 пъти съм купувал и винаги беше с преордер, щото инак после няма.
Публикувано на: 05 Юни 2009 06:53
от Japanese_fever
Ei takava
MX-5 mazdaspeed iskam(ne e zaduljitelno da e tozi cvqt

)!
Ne sum znael, 4e ima MX-5 mazdaspeed, t.e. s turbina?!?
Ama na staro tazi na tazi kola sigurno turbinata 6te e za smqna, 6toto 6te e kum 100K ...
Dneska vidqh edna parkirana blizo do nas i napravo zqpnah s otvorena usta. Oba4e ne beshe s tozi 4erven cvqt, a beshe Titanium Gray Metallic - MANIA
Cifromania?!? 
:
http://chicago.craigslist.org/search/ct ... maxAsk=max
Re: Pochvam da subiram za MX-5
Публикувано на: 24 Юни 2009 07:10
от Japanese_fever
MX5 написа:
Ама виж какъв хубав аватар имаш. Я как хубаво се върти и хипнотизира ... laugh.gif
Ако искаш фабрично турбо ти трябва Mazdaspeed от 2-рото поколение. Последното поколение са само натуралки, и сток са с пружини като за Кадилак - там трябва да смениш пружните и амортесьорите в момента, в който си я купиш ...
Sorry, tova gore sum go propusnal i po4nah da se ahkam kato u4eni4ka kato vidqh NB Mazdaspeed ...

Публикувано на: 25 Юни 2009 17:37
от V35GTR
Публикувано на: 25 Юни 2009 19:15
от ugabuga
prekaleno mnoogo pari za taia kola!
Po-dobre da vzeme moiata za $6k :-D
Sushtite mili no 3 godini po stara. v otlichno sastoianie

Публикувано на: 25 Юни 2009 19:18
от El Camino
Mazdaspeed не е нещо особено - сглобяваш си я и сам за не толкова пари. Че и по добре ще стане biggrin.gif .