Страница 6 от 7

Публикувано на: 03 Юни 2009 00:05
от slowtraveler
@djofi_m
С кое точно не си съгласен колега?
С пукането на главите (общо известен факт - провери навсякъде където имат заварки/напластяване с аргон)?
Или с разхода?
За разхода - преди два дни се върнах от Гърция.
Колата на бензин не слезе под 12л/100км...
По-каталог е малко по-малко.
Моята обикновено гори средно (градски/извънградски= 80%/20% - 8.2л/100).
Обаче последните два дни бях нещо нервен и разхода скочи на 12л/100....
Разликата е 4л/100км....
Да не мислиш, че с дизел ще направя по-малка разликата....
Дори да е по-малка, няма да е по-малко от 3л/100км...
Просто при разхода не можеш да бъдеш обективен поради много фактори, оказващи влияние.
Най-вече - шофьора.... :thumbsup:

Публикувано на: 03 Юни 2009 08:29
от sashoskiora
slowtraveler написа:@djofi_m
С кое точно не си съгласен колега?
С пукането на главите (общо известен факт - провери навсякъде където имат заварки/напластяване с аргон)?
Или с разхода?
За разхода - преди два дни се върнах от Гърция.
Колата на бензин не слезе под 12л/100км...
По-каталог е малко по-малко.
Моята обикновено гори средно (градски/извънградски= 80%/20% - 8.2л/100).
Обаче последните два дни бях нещо нервен и разхода скочи на 12л/100....
Разликата е 4л/100км....
Да не мислиш, че с дизел ще направя по-малка разликата....
Дори да е по-малка, няма да е по-малко от 3л/100км...
Просто при разхода не можеш да бъдеш обективен поради много фактори, оказващи влияние.
Най-вече - шофьора.... :thumbsup:
Значи се получава така че ти хем говориш за дизели от преди 30 години хем за съвременни и така си се объркал че си размил собствените си представи за дизеловите автомобили.Това с пукането на главите е в историята.При комън-рейл може и да направиш разлика от начина на шофиране но 3л/100км е немислимо или пък за помпа-дюза а за роторна помпа ако направиш и 0.5л/100км те признавам.
Но тенденцията е към комън-рейл горивни у-би,изтискани турбодизели и филтри за твърди частици,а дизеловите автомобили не са това което бяха и на този етап доставят много повече удоволствие от шофирането в сравнение с бензиновите.Справка може да направиш ако погледнеш техническите характеристики на която и да е призната марка автомобили или се обърнеш към моторните спортове,като WTCC,24-ри часа на Льо-Ман или рали Дакар.
Дизеловия автомобиле в пъти предпочитан в страните от западна Европа.

Публикувано на: 03 Юни 2009 09:22
от diver
sashoskiora написа:...При комън-рейл може и да направиш разлика от начина на шофиране но 3л/100км е немислимо или пък за помпа-дюза а за роторна помпа ако направиш и 0.5л/100км те признавам..
По манталитет изказванията ти, ми звучат като на собственик на гоУф. Каква кола караш ако не е тайна?

Миналата година карах една чисто нова октавия, както знаем оборудвана с дизелов агрегат ВАГ, та въпросното возило, лятото даде > 12/100 разход градско. Значи по твойта логика, тая кола извънградско, ще харчи 11.5. Викам да вържем един бас, че това не е така, подкрепен с некой лев, че почва да ми писва да слушам глупости?

За тъпото изказване, че дизелите с 90км и със 160км продължават да харчат еднакво, това може да стане единствено при гоУф, тъй като колата разполага с извънземен аеродинамичен пакет, който разбива законите на физиката и там не важат...

Публикувано на: 03 Юни 2009 10:01
от Kiki
diver написа:[Миналата година карах една чисто нова октавия, както знаем оборудвана с дизелов агрегат лятото даде > 12/100 разход градско..
Ти градско само на първа ли караш? biggrin.gif

Публикувано на: 03 Юни 2009 10:06
от djofi_m
diver написа:
sashoskiora написа:...При комън-рейл може и да направиш разлика от начина на шофиране но 3л/100км е немислимо или пък за помпа-дюза а за роторна помпа ако направиш и 0.5л/100км те признавам..


За тъпото изказване, че дизелите с 90км и със 160км продължават да харчат еднакво, това може да стане единствено при гоУф, тъй като колата разполага с извънземен аеродинамичен пакет, който разбива законите на физиката и там не важат...
тъпото иаказване е на база три години каране на колата на която е кръстена темата. никъде не ви видях вас двамата, визирам ВОДОЛАЗА и БАВНИЯ, какви коли карате, но от изказванията ви стигам до извода, че още не сте слезли от руските дизели (май говоря за камиони, а?) а относно разхода на гориво на ЗАПАД (София-Берковица), очевидно не е като в Габрово.

и сега да не започнете да ми обяснявате, че някога сте карали такъв Авенсис, дето е на един приятел и сте с еди-какви си впечатления и .......т.н. алабализми! за баса никакъв проблем, а ако не искаш да четеш глупости- каквото напишеш, просто го пускай направо.с радост откривам, че си и ВИДЕН "автопсихолог", който по изказванията познава, каква кола караш.

