А направи ли първо "Step 1 Clutch Position Adjustment", преди да почнеш да обучаваш

Мнение от todor87 » 29 Май 2019 00:08
А направи ли първо "Step 1 Clutch Position Adjustment", преди да почнеш да обучаваш
todor87
Petar555
ppeneva
Мнение от Petar555 » 30 Май 2019 07:27
Ами, ако имате кабел, то той е дошъл с някоя по-стара версия. Просто ъпгрейдвате до тази.
Petar555
Мнение от sesko86 » 07 Юни 2019 10:54
sesko86
Petar555
sesko86
Мнение от Petar555 » 08 Юни 2019 21:44
Petar555
plimb0
Мнение от Митхат » 09 Юни 2019 01:11
Митхат
Мнение от Petar555 » 09 Юни 2019 06:48
Petar555
Мнение от Petar555 » 09 Юни 2019 07:28
mfandakov написа: ↑28 Юни 2018 10:12 Можеш да направиш следното.
Минаваш на М режим.
Превключваш до 5 скорост.
На 5 вдигаш около 55/60 км.
Натискаш рязко газта ,и гледаш дали оборотомера и скоростомера се движат в синхрон.Ако оборотите се вдигат а скоростта изостава.Това е сигурен признак че си за смяна на съединител.Сменя се всичко за да ти е мирна главата.Феродов диск,притискателен диск,лагер,вилка,опора на вилката.
Купуваш части по VIN номера ,за предпочитане
Aisin.
Petar555
Мнение от Митхат » 09 Юни 2019 10:55
За съжаление при мен сега е много натоварено с работата ми,но в Пловдив за разлика от София можеш лесно да намериш диагностик с Техстрийм.
Митхат
Мнение от Petar555 » 09 Юни 2019 11:02
Petar555
Мнение от sesko86 » 09 Юни 2019 17:39
Пробвах го и всичко е наред. оборотомера не скочи внезапно.Petar555 написа: ↑08 Юни 2019 21:44 Ускоряваш на автоматичен режим докато включи на пета. Включваш на ръчен режим и сваляш плавно скоростта до 55 км/ч. Трябва да остане на пета. Даваш газ до ламарината. Колата трябва да започне бавно да ускорява. Ако изреве и оборотомера скочи значи съединителя е отишъл.
sesko86
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта