Разбита рейка-нов РАВ4
Разбита рейка-нов РАВ4
Съжалявам, че тук не съм дал обратна връзка. Вече близо 5 месеца всичко е ОК. Други двама мои познати пробваха и при тях резултатът също е налице!
Разбита рейка-нов РАВ4
Здравейте, нов съм във форума и точно темата за потропването на волана ме провокира да се включа. Преди година започнах да усещам едно припукване във волана при въртене на място. После взе да се проявява и при маневриране на заден, по-късно и при маневриране напред а накрая взе да припуква и при по остро завиване в движение. Ходих по майстори, разглобяваха и сглобяваха и накрая ми казаха, че най-веротяно има луфт във рейката, но основния проблем били предните амортисьори и тампоните и трябвало да ги сменят. Усмихнах се и...попаднах на тази тема във форума. Казано честно, бях почти убеден, че проблема е във втулката на рейката, защото беше запчнало да пука много силно. Близо до работата обаче има оръжеен магазин, в който продават въпросния Brunox Turbo Spray и реших, че нищо не ми коства да опитам първо с него. Изпълних описната по-горе процедупа и ... заспа! Мина месец от тогава, изминал съм повече от 2000 километра и съм извършил стотици маневри - ни троп, ни хлоп! При мен смазването с Brunox Turbo Spray помогна напълно! Благодаря за добрия съвет!
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Разбита рейка-нов РАВ4
Ами радвай се, но например при моя майстора ми показа при смяната на вътрешния накрайник, че действително има луфт във втулката. Ако е така няма как да се оправи с брунокс.
- nikentce
- Мнения: 27
- Регистриран на: 28 Яну 2013 15:20
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4, 2007, 2.0 бензин
Разбита рейка-нов РАВ4
Да поизтупам и аз темата от прахта. Преди седмица подкарах като служебен автомобил Rav4 2007-ма на 23 600 км. реални. С изключение на няколко драскотини по боята автомобилът е като излязъл от шоурума. Единственото, което ме притесни е наличието на въпросното пропукване от кормилния лост описано в тази тема. Звучеше точно като проблем с рейка, но ми беше трудно да повярвам, че кола като тази може да разбие рейка на такива километри. Шефът ми настоя да го проверим в ТМ ауто и от там получихме становище, че проблемът е в карето на кормилния вал и трябва да се сменят кормилен вал и кормилна колонка - 1000 лв части и труд. Тъй като бях вече прочел тази тема преди да ми дадат становище ги попитах относно смазване на вала, но отговорът беше, че тези части са капсуловани и не подлежат на смазване извън фабрично заложеното вътре.
Преди 10-на минути приложих процедурата с Брунокс-а - 5 кубикова спринцовка я инжектирах на два пъти(от двете страни на пръта). Не се наложи да дупча уплътнението, защото има лек луфт между пръта и него, който е достатъчен да мине игла. Ефектът беше моментален още с първото врътване на волана. Ще следя с течение на километрите как се държи и дали ще се върне това пукане. Надявам се не
Голямо благодарско за тази тема - току що спести една хилядарка
Преди 10-на минути приложих процедурата с Брунокс-а - 5 кубикова спринцовка я инжектирах на два пъти(от двете страни на пръта). Не се наложи да дупча уплътнението, защото има лек луфт между пръта и него, който е достатъчен да мине игла. Ефектът беше моментален още с първото врътване на волана. Ще следя с течение на километрите как се държи и дали ще се върне това пукане. Надявам се не

Голямо благодарско за тази тема - току що спести една хилядарка

- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Разбита рейка-нов РАВ4
Добре дошъл в отбора!!Ivan Dragnev написа: ↑09 Мар 2009 19:07 ... Тойота не случайно е най-евтината японска марка.Искрено съжалявам за избора си.
- nikentce
- Мнения: 27
- Регистриран на: 28 Яну 2013 15:20
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4, 2007, 2.0 бензин
Разбита рейка-нов РАВ4
Това може би е разговор за някоя друга тема, но Toyota нито е най-евтината Японска марка като цена( говоря за България конкретно), нито е "най-евтината" като качество. Просто вносителят е зле, както апропо и на всички Японски марки с изключение на Nissan, и то само защото е вързан към Renault групата и дилърствата. Преживяванията с този казус сте ги имали заради вносителя, а не толкова заради сериозен технически проблем, защото ако беше толкова сериозен - нямаше да се решава с една спринцовка масло и 2 мин. време пред гаража. Ако ТМ Ауто изглеждат трагични, което не е далеч от истината, поговорете с някой, който си е имал вземане-даване с Миркат или Субару Моторс. При Mazda и Honda нещата не са по-розови от TM Auto. Ако тръгна да си купувам нов Японски автомобил в България - ще е само Nissan и нищо друго. За следгаранционен автомобил обаче Toyota все още е най-разумният избор и не случайно държи високи цени на пазара втора ръка и за над 10-годишни автомобили. А такива като мен дето тръпката им надделява над разумаboyanmt написа: ↑28 Авг 2020 12:25Добре дошъл в отбора!!Ivan Dragnev написа: ↑09 Мар 2009 19:07 ... Тойота не случайно е най-евтината японска марка.Искрено съжалявам за избора си.


