Страница 44 от 79

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 27 Май 2024 17:33
от mapamop
slowtraveler, Явно си улучил бройката която са правили във Сряда.
Като гледах за Авенсиса 2019 нямаше нито една от 10 бройки, която да не беше със изгнил корем, и изронени от слънцето гумени лайсни на задните врати. Всъщност и това ме отказа от Мазда 6 и ме насочи към "негниещият" Авенсис.
Кавичките ги знаете защо ги слагам... Но поне моя изгнил леген не миришеше целия на мухъл и втасало като легнах под него.

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 27 Май 2024 17:38
от Hursa
Жалко, че не успяват да развият двигателите си с голяма степен на компресия. Май не е по силите на малка компания, вероятно нямат достатъчен ресурс.

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 27 Май 2024 17:45
от iovkito
Аз имам приятел, който си купи мазда 6 2006г. Ходи с нея всяка година за празниците при щерките в Австрия. Изгни много отдолу и продаде преди 2г.

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 27 Май 2024 19:44
от slowtraveler
До 2008 имаха проблеми. Тогава излезе GH с подобрена корозионна защита..

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 27 Май 2024 20:38
от fancko
Monster написа: 27 Май 2024 14:12
Мирослав Петков написа: 30 Мар 2024 18:30 Да разгледаме един добър конкурент!
... За сметка на това последно време забелязвам, че все повече европейски марки тръгват по пътя на Тойота и слагат сравними и дори по-големи батерии на плъгин хибридите си, осигуряващи близък и дори по-голям електрически пробег от Rav4 PHEV.

Как мислите - има ли реален конкурент на Тойотата при плъг-ин хибридите или за сега да спя спокойно, мислейки за момента, в който ще продавам Равката? tooth.gif
Какви скоростни кутии слагат обаче ? Една от причините да избера Тойота е че 'eCvt' няма реално никакви съединители и ремъци, а само зъбчатки.
Като се сетя какво стана с дсг-то на Шкодата с нормалния двг какво ли ще е с мощния ел. двигател.....

Иначе ако трябва да съм честен според мен колата не завива и не спира, шумна е над 110-120 и т.н.

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 27 Май 2024 21:12
от Alexandov_777
Един въпрос пак😀. В менюто на батерията са включени и затопляне на батерията, и охлаждането. Така ли трябва да е постоянно?

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 27 Май 2024 22:27
от Мирослав Петков
Относно плъгин хибрида на wv и на Шкода, един приятел ходи да пита и каза , че са изключили регенерацията . Т.е караш докато свърши тока и оставаш на бензин. Ако е вярно , не бих искал да остана с 1.4 двигателче на 2 тона автомобил.
Реното нямам инфо за него. А за Мазда CX 60 единственото нещо хубаво в нея е интериора. Преди да ми пристигне Равката ходих на тестдрайф с цел ,ако ми хареса много , да изгоря с капарото и да взема маздата!
Тука обсъждате шума…. е по шумна е от PHEV на Тойота. Задната седалка е много напред спрямо задната врата, няма шанс да влезеш без да си шибнеш главата. Като отворих предния капак имаше място да вляза и да се скрия вътре, не мога да си обясня защо е толкова голяма предницата. Но след шума , второто нещо което ме спря да гледам маздата е когато минах през първия легнал полицай. Предницата издрънча като на изтървали амортисьори.
Има европейски форум за Mazda CX 60 влезте и четете. Само проблеми. Този проблем с амортисьорите , вибрации мужду 60 и 90 км в час, Дилърите правели допълнително шумоизолация на вратите гаранционно заради недоволни клиенти… и много други!!!! Влезте и чете
Така че Тойотата си остава най добрата от изброените от монстър , ако беше споменал Волво . Може би там бих сложил него над Равката!

https://www.cx70forum.com/forums/mazda- ... -forum.26/
Хайде пуснете през преводача и четете , да не кажете че си измислям!
Първите 15 теми са само проблем с…..😂

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 27 Май 2024 22:43
от eurosp
Мирослав Петков написа: 27 Май 2024 09:10 Резолюцията на камерите 360 гр вече е добре! Безжичния ейпълкар.
Като каза камери се сетих. Камерата на този плъги ин, която тествах когато излезе модела беше трагична. Резолюция от 60-те години и трептене. Спрямо моята яко бяха дръпнали назад. Дилъра каза, че тези били така. Което много ме учуди.
Иначе тук пишат че има разлика в обзшумяването. Но дали е така наистина....кой да знае.

https://www.rav4world.com/threads/impro ... 23.326481/

Иначе за гумите е ясно.Но колкото и тихи да взимам пак си е шумна :)

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 27 Май 2024 23:03
от Мирослав Петков
Виж . И аз се притеснявах от шума, но е търпим. Щом не ми надува главата и да ми пречи, значи е наред. Колата е на половин цена от премиум марките. С 190 км/ ч и шумна колкото аудито ми с 250км/ч. Щом съм търпял шума на аудито при 250 , ще търпя и тойотата! :)

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 28 Май 2024 00:42
от BOz
Ако карате със 140 по магистралата, доближите се до шофьорското стъкло максимално, чува ли се вятър (аеродинамичен шум)?

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 28 Май 2024 05:59
от Monster
Hursa написа: 27 Май 2024 16:37 На хибрида - пробега му е около километър на батерия - но никога не съм оставал "само на двг". Включително при магистрално и динамично шофиране.
Именно, защото e-CVT е специално мислена трансмисия за хибридите на Тойота, така че да съчетава работата на ДВГ и електромоторите и да гарантира, че батерията никога няма да остане без ток, тъй като в хибриден режим двигателят се грижи да я зарежда в движение. Това от своя страна гарантира, че винаги когато ти потрябват, ще разполагаш с всичките конски сили на колата, както и че винаги ще имаш ток за AWD-i системата, при която задните колела се задвижват само от втори електромотор (но не и от ДВГ-то). Точно тази трансмисия прави разликата с хибридите на другите марки - например при VW/Skoda, които си слагат старата DSG степенна трансмисия, разработвана за едно-времешните им ДВГ автомобили, които при изразходване на батерията вече не можеш да разчиташ на конски сили от електромоторите, а само на малкото ДВГ и които изобщо не предлагат 4x4 версия за хибридите им. Тойотската e-CVT няма нищо общо като технология с носещата се с лоша слава стара CVT трансмисия, a по-скоро технологично прилича на едностепенните трансмисии на BEV автомобилите.
Hursa написа: 27 Май 2024 16:37 Колко секунди ползвате 300 кс на рав. Въпреки тежкия, висок и с не особено добра аеродинамика автомобил.
Точно заради лошото (клатещо) поведение при завои, пълните 300 к.с. ги ползвам сравнително рядко - само при по-сериозни изпреварвания на прави участъци, когато вкарвам колата в спортен режим. И все пак е добре да знам, че възможността за такива сериозни изпреварвания не зависи от количеството останал заряд в батерията на колата, а мога по всяко време, когато се наложи, да изпреварвам/ускоря, разчитайки на пълната мощност на автомобила. Между впрочем, освен при VW/Skoda, Мирослав Петков беше споделил впечатлението си от тестдрайва на Mazda CX-60 PHEV, че там също след изтощаване на батерията, колата става осезаемо по-мудна (то ест отново остава само с мощността от ДВГ). За Renault Refale PHEV нямам информация дали пак е така, но бих предположил, че е, което би те оставило с 1.2 литров бензинов двигател (далеч под обещаните 300 к.с.).

Като цяло моето впечатление е, че европейските марки залагат сериозно на разработката на чисто-електрически платформи, защото вярват, че те са дългосрочно добрата стратегия, а правят хибридите си между другото, колкото да хванат някакъв пазарен дял от сегашната все още актуална нагласа на повечето купувачи на лични автомобили. И все пак отчитам като напредък факта, че почнаха да слагат малко по-големи батерии в плъг-ин хибридите си, за да стане по-реалистично 100% от градския пробег да е на ток.

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 28 Май 2024 10:49
от BOz
Monster написа: 28 Май 2024 05:59 а мога по всяко време, когато се наложи, да изпреварвам/ускоря, разчитайки на пълната мощност на автомобила.
Това е интересно. Имам измервателен уред, който може да установи това. Ако имаш желание може да се видим при пълна и при празна батерия, да свалим ускорение 0-100 и да сравним графиките при напълно заредена и респективно напълно изтощена батерия. И да имаме тази споделена информация за благото на форума и техническото любопитство. :)

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 28 Май 2024 12:32
от Мирослав Петков
Става, ама да намерим и някой от конкурентите и да сравним и него?

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 28 Май 2024 13:08
от Hursa
► Виж съдържание

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?

Публикувано на: 28 Май 2024 16:05
от LEXUS
Мирослав Петков написа: 26 Май 2024 17:14 Не е сигурно , ами е 100% е сигурно. Преди да взема плъгина карах 9 години все мощни автомобили, стила ми беше - цитирам жена ми: Кола пред мен не търпя!
В огледалата ми , емблемите на Тойота и Лексус съм ги виждал само да се отдалечават. Никога да ме приближават! 😂
Хайде почнаха се детските приказки. Колега, никой не ти налага да харесваш Лексус, просто ние не харесваме Ауди повече от лексус и не е лошо да не ни налагаш,че сме сектанти, защото не разсъждаваме като теб! Да, смятам,че Lexus прави по-добри коли от Ауди,с по-добри интериори и по -добра возия! Това,че на теб не ти харесва моето мнение не ме прави сектант, защото аз съм във форум, където сме относително единомислещи хора по отношение на автомобилите. Не аз съм влезнал във форума на Ауди или Фолксваген да им обяснявам как видиш ли Лексус е по-добър и те са сектанти. Всеки човек има свои критерии, които се покриват от различни коли. Но такива предубедени мнения са крайни, не го бил изпреварвал Лексус, къде да те изпревари,като по пътищата в Европа колите са 90% Ауди към 5-10 % Лексус. А и защо да те изпреварва човек с LS 600h, като вероятно изобщо не му е това в главата. Или RCf ли не може да те изпревари,ако иска, или ISF Ли не може? Безсмислен офтопик може да стане, да си го спестим.
Мирослав Петков написа: 26 Май 2024 15:28Ти вземи RX500H+ , аз ще взема една SQ8 и ще се бъзикам с тебе по пътя. Много моля да не се държите като “сектанти” , нашето магаренце е най хубаво!
Има едни инженери които по цял ден мислят , как да направят така - като настъпиш газта да е стабилна като Булид и като я дръпнеш да усещаш че си в супер матрак! Само че тези инженери не работят за Тойота!
Те и за Фолксваген не работят, защото това не им е задача при тези марки, при тези марки инженерите трябва да работят колата да е стабилна и лесна за управление за ежедневието, повратлива, надеждна и икономична, тоест разработки за ефективност, което Тойота изпълнява отлично. Това се търси в тези класове. Но такива инженери,каквито ти казваш, работят за Лексус, та дори и за Тойота за спортните им проекти, иначе нямаше да има коли като Supra или Lexus LFA.