Страница 47 от 79
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 21 Юни 2024 13:20
от max-2
Аз имах крик и ключ заедно с ремонтен комплект. След това махнах формования пенопласт и ремонтния комплект и сложих пълноразмерна резервна гума.
Подсетихте ме, че трябва да я затегна към дъното на багажника с подходящ крепеж
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 21 Юни 2024 16:37
от itzoa
zorbata написа: ↑21 Юни 2024 12:15
Установих че нямам крик и ключ, но имам ремонтен комплект(помпа + нещо като бутилка за газ).
Ремонтният комплект изключва ли крика и ключа?
Принципно ремонтния комплект се ползва като вкараш тая бутилка между вентила и компресора за да напълниш гумата с една пяна, която уж да запълни дупката и да се самозалепи. Не работи при по-големи дупки, странични срязвания и прочие. После се чистела трудно от джантата и скапвала датчиците на вентилите (при автомобили с датчици за налягане на вентилите). Затова аз веднага си намерих резервна гума като си взех колата + крик и ключ, но е трудничко намирането на патерици при повечето нови модели. Пълноразмерната пък може да заеме прекалено много място.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 21 Юни 2024 17:31
от Alexandov_777
Аз бях приятно изненадан, че автомобилът си дойде с резервна гума, крик и ключ.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 21 Юни 2024 19:10
от zorbata
BOz написа: ↑21 Юни 2024 12:20
Ами ти нямаш работа да вдигаш колата и да махаш гумата. Следователно не ти трябват крик и ключ.
Не е точно така, че като реших да пробвам едни джанти и ударих гредата.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 27 Юни 2024 20:50
от eurosp
Да се запиша и аз

От два дена и аз съм с Рав4 плъгин 2021.
Взех я от Тойота Мюнхен. Колата е с много екстри за Тойота. Като се започне от хедъп и обдухване на седалките и се стигне до подгрев на задните седалки и отваряне на багажника с крак (нямах представа че го правят на този модел).
Но това не е толкова важно. За мен най-проблемен е шумът.
Минах с нея 1300 км и впечатленията са ми,че челното съпротивление са го пооправили. Шумът от въздуха при скорост 130-140 е по-добре. Но шумът от гумите си го има яко. И тази отива за обезшумяване. Само ще видя къде.
Разходът от Мюнхен до София ,при скорост основно между 120-130 и зареждане само с най-скъпия бензин е 7.1.
Тези дни,ако остане време ще си направя няколко сравнителни теста между чистия хибрид и плъгина.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 27 Юни 2024 22:49
от Ivo Varna
Дълго и безаварийно каране! Наистина ще е любопитно да чуем едно безпристрасно мнение и то от човек притежавал и двата модела.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 28 Юни 2024 23:53
от Alexandov_777
eurosp написа: ↑27 Юни 2024 20:50
Да се запиша и аз

От два дена и аз съм с Рав4 плъгин 2021.
Взех я от Тойота Мюнхен. Колата е с много екстри за Тойота. Като се започне от хедъп и обдухване на седалките и се стигне до подгрев на задните седалки и отваряне на багажника с крак (нямах представа че го правят на този модел).
Но това не е толкова важно. За мен най-проблемен е шумът.
Минах с нея 1300 км и впечатленията са ми,че челното съпротивление са го пооправили. Шумът от въздуха при скорост 130-140 е по-добре. Но шумът от гумите си го има яко. И тази отива за обезшумяване. Само ще видя къде.
Разходът от Мюнхен до София ,при скорост основно между 120-130 и зареждане само с най-скъпия бензин е 7.1.
Тези дни,ако остане време ще си направя няколко сравнителни теста между чистия хибрид и плъгина.
Честито и безаварийно! Има ли как да провериш как е батерията за този период, %, деградация? Вероятно твоето ниво е Luxury, което незнайно защо тук не можехме да поръчаме.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 29 Юни 2024 00:29
от eurosp
Нямам идея как става . Ако някой знае как , нека да сподели и ще го направя.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 01 Юли 2024 12:28
от Hursa
Честито! Безпроблемна експлоатация!
