Страница 48 от 134
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 09 Юни 2019 20:18
от Petar555
Не е лошо. Само внимавай какво ще сипеш.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Юни 2019 10:33
от Mishomax1
Здравейте,
Преди около месец купих за майка ми Тойота Корола 1.4 d4d - 90 коня 2006г., но с mmt скоростна кутия, тъй като тя не може да кара с ръчни скорости.
Оказа се, че компютъра който управлява скоростите трябва да се подмени, защото е от първите които давали дефекти. В Тойота ме офертираха с бомбастична сума за подмяна на този компютър, което според мен е лудост, в предвид това че офартата им за всичко беше близо 50% от покупната стойност на автомобила.
Въпросът ми е, може ли да се намери този компютър за по-нормални пари и има ли възможжност за ъпдейт до последната читава версия?
номера на компютъра е : 89530-12210 ....в офертата на Тойота, модела който ми предлагат за подмяна завършва на 214, което според мен означава че е от първите.
Благодаря!
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Юни 2019 15:32
от Petar555
Колега, хич не се терзай. Моят компютър е същия. Колата върви при мен вече 10 години, а иначе е на почти 13. На над 263000 км. е. Този модел компютър е стар, но добър.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Юни 2019 15:58
от Mishomax1
Здравейте Петър,
благодаря за отговора, притесних се вчера защото от Тойота ми казаха, че задължително трябва да подменя стария компютър с нов за 2200лева.
В такъв случай мога ли само да подменя съединителя, защото той е със сигурност за смяна, без това да доведе до странични ефикти след подмяната?
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Юни 2019 17:17
от slowtraveler
Да не би причината да искат подмяна да е в проблем в самият компютър, а не заради това, 'че е стар'...
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Юни 2019 18:02
от Митхат
Толкова е добър/ модула/ че на колегата дето го хвали кабела и куфара с инструментите седят в багажника.

.
За да Ви обяснят за разликите стар модул/ нов модул.Можете да питате колегата todor87./ може и да бъркам ника/
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Юни 2019 18:15
от Petar555
Petar555 написа: ↑09 Юни 2019 11:02
Аз лично съм го пробвал на няколко модела с 1.4 D4D: Yaris, Auris, Corolla и Aygo. Работи. Само трябва да е равно.
А диагностиката си я нося винаги с мен, защото освен Techstream, използвам и Easydiag за над 50 марки и софтуера за Toyota е с абсолютно същата функционалност. Мога дори да ти обуча съединителя с него. Но обучение не става без механично пипане, ако искаш да стане добре. А куфарът с инструментите не винаги е с мен.
Бъркаш колега! Инструментите и лаптопа ги воэя за да помагам на други колеги, а не заради моята кола.

А писах по-рано, че имам диагностика на телефона, която е специализирана за над 50 марки автомобили. И за Тойота има абсолютно същата функционалност, като техстрийма.
Пробвана е на:
Хюндай
Рено
Пежо
Ситроен
Нисан
Ауди
Тойота
Субару
Мерцедес
Форд
Шкода
Опел
Свързва се с абсолютно всички модули на колата. Само дето не може да каже коя баба е пърдяла на седалката и какво е яла последно.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Юни 2019 20:19
от Mishomax1
slowtraveler написа: ↑13 Юни 2019 17:17Да не би причината да искат подмяна да е в проблем в самият компютър, а не заради това, 'че е стар'...
Не мога да преценя, нямам никакъв опит с марката Тойота

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Юни 2019 20:21
от Mishomax1
mfandakov написа: ↑13 Юни 2019 18:02Толкова е добър/ модула/ че на колегата дето го хвали кабела и куфара с инструментите седят в багажника.

.
За да Ви обяснят за разликите стар модул/ нов модул.Можете да питате колегата todor87./ може и да бъркам ника/
Благодаря, ще опитам да се свържа!
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Юни 2019 20:29
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание
Petar555 написа: ↑13 Юни 2019 18:15
И за Тойота има абсолютно същата функционалност, като техстрийма
Ланч ли имаш?
При мен върви за диагностика и някои базови настройки, но за сериозни неща не става за Джипката...
Иначе на Кики на РАВ-ката му променихме настройките на климатика - свърши работа
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Юни 2019 20:30
от Petar555
Да. Много съм доволен.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Юни 2019 20:35
от Petar555

Обучавам ммт-та с него без проблем!
Понякога виждам повече с него от техстрийма.
Работи добре и с други марки.
За мен е важно да не лъже и да дава кодовете на грешките точно. Генериците не "виждат" всичко.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Юни 2019 21:29
от nikolay75
Здравейте.
От няколко дни съм собственик на Корола 1.4 дизел с ММТ 2006 г. На третия ден светна червено зъбно колело и колата спря. Стои на N и не отчита друга позиция на лоста. Започна да го прави на всеки 5 мин. градско шофиране. Изчаквам няколко минути (от 1 до 3) и всичко започва да работи нормално. И така до следващия път. Тествах съединителя - на 5 скорост от 60 км. ускорих с пълна газ. Работи нормално.
Взех си кабел и направих диагностика.
Моля за помощ.
Благодаря предварително.

- P0810.jpg (225.21 KiB) Преглеждано 3861 пъти

- Report 1.jpg (233.18 KiB) Преглеждано 3861 пъти

- Report 2.jpg (194.24 KiB) Преглеждано 3861 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Юни 2019 22:26
от Petar555
Актуаторът ти е за ремонт.
Ако зъбният сектор и червяка са добре, значи сменяш втулки лагери на актуатора и евентуално на мотора. Проверяваш дали не е влизала вода. Ако е така трябва да почистиш и възстановиш уплътнението на корпуса. Гледаш четки и колектор. Чистиш, сменяш, ако трябва. О-пръстени на сензора и мотора, ако трябва сменяш. Гледаш състоянието греста и ако трябва сменяш. Проверяваш ротора за намотки на късо. Проверяваш консумация на стенд - трябва да е под 20 ампера при отпускане. Монтираш, смазваш, обучаваш и караш

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Юни 2019 23:28
от todor87
mfandakov написа: ↑13 Юни 2019 18:02
Толкова е добър/ модула/ че на колегата дето го хвали кабела и куфара с инструментите седят в багажника.

.
За да Ви обяснят за разликите стар модул/ нов модул.Можете да питате колегата todor87./ може и да бъркам ника/
Не бъркаш
Разликата е брутална, от както смених компа забравих за каквито и да било обучения, вече почти 100к.км.
Хронология:
Смених съединител комплект със вилка и пр.
Пълна профилактика на актуатор плюс ново моторче от @mfandakov
Перфектен монтаж и регулиране.
Резултата = на ~ 10к км. обучение.
Поръчах правилния комп от @Toyota forever:

Тогава ми излезе 750лв. чистак бърсак и забравих за кабели и обучения.
А това беше "стария":
