Страница 5 от 8
Публикувано на: 05 Мар 2009 15:46
от martod
Me4oKyX написа:laugh.gif Нищо лично, ама имах 2.5д на Мицу и просто толкова глупав двигател няма.... Имат заводска грешка, която не е отстранена дори при комън рейл двигателя и къса разпределителни валове през 120-180хил.км, в зависимост как караш

Три пъти го правихме, като на третия път отстранихме грешката и новия собственик го кара и до ден днешен и сигурно ще потвърди, че не се чупят тия двигатели

И аз нищо лично, но сигурно третият път сте разбрали че трябва да се смени и ремъка най после......

.... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif .....
Ама къде изместихте темата с Дивер, на Паджеро.....Никой не е казал че те нямат проблеми, но той щеше да качва снимки на бутало от ГДИ, които имали проблем с топенето, та за това ми стана интересно......
А в Мицу-форума я има 15 джипа я не, и с 2.5 мотор май са 2-3бр.....
Те повечето си пишат в Офроуд форума......За това може би не е срещал Дивер такива проблеми.....Виж с ГДИ има много, но се оплакват от дросел и свещи, но за стопено бутало, никой не е споменавал.....
Публикувано на: 05 Мар 2009 17:46
от shtephan
Намерих го най-накрая - това е резултата от пренастройване на ECU-то затова питам.Е буталото си беше останало вътре от раз ,но явно е било систематичен процес ,за около 10к.Всичко друго - разпред валове,клапани,турбина и ремъка разбира се беше млян.Още един въпрос имам.Ако правилно съм разбрал,парчето от нещо си са минали през турбината или не,защото става доста странно като посока на движение.Признавам си че нищо не разбирам от дизели ,но споделих с колеги манияци на темата и просто ме вдигнаха на балон.Никой не е виждал или чувал за толкова "случайни" повреди накуп - нямат мнение.Единственното смисленно предложение е за кофти масло,за много кофти дълго карано масло,за дизел се препоръчва 7к.Найстина съжалявам за колегата.Късмет.
Публикувано на: 05 Мар 2009 19:03
от Bass_Man
kronos написа:.......................Като се прегледа внимателно двигателя ще се установи.
Чакаме с голям интерес експертизата !
Публикувано на: 05 Мар 2009 19:47
от Me4oKyX
martod написа: но сигурно третият път сте разбрали че трябва да се смени и ремъка най после......

.... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif .....
Верно ли ремък имало

Брех, пък ние с колани ги връзвахме.......

Публикувано на: 05 Мар 2009 21:31
от mitoko
Me4oKyX написа:martod написа: но сигурно третият път сте разбрали че трябва да се смени и ремъка най после......

.... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif .....
Верно ли ремък имало

Брех, пък ние с колани ги връзвахме.......

не мислех да се обаждам ама тва на вече преля чашата

човека има сериозен проблем с двигателя си
айде стегне те се малко

Публикувано на: 05 Мар 2009 21:38
от diver
mitoko написа:Me4oKyX написа:martod написа: но сигурно третият път сте разбрали че трябва да се смени и ремъка най после......

.... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif .....
Верно ли ремък имало

Брех, пък ние с колани ги връзвахме.......

не мислех да се обаждам ама тва на вече преля чашата

човека има сериозен проблем с двигателя си
айде стегне те се малко

Кат се стегнем, ще му стане ли по-малък проблема?! Офтопика почна по повод твърдението, че много се чупят тез Д4Д-та...
Публикувано на: 06 Мар 2009 10:26
от mitoko
Публикувано на: 06 Мар 2009 20:36
от slowtraveler
Колега, ако наистина имаш впредвид разпръсквачите на гориво, а не пръскалките за масло, то извинявай, ама как няма да ги усетиш?!...
Колата 100% се е мъчила известно време преди да се предаде....
Освен това не вярвам с добро гориво дюзите да сдадат багажа при такъв неголям пробег...
Колегите знаят, че не съм заслепен от Тойота, и спокойно можех да ползвам случката в потвърждение на тезата, че тойота е развалила сериозно качеството...
Но коя и да е кола иска поне малко да и се помогне за да не може малък дефект (който може да се случи на всеки автомобил) да прерасне в катастрофически...
Просто следващия път пускай по едно ухо към колата, и ако нещо те притесни - консултирай се с някой специалист.. Така ще може да хванеш проблема в зародиш и да спестиш някой сериозен проблем

Публикувано на: 06 Мар 2009 20:57
от Uncle Dido
Интересно, как всички дюзи едновременно са сдали багажа...

Публикувано на: 06 Мар 2009 22:12
от Bass_Man
И мотора се е стопил , от голямото налягане на въздуха , който поради високата температура е горял по-силно от нафта та колата си е вървяла на 6 и не е пушила ( е как ще пуши , като няма нафта ) .
Не знам как на 160 коня мотор ще му се запушат 4 дюзи и никой няма да разбере ?!?!?!
Пич извинявай ама много абсурдни неща има в твоята кола ! Или по скоро се твърдят за нея !
Публикувано на: 06 Мар 2009 22:35
от diver
kronos написа:Оказа се че проблема е в дюзите. Нито една не работи както трябва, а тая на 1-ви цилиндър въобще я нямаше.
Последния човек с който говорих каза че и 4-те джипа които са ходили при него със стопени бутала са били между 80-120к км.
Ама и аз да не се сетя да ги сменя тези дюзи те не са и скъпи около 6000лв. нищо пари laugh.gif
Сега сигурно някои ще ме нападнат за потдръжката - горивния филтър е сменян на всеки 10к. а нафта само от ОМВ(от тая по модерната).
Ще открия шефа на Дензо и ще го пребия laugh.gif
И кво викаш вървяла на пушка и никви проблеми?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Извода е, че само тойота е способна да върви на пушка с 4 запушени дюзи без да го усетиш biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ...
Публикувано на: 06 Мар 2009 23:36
от Me4oKyX
diver - еми това е доказателство, че Тойота са най-икономичните коли laugh.gif Дюзите капят по нещо, ама колата си върви, та се къса! Кво лошо има в това ?!?? колко други коли го могат, а!??? пък после претенции, че се чупили.... Чупят се, ама вървят без гориво почти - още малко и до перпетомобиле ще ги направят Тойотите laugh.gif

Публикувано на: 06 Мар 2009 23:58
от mitoko

аз си мислех че хамериканците са тъпи че карат тия 5.7 тундри и тн. на бенз. ...

нема тамава пародия баси и държавата
Публикувано на: 07 Мар 2009 08:49
от diver
Публикувано на: 07 Мар 2009 10:43
от martod
kronos написа:Оказа се че проблема е в дюзите. Нито една не работи както трябва, а тая на 1-ви цилиндър въобще я нямаше.
Последния човек с който говорих каза че и 4-те джипа които са ходили при него със стопени бутала са били между 80-120к км.
Ама и аз да не се сетя да ги сменя тези дюзи те не са и скъпи около 6000лв. нищо пари laugh.gif
Сега сигурно някои ще ме нападнат за потдръжката - горивния филтър е сменян на всеки 10к. а нафта само от ОМВ(от тая по модерната).
Ще открия шефа на Дензо и ще го пребия laugh.gif
А занесохте ли гориво от резервоара за химичен анализ ???.....
Гледам че не разбираш много от коли, и тези нещо те омагьосват.......Колегите за това в стил майтап се опитват да ти кажат, че няма начин да не са ти в ред четирите дюзи, и колата да си работи без да усетиш промяна, че даже и ЕКУ-то да не я усети......
Аз все си мисля, че проблема ти е дошъл от маслото, а не от горивото.......
Горивото няма как да скапе и турбината, защото няма нищо общо с нея.....