Почвам да събирам за MX-5

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
Публикувай отговор
Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 03 Юни 2009 04:29

To4no tova miha vpredvid -> the budget smile.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 03 Юни 2009 08:19

Japanese_fever написа:O6te edin vupros:
KOlko struvat after market 4astite za MX-5 i tezi za S2000?
za Miata sa 5.00 leva, za S2000 sa 5.75 leva
->

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 03 Юни 2009 12:33

мислех си че mr2 и miata са на едно ниво, s2000 е по-скъпа. това за частите за миата не го знаех, но съм чувал че и mr2 е very fun to drive:) не са ли преки конкуренти (изключвам s2000)
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 03 Юни 2009 15:32

^
Mislq, 4e i4 ne sa preki konkurenti MR2 i MX-5.

Purvo MR2 se namira mnogo po-trudno ot mnogo populqrnite MX-5.
Vtoro MR2, kakto kazah po-gore q s4itam za exotica, za6toto e mid-engine ->RWD. MIata-ta e s nadlujen dvigate i RWD kato vsqko druglivo BMW laugh.gif LOL(pozdravi na maggrabar).

Tuning 4astite za MR2 sa po-skupi ot na MIata i kato cqlo MR2 mi se struva, 4e e po-skupa kola i po-visok klass.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 03 Юни 2009 15:35

ALTEZZA написа:
Japanese_fever написа:O6te edin vupros:
KOlko struvat after market 4astite za MX-5 i tezi za S2000?
za Miata sa 5.00 leva, za S2000 sa 5.75 leva
I k'vo?
Iskash da jkajesh, 4e ne sa tolkova po-skupi, taka li?!? ohmy.gif wacko.gif

O6te edin vupros otnosno the budget:

S kakvi gumi i djanti kara S2000 i s kakvi MX-5?

Kolko e razlikata v cenata na tezi gumi i djanti?

I taka malko po malko se vijda, 4e S2000 izliza dosta po-skupa ot MX-5, spored men i osobeno, ako iskash da q tochi4 za autoX. smile.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 03 Юни 2009 16:25

po skupa e :) altezata si pravi tashak s tebe.
jantite na s2000 sa mnogo po skupi sledowatelno i gumite.

s2000 e mnogo po-performance kola ot miatata s po specifichni extri i chasti
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 03 Юни 2009 18:14

Japanese_fever написа:S kakvi gumi i djanti kara S2000 i s kakvi MX-5?
Ей това са правилните джанти - евтини, леки и правени специално за MX5:

http://www.949racing.com/index.asp?Page ... Category=2

Скоро човека мисля ще направи и за S2000, защото и такава си купи преди време.

Ето го с Миатата:

http://www.youtube.com/watch?v=N_5Xk8xBrqM

И със S2000:

http://www.youtube.com/watch?v=j1ngdbu51a4

В тия видеота и двете са натуралки. Миатата (изкорубена отвътре изцяло) беше малко по-бърза от S2000. Преди няколко седмици обаче и сложи чарджър и сега ще е доста по-бърза от S2000 му.

Последно промяна от MX5 на 03 Юни 2009 18:36, променено общо 2 пъти.

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 03 Юни 2009 18:25

newmiro написа:MR2 не е ли опция за вас? гледам на миата сте се метнали всички:)
Второто поколение MR2 ме кефят, последните (MR-S) не толкова (те май Тойота даже и шпер не пожелаха да сложат сток).

Вземат се Миати щото много лесно се правят да са зверове. На NA и NB до 2000 двигателя си е направо за чарджър/турбо. Окачването на MX-5 е доста по-яко от MR2, a S2000 с тая висока компресия сток, повече усилия трябват за надуване (сток натуралка е доста анемична, ако я сравниш с турбо Миата). На S2000 предимството пред Миатата са големите калници - може да завреш повече гума. На NA и NB Миатите ако искаш 275-ки и нагоре, трябва да почваш да режеш тенекиите ...



ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 04 Юни 2009 02:21

ami izobshto ne sa loshi jansite samo deto tegloto im ne vijdam.
inache i na mnogo drugi koli s 4x100 shte stanat
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 04 Юни 2009 02:57

ugabuga написа:ami izobshto ne sa loshi jansite samo deto tegloto im ne vijdam.
inache i na mnogo drugi koli s 4x100 shte stanat
15x9 sa 12.7 lbs (5.8 kg), а по-тесните са и по-леки
Вярно стават и за други 4x100 коли, но но офсета е смятан първо на Миата да използват изцяло мястото под калниците. Затова са +36мм офсет. За коли с МакФерсън и т.н. стрът окачвания ще трябва спейсъри инак най-вероятно джантата ще опира в амортесьора.
При S2000 джантата като я направи ще е още по-навътре - нещо от сорта на +70мм офсет.

P.S. Погледнах на сайта сега и всичко си пише:

15x9
+36 offset
12.7 lbs
Low pressure cast monoblock construction
T6 heat treated
67.1mm center bore
Double valve design
JWL approved
Silver painted center, machined lip, durable clear coated finish
Cap included
Valves not included

Как са правени:

http://www.949racing.com/index.asp?Page ... stom&ID=39

На какви коли пасват:

http://www.949racing.com/index.asp?Page ... ustom&ID=1

Единствения недостатък е, че досега всеки път като ги пусне на пазара през 6 месеца и свършват за нула време. Аз 2 пъти съм купувал и винаги беше с преордер, щото инак после няма.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Юни 2009 06:53

Ei takava MX-5 mazdaspeed iskam(ne e zaduljitelno da e tozi cvqt tongue.gif)!
Ne sum znael, 4e ima MX-5 mazdaspeed, t.e. s turbina?!? wacko.gif
Ama na staro tazi na tazi kola sigurno turbinata 6te e za smqna, 6toto 6te e kum 100K ... dry.gif

Dneska vidqh edna parkirana blizo do nas i napravo zqpnah s otvorena usta. Oba4e ne beshe s tozi 4erven cvqt, a beshe Titanium Gray Metallic - MANIA cool.gif


Cifromania?!?
wacko.gif :
http://chicago.craigslist.org/search/ct ... maxAsk=max
Прикачени файлове
MX-5 mazdaspeed
MX-5 mazdaspeed
2004_Mazda-Miata_MX5.jpg (181.85 KiB) Преглеждано 2825 пъти
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Pochvam da subiram za MX-5

Мнение от Japanese_fever » 24 Юни 2009 07:10

MX5 написа: Ама виж какъв хубав аватар имаш. Я как хубаво се върти и хипнотизира ... laugh.gif

Ако искаш фабрично турбо ти трябва Mazdaspeed от 2-рото поколение. Последното поколение са само натуралки, и сток са с пружини като за Кадилак - там трябва да смениш пружните и амортесьорите в момента, в който си я купиш ...
Sorry, tova gore sum go propusnal i po4nah da se ahkam kato u4eni4ka kato vidqh NB Mazdaspeed ... rolleyes.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 25 Юни 2009 17:37

Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 25 Юни 2009 19:15

prekaleno mnoogo pari za taia kola!
Po-dobre da vzeme moiata za $6k :-D
Sushtite mili no 3 godini po stara. v otlichno sastoianie :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

El Camino

Мнение от El Camino » 25 Юни 2009 19:18

Mazdaspeed не е нещо особено - сглобяваш си я и сам за не толкова пари. Че и по добре ще стане biggrin.gif .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта