Страница 47 от 83
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 29 Сеп 2020 15:46
от BOz
Какво разбираш като "нормално" минаване на преглед?
Ако съм прост потребител и нищо не ме интересува, колата ще си мине ГТП и това е. Демек аз нищо не трябва да знам или правя, а служителите да се оправят както си знаят, за да прекарат автомобила и те го правят. Въртят се, нагряват сонди за маслото със запалката, после манипулират оборотите на уреда им, за да го излъжат и него и това е.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 29 Сеп 2020 16:17
от mapamop
Лошото е че в някакъв момент, това вече няма да върви евентуално и едната от двете страни ще трябва да знае как да вкара колата в такъв режим.
Имаше план емисиите, ако не отговарят на еврокатегорията на автомобила, да се спира от движение. И проверката да става без присъствието на човек от комисията, като резултатите отиват директно в София мисля.
Засега сагата с COVID-19 го отложи тоя план, но не е изключено да успеят да спрат маниулациите на газовият анализатор за в бъдеще.
Горното засега са само слухове, но във всеки слух има частица истина...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 30 Сеп 2020 13:15
от van
BOz написа: ↑28 Сеп 2020 16:08
van написа: ↑15 Авг 2020 23:53
Като средни стойности досега в града 70% от време и 50% от изминатите км са били в ел режим.
Може ли да дадеш малко по-детайлни стойности? Да кажем за седмица, а не чисто средно. От интерес питам.
Примерно аз от миналата седмица достигам цифри вече от порядъка на 77% време и около 60% разстояние.

Средното ми пътуване на ден ми идва около 2 часа, с работещ ДВГ за около 28 минути.
Ще споделя данните, само да се натрупат 7 дни градско, понеже MyT приложението показва среднни стойности за последните 7, 30 дни и 1 година само. Но пак ще са близки до горепосочените проценти (+/- някой друг процент). За текущата седмица по дни - от 66% до 75% време и 53%-60 % разстояние за приблизително 4 часа и 85 км.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 30 Сеп 2020 17:05
от BOz
Екстра. И според тези цифри, които се доближават и до моите, какъв ти излиза средния разход? Предполагам си с Корола с 1.8 ДВГ?
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 30 Сеп 2020 18:04
от van
Разхода за тази седмица до момента е 5.2 с тенденция другата седмица да падне под 5 поради необходимост от повече шофиране и благоприятен за такъв разход маршрут. Corolla TS 2.0 HSD.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 05 Окт 2020 14:36
от van
BOz,
По данни от MyT за миналата седмица (Понеделник -Неделя) - 71% време, 54% изминато разстояние за 242 км при средна скорос23 км/ч и разход 5л/100км.
Предишния месец Септември една от работните седмици (Понеделник - Петък) 75% от времето, 59% разстояние, 155 км и разход 4.7л/100км.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 05 Окт 2020 19:38
от BOz
Екстра е. При положение, че аз давам същите резултати горе-долу, определено се вижда положителния прогрес в технологията.
Не знам дали ти се стараеш да се възползваш от хибрида в голяма степен, но аз постигам тези стойности когато се възползвам от много ситуации и "вкарвам" умишлено хибрида в силните му режим - примерно разширено използване на пулс-и-глайд, до колкото ситуациите позволяват това и разни такива неща.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 30 Окт 2020 16:02
от BOz
BOz написа: ↑12 Сеп 2020 00:07
Карето ми се струва "стандартно" и ще се пробвам да го сменя за теста и да видя дали става без проблеми.
Да дам отчет. Намерих време да се занимая с това нещо и както предполагах карето си се оказа съвсем стандартно.
Ето и с новото каре:
При положение, че цената на този прът е доста космическа (за мен), а често се появяват проблеми с тези карета при Тойота, заради усилието, което им се вкарва (електрически усилвател преди тях), та като започне да ви тропа волана, най-рентабилно и оправдано е да бъдат заменени. Просто информативно.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 30 Окт 2020 16:44
от slowtraveler
Само кръстачката ли смени?
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 30 Окт 2020 17:10
от BOz
Да.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 04 Ное 2020 07:15
от maikallllll
BOz написа: ↑27 Сеп 2020 22:37
Трябва да може да сложиш на Н без Рейди.
На теория хибридната батерия може да ти умре и трябва да имаш възможност за преместване на
С цялото ми уважение към познанията и опита ви с тези коли, убих се да гледам клипове в тубата, живот и здраве и пожелавам скоро и аз да се оборудвам с един Приус, случайно гледах клип на руснаците за функциите на "power" бутона : едната беше как да включиш неутрал без да прецакаш нещата, вкарваш ключа не натискаш спирачка и два пъти power бутона колата излиза от режим ready и може безопасно да минеш на неутрал. Дано не съм написал някой пълна тъпотия но това показа руснака и даже се чудех тра пък за какво го е снимал на клип

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 11 Ное 2020 09:16
от metoyo
Колеги, вчера ми направи впечатление, че двигателя държеше обороти, а на таблото показваше, че е на батерия- и в движение и спрял . По приложението показва, че съм бил non-ev. Какво е вашето мнение?
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 11 Ное 2020 09:25
от biro
А отоплението в купето как да стане ако не работи ДВГ?
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 11 Ное 2020 09:28
от Krachunov
Не зарежда батерията защото компютъра не е сметнал за нужно, двигателя вероятно подгрява масло, антифриз..
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 11 Ное 2020 13:27
от metoyo
За отоплението е ясно. Ясно, щом има достатъчно батерия я използва за движение, а двигателя работи да поддържа температура и не индикира на дисплея, а само чрез оборотомера, че всъщност работи двг.