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 03 Юли 2024 10:57
от stoma333
Честито eurosp,
Дълга и безпроблемна експлоатация.
Може ли да споделиш къде ги обезумяваш колите, т.к. обмислям идеята.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 03 Юли 2024 22:44
от eurosp
Чистия хибрид го правиха в Авал. Първо направих багажника и "бомбетата" ,ако така се наричат, на задните гуми. Ефекта беше много добър, особено за хората които стоят на задната седалка. След това направиха и четирите врати. Също имаше ефект ,но най-вече за музиката и по-малко за цялостния комфорт. Последно направиха пода под предните седалки към двигателя. Докъдето може да се стегне без да се сваля цялото табло. За мое учудване там ефекта беше най-малък. Или по-скоро имаше ефект до към скорост от 40-50 км. Над тази скорост ми е трудно да кажа дали има някаква разлика.
Плъгина ми се струва ,че е по-добре обезшумен като цяло и мисля да направя обезшумяване в началото само на предните подкалници. Но да е от външната страна, към гумата. Да се свали пластамсата,да се облепи тя и да се облепи метала над нея.
Струва ми се ,че така ще има най-голям ефект.
И само да спомена,че плъгина при празна батерия, когато работи като нормален хибрид харчи поне литър над нормалния хибрид. Но ще си направя още няколко проби за всеки случай.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 03 Юли 2024 22:52
от WoLF
Когато е с празна батерия не се ли равнява на хибрид с празна батерия?
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 03 Юли 2024 23:00
от eurosp
Тя батерията и при двата не може да се изпразни тотално. Винаги има едни три чертички ,които стоят защото двигателя включва и я дозарежда до това ниво като минимум. И когато и на двете коли батериите са на това ниво стартово, плъгина харчи литър отгоре.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 04 Юли 2024 09:30
от Hursa
Не може ли да зададете да работи в "хибриден режим" - като запазва (около) нивото на заряд на батерията в момента на задаване. Така да запази заряда за тогава - за когато решите да го ползвате.
Литър в повече не е ли много. Вярно е доста по-тежък. Но вероятно има и друго - може би двг е оптимизиран за по-голяма динамика и така страда икономичността. Дават, че двг-то му е малко по-мощно. Може би и цялата система е оптимизирана за по-добра динамика. Любопитно дали и в ел режим не консумира повече от "чисто" хибридния - поради по-мощния ел мотор и по-голямо тегло.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 04 Юли 2024 09:55
от Alexandov_777
eurosp написа: ↑03 Юли 2024 22:44
Чистия хибрид го правиха в Авал. Първо направих багажника и "бомбетата" ,ако така се наричат, на задните гуми. Ефекта беше много добър, особено за хората които стоят на задната седалка. След това направиха и четирите врати. Също имаше ефект ,но най-вече за музиката и по-малко за цялостния комфорт. Последно направиха пода под предните седалки към двигателя. Докъдето може да се стегне без да се сваля цялото табло. За мое учудване там ефекта беше най-малък. Или по-скоро имаше ефект до към скорост от 40-50 км. Над тази скорост ми е трудно да кажа дали има някаква разлика.
Плъгина ми се струва ,че е по-добре обезшумен като цяло и мисля да направя обезшумяване в началото само на предните подкалници. Но да е от външната страна, към гумата. Да се свали пластамсата,да се облепи тя и да се облепи метала над нея.
Струва ми се ,че така ще има най-голям ефект.
И само да спомена,че плъгина при празна батерия, когато работи като нормален хибрид харчи поне литър над нормалния хибрид. Но ще си направя още няколко проби за всеки случай.
Ако нормален хибрид даде 6.2/100 разход на дълго, със 160 км. магистрала, и яко катерене на планини….Пловдив- Ормос Панагиас, Халкидики, е маршрута. Обикновеният хибрид може да е по-икономичен(заради ниското си тегло) само на продължително каране на магистрала, когато няма какво да рекуперира.