
Почвам да събирам за MX-5
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
мислех си че mr2 и miata са на едно ниво, s2000 е по-скъпа. това за частите за миата не го знаех, но съм чувал че и mr2 е very fun to drive:) не са ли преки конкуренти (изключвам s2000)
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
^
Mislq, 4e i4 ne sa preki konkurenti MR2 i MX-5.
Purvo MR2 se namira mnogo po-trudno ot mnogo populqrnite MX-5.
Vtoro MR2, kakto kazah po-gore q s4itam za exotica, za6toto e mid-engine ->RWD. MIata-ta e s nadlujen dvigate i RWD kato vsqko druglivo BMW laugh.gif LOL(pozdravi na maggrabar).
Tuning 4astite za MR2 sa po-skupi ot na MIata i kato cqlo MR2 mi se struva, 4e e po-skupa kola i po-visok klass.
Mislq, 4e i4 ne sa preki konkurenti MR2 i MX-5.
Purvo MR2 se namira mnogo po-trudno ot mnogo populqrnite MX-5.
Vtoro MR2, kakto kazah po-gore q s4itam za exotica, za6toto e mid-engine ->RWD. MIata-ta e s nadlujen dvigate i RWD kato vsqko druglivo BMW laugh.gif LOL(pozdravi na maggrabar).
Tuning 4astite za MR2 sa po-skupi ot na MIata i kato cqlo MR2 mi se struva, 4e e po-skupa kola i po-visok klass.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
I k'vo?ALTEZZA написа:za Miata sa 5.00 leva, za S2000 sa 5.75 levaJapanese_fever написа:O6te edin vupros:
KOlko struvat after market 4astite za MX-5 i tezi za S2000?
Iskash da jkajesh, 4e ne sa tolkova po-skupi, taka li?!?


O6te edin vupros otnosno the budget:
S kakvi gumi i djanti kara S2000 i s kakvi MX-5?
Kolko e razlikata v cenata na tezi gumi i djanti?
I taka malko po malko se vijda, 4e S2000 izliza dosta po-skupa ot MX-5, spored men i osobeno, ako iskash da q tochi4 za autoX.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Ей това са правилните джанти - евтини, леки и правени специално за MX5:Japanese_fever написа:S kakvi gumi i djanti kara S2000 i s kakvi MX-5?
http://www.949racing.com/index.asp?Page ... Category=2
Скоро човека мисля ще направи и за S2000, защото и такава си купи преди време.
Ето го с Миатата:
http://www.youtube.com/watch?v=N_5Xk8xBrqM
И със S2000:
http://www.youtube.com/watch?v=j1ngdbu51a4
В тия видеота и двете са натуралки. Миатата (изкорубена отвътре изцяло) беше малко по-бърза от S2000. Преди няколко седмици обаче и сложи чарджър и сега ще е доста по-бърза от S2000 му.
Последно промяна от MX5 на 03 Юни 2009 18:36, променено общо 2 пъти.
Второто поколение MR2 ме кефят, последните (MR-S) не толкова (те май Тойота даже и шпер не пожелаха да сложат сток).newmiro написа:MR2 не е ли опция за вас? гледам на миата сте се метнали всички:)
Вземат се Миати щото много лесно се правят да са зверове. На NA и NB до 2000 двигателя си е направо за чарджър/турбо. Окачването на MX-5 е доста по-яко от MR2, a S2000 с тая висока компресия сток, повече усилия трябват за надуване (сток натуралка е доста анемична, ако я сравниш с турбо Миата). На S2000 предимството пред Миатата са големите калници - може да завреш повече гума. На NA и NB Миатите ако искаш 275-ки и нагоре, трябва да почваш да режеш тенекиите ...
15x9 sa 12.7 lbs (5.8 kg), а по-тесните са и по-лекиugabuga написа:ami izobshto ne sa loshi jansite samo deto tegloto im ne vijdam.
inache i na mnogo drugi koli s 4x100 shte stanat
Вярно стават и за други 4x100 коли, но но офсета е смятан първо на Миата да използват изцяло мястото под калниците. Затова са +36мм офсет. За коли с МакФерсън и т.н. стрът окачвания ще трябва спейсъри инак най-вероятно джантата ще опира в амортесьора.
При S2000 джантата като я направи ще е още по-навътре - нещо от сорта на +70мм офсет.
P.S. Погледнах на сайта сега и всичко си пише:
15x9
+36 offset
12.7 lbs
Low pressure cast monoblock construction
T6 heat treated
67.1mm center bore
Double valve design
JWL approved
Silver painted center, machined lip, durable clear coated finish
Cap included
Valves not included
Как са правени:
http://www.949racing.com/index.asp?Page ... stom&ID=39
На какви коли пасват:
http://www.949racing.com/index.asp?Page ... ustom&ID=1
Единствения недостатък е, че досега всеки път като ги пусне на пазара през 6 месеца и свършват за нула време. Аз 2 пъти съм купувал и винаги беше с преордер, щото инак после няма.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ei takava MX-5 mazdaspeed iskam(ne e zaduljitelno da e tozi cvqt
)!
Ne sum znael, 4e ima MX-5 mazdaspeed, t.e. s turbina?!?
Ama na staro tazi na tazi kola sigurno turbinata 6te e za smqna, 6toto 6te e kum 100K ...
Dneska vidqh edna parkirana blizo do nas i napravo zqpnah s otvorena usta. Oba4e ne beshe s tozi 4erven cvqt, a beshe Titanium Gray Metallic - MANIA
Cifromania?!?
:
http://chicago.craigslist.org/search/ct ... maxAsk=max

Ne sum znael, 4e ima MX-5 mazdaspeed, t.e. s turbina?!?

Ama na staro tazi na tazi kola sigurno turbinata 6te e za smqna, 6toto 6te e kum 100K ...

Dneska vidqh edna parkirana blizo do nas i napravo zqpnah s otvorena usta. Oba4e ne beshe s tozi 4erven cvqt, a beshe Titanium Gray Metallic - MANIA

Cifromania?!?

http://chicago.craigslist.org/search/ct ... maxAsk=max
- Прикачени файлове
-
- MX-5 mazdaspeed
- 2004_Mazda-Miata_MX5.jpg (181.85 KiB) Преглеждано 2825 пъти
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Pochvam da subiram za MX-5
Sorry, tova gore sum go propusnal i po4nah da se ahkam kato u4eni4ka kato vidqh NB Mazdaspeed ...MX5 написа: Ама виж какъв хубав аватар имаш. Я как хубаво се върти и хипнотизира ... laugh.gif
Ако искаш фабрично турбо ти трябва Mazdaspeed от 2-рото поколение. Последното поколение са само натуралки, и сток са с пружини като за Кадилак - там трябва да смениш пружните и амортесьорите в момента, в който си я купиш ...

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта