Страница 50 от 83
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 10:07
от WoLF
Моята при магистрално и 130 по темпомат ми дава 6-6.5 според разликите в денивелацията на двете крайни точки средно
Но така си е - при такива скорости и нагоре имаш бензинова кола с добро ускорение при нужда

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 10:17
от dracunculus
Засичах Камри-то за около 300км магистрала тогава на 2-дневния тест-драйв и за спокойно и умерено каране с постоянно 125, макс.130кмч без резки движения даде по колонка и БК около 5/100. ОК, това включва и отиването до магистралата, което в моя случай включва доста хибридно-пригодна отсечка. Колко са сметките по колонка коректни, за 300км само, не знам...зависи от много фактори и дава разлики понякога (случвало ми се е не веднъж). Надявам се в близко бъдеще да придобия по-обхватна и точна представа с този тип автомобил. Но предвид, че Авенсисът ми дава 6,2-6,5 при тези условия (засичано около 100 пъти по колонка и 1000 пъти по БК, който е напълно точен при мен) не виждам нищо невъзможно един модерен хибрид да даде 5 до 5,5 при същите условия
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 12:06
от biro
Вчера заредих до горе, нулирах БК и Трип А и тръгнах от Русе за Варна. На магистралата се качих от пътен възел Белокопитово и нулирах БК, който показваше това:

В края на магистралата точно до бензиностанция Петрол разходът беше:

Нулирах го отново и изминах около 80км. На връщане на магистралата пак нулирах разхода, като преди да нулирам показваше това:

На пътен възел Белокопитово, точно преди да сляза от магистралата показваше това:

След снимката отново нулирах и в Русе показваше:
На магистралата само на круиз контрол със зададена скорост 140км/ч, трафикът беше слаб и нямаше изпреварвания. Колата беше със зимни гуми 215/65/16, липсваше вятър.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 12:21
от dracunculus
Колега, вярвам ти. Може би се дължи на по-голямото челно съпротивление. За съжаление не снимах тогава Камрито..тъпо. Но и колегите с хибридни коли потвърждават и доста по-нисък от твоя разход. Странното е, че аз с Авенсиса записвам подобен на твоя разход при 130-140, това ще взема да го снимам.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 12:41
от biro
Снимай при 140 с КК по възможност без промяна в скоростта.
На мен ми е по-интересно на Крачунов разхода 5.7 при 150км с изпреварвания - това и дизела трудно го постига.
А зареждане догоре веднага след пътуване може да покаже грешен разход на колонката, защото горивото в резервоара е топло и с увеличен обем. Лично тествано.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 12:55
от nicktodorov
Това с какъв автомобил?
Че и мен много, ама много силно ме съмнява...особено след като описанието е "карах доста айдушки", "под 150 не падах от Сливен до София", трафика бил плътен, пък си карал без круиз, че да не намаляваш и т.н.
Малко (всъщност не малко) на рибарски лакърдии ми прилича...
PS. Такъв магистрален разход на хибрид бих повярвал за често постижим (а не веднъж случайно, при жестоко стечение на обстоятелствата, специфична подредба на луните на Сатурн, ниво на слънчевата активност и т.н.) само на магистрала в равнинна област на някоя от западните държави. Където няма български асфалт, неравности, и най-вече българския манталитет на каране всеки да си кара както иска и да не се съобразява с останалите участници. И където няма влачещи се с 80-90 в дясна лента и в същото време летящи с 140+ в лявата, а на нормалните хора искащи да карат около ограничението да им се налага непрекъснато лавиране от едната в другата лента...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 13:28
от Krachunov
nicktodorov написа: ↑23 Ное 2020 12:55
Това с какъв автомобил?
Корола 2019 - 1,8 HSD
Ще намеря трипа в МуТ.
На магистрала принципно карам с ограниченията, включително това на Тракия, което е 40 км участък с 90км/ч, с ускорение до 150-160 при изпреварване.
nicktodorov написа: ↑23 Ное 2020 12:55
и най-вече българския манталитет на каране всеки да си кара както иска и да не се съобразява с останалите участници.
Когато трафика е плътен и в дясна лента са с 90-100, а лявата 140-150-155 общо взето карам в лявата лента и не правя път на селинджъри, които примигват... пускам ги когато в дясно има достатъчно място, така че да не намалявам. (пак казвам плътен трафик, пред мен има още 100 коли, за това не пускам). Все пак никой не е длъжен да се съобразява с малките им пи*ки.
За зареждането, колко отклонение да дава? Въпреки това съм сипвал, както веднага след пристигане, така и на следващия ден, разстояние до бензиностанцията под 1 км.. Да не каже някой, че пак съм загрял цялото гориво. И в двата случая отклонението по колона спрямо борда ще да е под 0,1 литра понеже не мога да го хвана.
Не знам кое е толкова чудното, след като на между градски път разхода е 3,6-3,7
Рибарските лакърдии си ги следя със статистика и за сега за 11 000км средния разход ми е 4,7
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 13:35
от Krachunov
ОПАААА... хванах се сам, не е 5.5. ами 6 разхода, за който говорех с айдушкото каране...

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 15:00
от biro
Е щом 40км си карал с 90км/ч може да се направят 6/100
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 15:05
от Krachunov
40 +/- все там, колко да се вдигне за 40 км? 6,1 да стане... 6,2..
Разхода изключително лесно се минимизира.. просто гледаш знаците.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 15:08
от biro
Напротив, разходът пада много при движение с 90км/ч.
Вчера като влязох във Варна и нулриах разходът след магистралата показваше 2.5/100 в продължение на 5км.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 15:32
от Krachunov
Че е малък с 90 няма спор. Идеята ми беше по - скоро,колко би намалил разхода тези 40 км на база цялото разстояние.
Иначе междуградско както казах е идеално за хибрид.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 15:35
от van
Krachunov, в крайна сметка магистрално каране под 150 км/ч не си падал ама средната скорост 78 км/ч, 30 км изминати на ток и 40 км участък с 90 км/ч скорост. После разхода бил 6/100 на магистрала

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 16:08
от Krachunov
Гледай сега, както казах магистралата си има ограничения.. Когато целия поток кара ~150, единственото място където не съм карал с ~150 са тези 40 км които ограничението е 90. Освен това забрави да добавиш и един тунел с ограничение 80км/ч. И разбира се не на последно място, трафика чат пат забавя, така че колко и да имаш желание, нали... Но не променя факта, че съм се ръчкал над нормалното ..за мен... при нормален трафик и магистрала карам по знаци. 140/90/80 колкото пише...
Както казах, не еднократно 280 км сипано буквално преди магистралата и заредено пак преди да сляза от нея.. със зимни гуми разхода ми е 6-6,1 КОЛКО да е се е увеличило тоя обем че да ме излъже ?!
Това което намерих в нета:
ТК на бензина е 0.00126, т.е при увеличаване на темп. с 1 градус, 1.00000 литра бензин ще станат 1.00126 литра. ТК на другите горива са:
Не променя факта че над 6 разход, виждам само в града когато е студено и карам под 3-4 км, до де загрее двигателя.. и то вземе че стигна крайната дестинация.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 23 Ное 2020 17:16
от BOz
Krachunov написа: ↑23 Ное 2020 13:35
ОПАААА... хванах се сам, не е 5.5. ами 6 разхода, за който говорех с айдушкото каране...
Какво Айдушко каране не знам. То ако спазваш всички ограничения средната скорост е доста по-висока.
