Страница 6 от 17

Публикувано на: 05 Юли 2009 21:09
от Raya
На мен едно не ми ясно: как успяват все да заковават на 61, 81, 151 ...........все на ЕДНО ?

Публикувано на: 05 Юли 2009 21:14
от slowtraveler
Редовно минавам по този път...
Колега от КАТ - Търговище също ми каза, че често обработвали снимки от това място. Но според него снимките са от автомобил.
Доста пъти съм се оглеждал за фиксирана камера там, и не съм виждал нищо, така-че съм склонен да му вярвам...
@ Рая - това, че заковават на '1' е добре - например можеш да оспорваш дали си карал с превишение до 30км/ч (без отнемане на СУМПС) или например над 30км/ч(отнемане СУМПС за 1месец), защото в сертификатите на повечето радари пише 'точност +/- 1км/ч"... Съответно спокойно можеш да твърдиш, че не си превишил с 31, а 30км/ч и ти се полага акт без отнемане на СУМПС..

Публикувано на: 05 Юли 2009 21:14
от Nedkow
slowtraveler написа:И как точно ти помагат спирачките, като радара, когато си му в обхвата те засича за под 0.8 сек....
С колко ще намалиш за този период (0.5с време за реакция...)
Засичали са ме по този начин - полицая ме пита - 'какво стана, не сработи ли антирадара'... Той изпищя, но просто нямаш време за реакция (стреляха ме на POP от около 50м в завой ).
И аз така си мислих, но този метод ме е спасявал няколко пъти :thumbsup: Мисля си, че информацията им се показва след повторно засичане и когато има голяма разлика не им изписва нищо :thumbsup:

Публикувано на: 05 Юли 2009 21:46
от slowtraveler
Ако се използва интелигентно - нямаш измъкване.
Както се вижда - при single shot замера се извършва за 0.3сек...
За толкова време не можеш да си смъкнеш крака от газта...
Вероятно са те засичали извън обсега/обхвата на радара (в зона, където не е успял да приеме отразения сигнал)..

Traffic Radar TR4
General Specifications
• an authentic Doppler radar with speed selection - measures the speed of the fastest vehicle.
• effective neutralizing of the radar detectors.
• 24-columns dot matrix printer (optional).
• two modes of speed measurement - continuous and single shot.

• two liquid crystal displays with automatic lighting:
o basic - indicates date, hour and minute of the current time; mode; range; established speed limit; measured speed; registered speed limit violations; digit height 5 mm
o additional - indicates measured speed; digit height 13 mm.
• automatic self-test.
• remote control for the most important functions through a radio channel.
• power supply - from 11 to 18 V by means of a 3 m cable from the lighter of the vehicle.
• operating current - up to 0.5 A for the continuous mode and up to 0.3 A for the single shot mode.
• temperature range and humidity stability - from -10° C to 50°C, relative humidity up to 95% at 30° C.
• construction - single unit (without the printer), dimensions 130 x 100 x 220 mm; dimensions of the printer: 130 x 100 x 90 mm.
• easy and fast attachment by means of a magnetic console to the roof of the vehicle or by means of a bracket feature to the window.
• easy control of the functions: 4 buttons on the front panel or 3 buttons on the remote control unit.
Antenna Specifications
• operating frequency - 10,525 GHz.
• microwave source - 15 mW Gunn effect diode.
• receiver - low noise Schottky barrier diode.
• antenna - compensated horn, beam width 15° (@ 3 dB) and low level side lobes.
• range - for cars - typically 600 m.
Electronic Specification
• microprocessor controlled.
• measures speeds from 36 km/h to 210 km/h, accuracy - ± 1 km/h.
• digitally controlled filter for selection of the fastest vehicle.
• speed resolution increasing gradually from 4 km/h to 9 km/h for speeds from 36 km/h to 150 km/h and 18 km/h for speeds from 150 km/h to 210 km/h.
• automatic registering and logging of the speed violation; memory size - 85 records.
• sound alarm.
• duration of the microwave pulse for the single shot mode - typically 0.3 s.
• possibilities for connection of a video camera and other devices by means of serial interface.
Accessories
• carrying case.
• remote control unit.
• magnetic console.
• bracket feature.

Публикувано на: 06 Юли 2009 00:51
от Me4oKyX
Точно такъв пример ме сполетя скоро - карах със 90+ по празния булевард, а радара пуйна и наковах спирачки, като ме спряха, ме бяха засекли с 71 laugh.gif А преди мен бяха гепили един колега със синьо Версо за колан... Та поберпихме ги, но радара ОПРЕДЕЛЕНО ми помогна, щото иначе бях без книга rolleyes.gif И пак на завой - десен лекичак, че да не ги видя отдалече happy.gif

Публикувано на: 14 Юли 2009 18:45
от Nixter
Колеги, не се стряскайте! Не четете ли весници? КАТ оповестиха местата на всички 30 кутии за камери-радари в страната. 15-те радара се очакват да пристигнат в страната до 30 юли. Най-рано от 1 август ще почнат да работят. Не се чудете защо радар детекторите ви не ги засичат. А радарите ще се засичат от читавите радар-детектори 100%. Тук винаги сме били 10 години назад във времето в областта на технологиите. Във Франция работели 1500 от същите радати, дето ги внасят сега.

Публикувано на: 15 Юли 2009 23:46
от newmiro
те уж щяха да ги слагат до края на март, сега щели да пристигнат до края на юли:)

Публикувано на: 16 Юли 2009 07:50
от slowtraveler
Гледам, че във Варна сложиха кутия за speed camera срещу Пикадили парк, в посока града...
Другаде май не съм забелязвал да монтират....

За 'спасяването от радара с намаляване' - не мислите ли, че толкова обсъжданата 'грешка' на скоростомера на автомобилите ви е спасявала?
Мен са ме спирали на POP режим (еднократен импулс), реакциите ми не са слаби, антирадара изпищя и в него момент натиснах спирачката от скорост по километраж над 100км/ч. Показаха ми на радара 95км/ч.
При 'разпечатката' от моя GPS се оказа, че наистина максималната ми скорост в конкретния участък е била точно 95км/ч преди рязко да намаля...
Има и нещо друго. Не винаги КАТ знаят как да използват ПОП режима. Понякога те работят на 'спусък', който следи ско

Публикувано на: 16 Юли 2009 08:52
от tsd

Публикувано на: 27 Юли 2009 17:38
от dil
Вчера забелязах нова камера на бул.Вапцаров (в София) в района на София Ленд.
Намира се между двете платна и гледаше в посока към семинарията.
От същия тип е като тази до Макдоналдс на Цариградско.

Публикувано на: 27 Юли 2009 20:02
от gringo359
В Бургас,за сефте виждам такова нещо - ЕВАЛА!,на околовръстното (с ограничение 80 км/ч) на едно място радар-детектора пиука и виждаш голяма табела "Вие карате с (еди колко си) км/ч". Не знам дали е някаква наивност от моя страна,но мисля,че не само с дебелото на сопата може да има положителен ефект.

Публикувано на: 27 Юли 2009 22:04
от Vesko
Само дето броя катастрофи няма да се намали от това че караш с 80.... а от това че водачите трябва да са по-спокойни. А до това ще доведат по-широките и разви пътища, наличието на маркировки и адекватни знаци smile.gif

Публикувано на: 27 Юли 2009 22:13
от Uncle Dido
Веско, чувал ли си за държавата Утопия?

Публикувано на: 27 Юли 2009 22:16
от Vesko
Като малък май биах чел за подобно нещо smile.gif Просто са пари хвърлени на вятъра за закопуването на камерите. Резултата е съмнителен просто.

Публикувано на: 27 Юли 2009 22:24
от desSs
Веско, и пътищата, и маркировката няма да ни оправят. просто явно сме си такива, мислим се за недосегаеми. оправията според мен е именно с повечко камери, катаджии /некорумпирани по възможност/, и яки глоби. плюс даване на книжка с малко повече часове /плащането на изпита въобще не го коментирам/. иначе не виждам как ще се научим да уважаваме и останалите на пътя
вчера например доживях да видя 30-километрова колона от автомобили /Петолъчката-Айтос/, на места спряли и хората наизлязли от колите. да, ама пак се намираха тарикати, опитващи се да изпреварват wacko.gif единия път дори ми се наложи да спра, щото тоя цървул няма къде да влезе в колоната, колите броня в броня. и лексуса зад мен спря почти в канавката, за да не ми се навре в багажника. пътя и двоен да беше, пак щеше да има подобни индивиди. както ги има и по магистралите rolleyes.gif