-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Разбита рейка-нов РАВ4
Писал съм неведнъж по този въпрос. Всяка марка може да те ужили с кофти дефекти, дори и немски премиум марки- 1000 пъти даван от мен пример за Мерцедес. Като цяло трябва да се гледа общото ниво на качество и мнение на клиентите в световен мащаб. Също така не веднъж съм споменавал за общият брой Тойоти в моето пряко семейно обкръжение - 8 броя за над 13 години, от Ярис, през Аурис различни поколения, 3 Авенсиса, Версо и т.н. Общ километраж някъде над 1 000 000км. Единствено по-сериозно дефектира моторът на Яриса на тъщата на 7 000км и го смениха гаранционно. Абсолютно никакви проблеми с другите коли, освен дреболии, например пукащи стопери на вратите на моя Авенсис и амортисьори на Королата ми- сменени по гаранция. Никоя от колите не е оставала на пътя, никога не е имало дефект, каращ ме да мразя марката (или който и да е от собствениците на по- горе споменатите коли). Единствено тъщата реши да смени Яриса с Мазда 3, защото ѝ харесвала повече на външен вид, не заради каквото и да е друго! Реално в ден днешен всички марки държат горе-долу сходно и сравнително добро ниво, мое мнение...може би без Дачия. Имам познати с какви ли не коли, някои са доволни, други не толкова, но и той си кара Мерцедеса, защото му е религия, както самият той казва. Говоря за марки от МБ и БМВ, през Опел, Шевролет до Форд и Форд Мустанг. Всичко си е много относително 

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Разбита рейка-нов РАВ4
Трудно някой би написал по-голяма антиреклама за коя да е марка.dracunculus написа: ↑30 Авг 2020 11:02 Единствено по-сериозно дефектира моторът на Яриса на тъщата на 7 000км и го смениха гаранционно. Абсолютно никакви проблеми с другите коли, освен дреболии, например пукащи стопери на вратите на моя Авенсис и амортисьори на Королата ми- сменени по гаранция.

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Разбита рейка-нов РАВ4
Ми, не мисля. С изключение на Яриса другите споменати неща са в моите очи дреболии. Още повече, че всичко мина по гаранция. А и при нас колите се карат всеки ден. И да, предпочитам амортисьори и стопери на вратите да ми дефектират, отколкото дюзи на С220 или възд. окачване на Е220, които бяха първоначално отказани като гаранционни ремонти от местния дилър в Германия- било консуматив всичкото
. Та искам да кажа, че случки стават с всяка една марка, стига колата да се кара, а не да стои в гаража.

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Разбита рейка-нов РАВ4
Е след като се налагат такива ремонти година, две - след покупката - това си е доста лош показател. 

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 08 Окт 2020 22:29
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Rav4 2009 година D-Cat
- Обратна връзка:
Разбита рейка-нов РАВ4
Това ли е въпросната смазка https://www.bikecenter.bg/poddrazhka/sm ... ray-100ml/ Благодаря.
Toyota Rav4 2009 година. D-Cat 2.2 150 коня
Разбита рейка-нов РАВ4
даVaskata_84 написа: ↑21 Дек 2020 18:55 Това ли е въпросната смазка https://www.bikecenter.bg/poddrazhka/sm ... ray-100ml/ Благодаря.
Разбита рейка-нов РАВ4
Здравейте темата е от доста години но проблема с рейкити си остава актуален,искам да попитам на снимките смазката която се слага със спринцовката е много тъмна на цвят а BRUNOX® Turbo-Spray е прозрачна синкаво зелена течност, дали производителя е променил нещо в смазката или просто смазакта от снимките е друга ?
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Разбита рейка-нов РАВ4
Здравейте. Пиша за да дам и моя принос за рейките. Смених я с нова марка RIDEX от онлайн сайт, като цената на рейката с доставка от Германия е 197лв всичко. Монтирах я, всичко е ОК, самата рейка изглежда супер за тия пари, тежка масивна. Дано изкара повече с времето, но за тая цена няма равна. Старата е за боклука цялата трака, има голям празен ход, като вероятно има силно износване в червяка, със сигурност е оригиналната от 2008г. Интересното беше, че не усещаше като пукане, тракане във волана, а като проблемна биалета, накрайник, шарнир. Проблемът се появяваше на паваж и калдаръм, както и неравности. В крайна сметка за тая цена може да я сменям всяка година. 

Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта