Страница 42 от 83

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 07 Авг 2020 14:56
от ufer
Да, благодаря! За да мога да зареждам, явно някой ще трябва да ми подари една "теслá"... tooth.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 07 Авг 2020 15:14
от Filbor
Офтопик
Не е задължително:
И другите производители напредват:
Най-напред са Хюндай/Киа.
А пък Рено Зои има 22 кВ AC бордово зарядно. Ето, в Германия ги подаряват tooth.gif :
https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... -germaniya
И т. н. ето тук:
https://ev-database.org/

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Авг 2020 15:18
от Hursa
ufer написа: 07 Авг 2020 14:07 ... на какви цени ще става зареждането на батериите им?
Според мен – важна е и „цената на цикъл” за киловат. Тоест – цената на батерията отнесено към използването и през целият неин живот. За сега цената на батериите е такава, че всеки киловат съхранен и в последствие използван (пренебрегвайки загубите и ако "живота" и се използва напълно) – за целия живот на батерията – ще ни струва плюс 10 цента/кВт (да се провери). За съжаление - бързото зареждане - значително съкращава живота на днешните батерии, а това значително ще я оскъпи по този показател. И това го плащаме още при покупката на ел автомобила. Затова, според мен са толкова скъпи ел автомобилите.
Рено ZOE, един от най-достъпните модели – цената му у нас започва от 58000 лв. Това - за автомобил с размерите на ярис, от сравнително евтина марка (да видим ел дачия - колко ще струва) с пробег според производителя до 200 – 300 км. Ако го зареждаме от обикновен контакт у дома – пълното зареждане ще отнеме 25 часа. Мисля, че все още не им е дошло времето на електричките.
Аз се надявам, че поне хибридите, ще се предлагат по-масово. (И че "хибридите" на тойота ще станат по-хибридни.smile.gif )

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Авг 2020 19:32
от sssaaa
Прочетох всичко от първата до 42 страница и ще го напиша сега,вместо под постовете за да не спамя.
За 1-ви път карам автомобил с ХИБРИД-но задвижване и за 1-ви път японска марка.
От 18 години карам само Мерцедес-и и трябваше да купя служебна кола за градско шофиране.
Щях да купя Тойота Корола-комби,но си е много шумна.
Карам AMG,378 kW 514 к.с,то такъв шум няма.
Всъщност отвън има шум,но автомобила е добре обезшумен.
И така купих Кемри.
Та да мина по-същество---- автомобила вози макар устойчив,но возията е супер.
Колата е направена както си е реда и всеки един детайл е уточнен .
Колата е бърза ,докато набере има някакъв шум за което е повече от нормално,но
като постигнеш желаната скорост колата става тиха.
Като разход,направо съм изненадан.
За тези кончета направо съм изненадан от разхода градско до 5,5/100км
130-140 -чат-пат 150 км в час зависимост ограниченията на държавата разход до 6,5-7,0/100км.
Стигам за комфорта от удоволствието да шофираш и возиш е неописуем.
Които може да си го позволи това удоволствие нека си го позволи.
Това ви го пише човек които е шофирал доста марки автомобили ,че си заслужава всяка една стотинка или цент.
Четох,че има два недостатъка --- не може да се монтира багажник (макар,че четох и видях клип,че може да се "побългари" tooth.gif
Другият недостатък е,че не може освен монтаж на багажник "THULE",то не може да се монтира и теглич.
Лично на мен не ми липсват и двете: макар,че не ми липсват и двете екстри като се има в предвид,че ако не карам спортен автомобил,то обожавам да
шофирам комби.
Затова се чудех дали да купя автомобила заради това,че не е комби,но вече не ме яд.
Автомобилът е достатъчно голям и багажника е сравнително обширен.
За малко щяха да ме подведът да купя ЛЕКСУС........,но не съжалявам за Кемрито,защото на Лексус-а подръжката е два пъти по скъпа.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Авг 2020 19:41
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Авг 2020 22:10
от sssaaa
Еми вместо да караш Нисан КАШКАВАЛ tooth.gif tooth.gif tooth.gif ,купи си Лексус вместо да даваш акъли,че от много акъл сме на т'ва диридже,... :iroc:
И всъщност жорка,точно Ти искаше да ме подведеш.
Кемри в Сащ е 22,000$ a Lexus ES 300 струва 34,800$
Почти 13,000$ повече и частите са двойно повече.
И двете са здрави коли...
А с тези 13,000$ където спестих ,ще мога да си купя 2 Нисан Кашкавал-а. :cheers: айде честито

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Авг 2020 22:24
от sssaaa

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Авг 2020 22:36
от Filbor
offtopic.gif
Офтопик
► Виж съдържание

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 09 Авг 2020 23:01
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 10 Авг 2020 09:00
от ufer
Много полезна информация. Полека-лека ще трябва да се настройваме... :thumbsup:

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 10 Авг 2020 13:02
от sssaaa
► Виж съдържание

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 11 Авг 2020 10:23
от Hursa
Кога се очаква следващото поколение на приус. Най-вече - има ли информация за ново поколение хибридна система на тойота.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 11 Авг 2020 11:30
от Filbor
Бях открил това преди време.
Дали е актуално не знам.
Filbor написа: 28 Ное 2019 12:14 Prius - генерация 5 в края на 2021
https://www.just-auto.com/analysis/toyo ... 92219.aspx

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 11 Авг 2020 11:39
от Lwerewolf
Какво му е на сегашното?

Освен да предлагат и тук e-four (ако не се предлага вече), не виждам как ще го подобрят. 4th gen ми се струва да е оправил драмите със инвертера, или поне мина на post-ls600h lexus изпълненията (double-side cooled IGBTs/flybacks), също li-ion пакет за повечето конфигурации... Multi-stage hybrid (автоматик зад PSD-то) няма файда да слагат на prius, та май не остана какво :D

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 11 Авг 2020 14:12
от Hursa
Може би вече има информация - какво да очакваме от следващото поколение.