Публикувано на: 03 Юни 2009 10:28
от sashoskiora
След безмислените постове на diver темата отива към :toimonster:

Публикувано на: 03 Юни 2009 10:46
от diver
sashoskiora написа:След безмислените постове на diver темата отива към :toimonster:
Само кажи кога ще събереш малко кеш да защитиш думите си, или си поредната ***** разбирай оформен характер, дет си чеше клавиатурата? Още чакам един друг виден експерт да ми докаже, как супер-контра-мега-новата му дизелова дръга, върви повече и като пари харчи по-малко от 15 годишната кола на жената. На смешника от Габрово, ако вземе да почете малко ще разбере и какво карам и какво съм карал...

Публикувано на: 03 Юни 2009 10:49
от diver
Kiki написа:
diver написа:[Миналата година карах една чисто нова октавия, както знаем оборудвана с дизелов агрегат лятото даде > 12/100 разход градско..
Ти градско само на първа ли караш? biggrin.gif
И твоя дизел ли при 90 и 160 харчи еднакво?

Публикувано на: 03 Юни 2009 13:05
от djofi_m
ВОДОЛАЗ, време е да спеш чалгата. bash.gif

Публикувано на: 03 Юни 2009 13:19
от diver
djofi_m написа:ВОДОЛАЗ, време е да спеш чалгата. bash.gif
Малкото нещо там долу дет чоплиш е пропорционално на мозъка, нали знаеш, та си спести коментарите.

Публикувано на: 03 Юни 2009 13:37
от djofi_m
това сигурно майка ти, го е казала за да не се комплексираш. между другото пратия, за да изкарам кинти за баса. biggrin.gif

спирам да пиша щото се осрахме като карпатски вълци. :thumbsup: признавам се за победен tongue.gif

Публикувано на: 03 Юни 2009 17:44
от diver
djofi_m написа:това сигурно майка ти, го е казала за да не се комплексираш. между другото пратия, за да изкарам кинти за баса.f
Хихихи, леле само това ли успя да измислиш микрончо?

Публикувано на: 03 Юни 2009 18:06
от Kiki
diver написа:
djofi_m написа:това сигурно майка ти, го е казала за да не се комплексираш. между другото пратия, за да изкарам кинти за баса.f
Хихихи, леле само това ли успя да измислиш микрончо?
Съвсем чистосърдечно :censored:! Спри, защото ставаш за смях! ohmy.gif

Публикувано на: 03 Юни 2009 20:16
от slowtraveler
djofi_m написа:.....
тъпото иаказване е на база три години каране на колата на която е кръстена темата. никъде не ви видях вас двамата, визирам ВОДОЛАЗА и БАВНИЯ, какви коли карате, но от изказванията ви стигам до извода, че още не сте слезли от руските дизели (май говоря за камиони, а?) а относно разхода на гориво на ЗАПАД (София-Берковица), очевидно не е като в Габрово.....
Колега, в събота съм в Берковица - може да поговорим наяве на по кафенце за да не се пълни темата със спам :thumbsup:
Относно това, че не си видял колите, които карам - можеше поне да погледнеш под всеки мой пост - там е написано.
А относно опита със старите ми и последните ми коли - можеш да се осведомиш в тази тема:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... start=1302
Разбирам, че много си обичаш дизела, но недей да се изказваш толкова остро...
Относно разликата в разхода при различна скорост:
Както всеки двигател и дизела гори когато искаш от него да свърши повече работа.
А работата при автомобила е основно за преодоляване на съпротивлението. Въздушното съпротивление и това на триене е в геометрична прогресия на скоростта. Затова и за да вдигнеш 200км/ч ти стигат стотина коня, но за да стигнеш 220км/ч вече ти трябват над 150к.с., а за 250км/ч нужната мощност обикновено е над 300к.с....
А конете си искат и храната.
Затова при по-висока скорост рязко скача и разхода...
Лично аз силно се съмнявам, че ще направиш разход с дизела под 8.5-9.0 л/100 при средна скорост 160км/ч...
Ако някой колега е правил реално замерване - моля да сподели (само без тея 'колата на леля гори съвсем малко')..
:thumbsup:

Публикувано на: 03 Юни 2009 21:09
от Kiki
slowtraveler написа:Лично аз силно се съмнявам, че ще направиш разход с дизела под 8.5-9.0 л/100 при средна скорост 160км/ч...
Ако някой колега е правил реално замерване - моля да сподели (само без тея 'колата на леля гори съвсем малко')..
:thumbsup:
Слоу, не мога да кажа, че съм карал стотици километри със скорост 160км/ч, но от Брюксел до София средният разход на нафта ми беше 5.4, като през Бергия, Германия и Австрия средната скорост по GPS /отчетено само времето на движение/ беше141км/ч.Уточнявам, че 90% от пътя през тези страни е по магистрала.