Човек, твоето незнание те излага. ILSAC минава през API.
API Introduces Three New Gasoline Engine Oil Standards, ILSAC GF-6A, GF-6B, and API SP
Човек, твоето незнание те излага. ILSAC минава през API.
Това, че ILSAC (GF-1 до GF-6) и API (API SH до API SP) си приравняват изискванията е само за улеснение на потрбителите.ILSAC, International Lubricants Standardization and Approval Committee, is formed in 1992 by AAMA (American Automobile Manufacturers Association, representatives of DaimlerChrysler Corporation, Ford Motor Company and General Motors Corporation) and JAMA (Japan Automobile Manufacturers Association) to define the need, parameters, licensing and administration of lubricant specifications.
И кой е той? Само не ми казвай ACEA за бензинов двигател на Тойота. Стандартът е този, който посочи производителят на колата. Вие, да не искате да пренапишете service specifications на Тойота?slowtraveler написа: ↑07 Юни 2020 22:07 API стандарта си е техен, докато при нас стандарта е друг...
Не заблужвай четящите тук.liav_dolen_(no)pedal написа: ↑05 Юни 2020 22:15 След 40 страници все още има хора, които не са си научили урока за двигателите на Toyota.
Дизелов двигател — масло по ACEA C1, C2, C3, C4 и C5
За Тойота не мога да кажа, но например за Джипа, който както знаеш бе американски (въпреки италианския си двигател), имаше много изписано за американските масла, но за потребителите в Европа имаше даден стандарт на Мерцедес-Бенц...
Да, съгласен съм. При избиране на маслото, първото, което правя е да намеря, доколкото е възможно, официалния вносител. Гледам какви масла предлага, обикновенно търся германски масла. Проверявам имат ли сертификация по API, много масла произведени в Европа нямат, както например Pentosin Pentosynth HC 5W-40, което съм използвал няколко години, докато FUCHS не попиля Pentosin. В такъв случай проверявам дали има одобрение на Mercedes било 229.3/31 или 229.5/51, а Pentosin Pentosynth HC 5W-40 имаше 229.51. Но маслата на Пентосин изчезнаха и се прехвърлих към Ravenol, техните масла имат и API сертификации и MB одобрения. Дrугите, на които съм се спрял са Aral и Fuchs, все германски.slowtraveler написа: ↑08 Юни 2020 09:18 Да, убеден съм, че на практика съвпадат в почти всички параметри и двигателят би понесъл безпроблемно експлоатацията и с правилните масла от единият и другият стандарт...
Не гори масло. Обаче отвътре никак не ми идва да форсирам (скръндза на гориво съм). Карам с максимално ниски обороти, годишен пробег под 10 000 км. Не сменям редовно маслото.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта