Страница 46 от 83

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 27 Сеп 2020 22:37
от BOz
Трябва да може да сложиш на Н без Рейди.
На теория хибридната батерия може да ти умре и трябва да имаш възможност за преместване на колата като я освободиш от Паркинг.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 27 Сеп 2020 22:41
от WoLF
За преместване на неутрална ти трябва някакъв ток, може и само от 12-волтовата. Така ги репартрират съвсем заминалите - закачат някакъв елементарен електроизточник 12V и местят на неутарлна...

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 27 Сеп 2020 22:47
от BOz
Освен пък да е с механичен скоростен лост, като на РАВ-а и Н-а да е чрез завиране на някаква глупост в отвора до лоста.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Сеп 2020 06:45
от biro
До лоста има едно капаче, което се кърти с отвертка и в отвора пак с отвертка се отключва лоста. Това не смятам да го правя.

Самия лост има бутон в предната част, чрез който се отключва и мести от P на R и от R на N. Този бутон не може да се натисне без да свети Ready, не помръдва. От N към D и от D към N лостът се мести без натискане на бутона. От D към B бутонът трябва да е нариснат, а от B към D и без бутон се мести.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Сеп 2020 13:37
от BOz
Може ли да потвърдиш (пак да пробваш, въпреки твоето убеждение и да споделиш със 100% сигурност), че когато колата е на контакт (две натискания на старт бутона без спирачка), то не може да мръднеш лоста от П (предполагам натискайки спирачка, трябва да ти даде възможност да освободиш и да мръднеш лоста към позиция Н)?

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Сеп 2020 14:09
от biro

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Сеп 2020 15:45
от BOz
Не, че се съмнявам, но все пак да попитам дали натисна спирачката, когато се пробва да мърдаш лоста?

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Сеп 2020 16:08
от BOz
van написа: 15 Авг 2020 23:53 Като средни стойности досега в града 70% от време и 50% от изминатите км са били в ел режим.
Може ли да дадеш малко по-детайлни стойности? Да кажем за седмица, а не чисто средно. От интерес питам.
Примерно аз от миналата седмица достигам цифри вече от порядъка на 77% време и около 60% разстояние. :)
Средното ми пътуване на ден ми идва около 2 часа, с работещ ДВГ за около 28 минути. :)

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Сеп 2020 17:20
от biro
Пуууу да му се невиди и спирачка.
Изображение

Стана работата. Стъпките да се закачат като важна тема ако е възможно.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Сеп 2020 17:36
от slowtraveler

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Сеп 2020 17:39
от biro
Ще го имам в предвид за следващия преглед след 2 години. :thumbsup:

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Сеп 2020 21:48
от nicktodorov
Добре де, всички хора с приуси как са минавали досега, без да знаят този режим?
И ако той е необходим за целта, как може Тойота да не са го направили по-нормално за активиране от средностатистически собственик на колата?

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 29 Сеп 2020 00:34
от WoLF
Единия ми каза да не влизам в никави режими да давам просто газ. Това в интерес на истината пали двигателя и щом той е доволен и аз съм доволен tooth.gif
Другите пъти с режим влизам, само ми се чудеха защо толкова се бавя като ми кажат да запаля колата :whistle:

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 29 Сеп 2020 10:10
от BOz
nicktodorov написа: 28 Сеп 2020 21:48 Добре де, всички хора с приуси как са минавали досега, без да знаят този режим?
Още преди години бях писал за ГТП-то и проблемите, с които се сблъсквам.
Иначе за вредните емисии най-бързо и "временно" решение е когато колата е на паркинг, подаваш газ и ДВГ-то пали. Ама трябва малко по-прецизно след това. Те са свикнали: - Я дай газ, качи еди колко си оборота. Аааа, човек, я дай на мен, че ти не ми следваш инструкциите. Ааа, ама нещо странно се държи тази кола, не може да я "разкарваш" по оборотите както искаш.
Всеки път изживявам поредното дежавю. tooth.gif
Иначе за самата процедура за вкарване на колата в сервизен режим бяхме писали още преди 5-6 години. Главно в полза на собствениците на Приус-2, че там тракшън контрол системата е толкова агресивна, че ако влезеш някъде в сняг, където искаш да дадеш малко повече газ, за да излезеш и няма мърдане. Гумата превърта половин оборот и всичко приключва. А като вкараш системата в сервизен режим, всичко се изключва и може да се "раздаваш" колкото искаш. :D

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 29 Сеп 2020 12:01
от nicktodorov
Да разбирам, че няма "нормален" начин за минаване на преглед?
Нещо подобно на проблемите на собственици на fуll time 4х4 превозни средства преди години, когато стендовете още не поддържаха подобно нещо и им се налагаха подобни разправии с "разбирачите" по пунктовете, излезане от валяци и т.н.?