Toyota Prius - малко реклама ;-)

Публикувай отговор
Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 20 Авг 2009 18:33

Рудолфо това за , което говори колегата се нарича статична и динамична степен .
Статичната зависи от геометричните размери , докато динамичната зависи от газоразпределението .
BTW: Всички модерни двигатели с директно впръскване и атмосферно пълнене са със статична степен над 12:1 .

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 20 Авг 2009 21:22

Bass_Man написа:Рудолфо това за , което говори колегата се нарича статична и динамична степен .
Статичната зависи от геометричните размери , докато динамичната зависи от газоразпределението .
BTW: Всички модерни двигатели с директно впръскване и атмосферно пълнене са със статична степен над 12:1 .
чесно казано не знаех за динамична степен на сгъстяване,мисля че каталожните данните винаги са в статично сгъстяване,,

това също не го разбрах и не ми се връзва на 100%:
Rayo написа:Работата е там, че работният ход на буталото е ''удължен'' за сметка на това, че след ДМТ, когато буталото тръгне нагоре (след всмукване на гориво-въздушната смес), входните клапани не се затварят веднага, а ''след малко'' и част от гориво-въздушната смес се изкарва извън цилиндъра, поради което в ГМТ съотношението между обемите преди и след сгъстяването не е 13:1, колкото би трябвало да бъде, ако сгъстяването беше започнало в ДМТ. Така ходът на буталото надолу, след възпламеняване на сместа, е ''по-дълъг'', отколкото е ходът при сгъстяване. Така се постига по-пълно оползотворяване на енергията от горенето. КПД-то на този двигател е по-високо от на класическия бензинов двг. - стига до 37%., с което гони дизела (е почти де!). .

нямам представа за първи път гледам за мотор с директно впръскване на тойота и не видях дори 12:1,,, идеята ми беше ,че това е единствен по рода си двигател, мениджиран за икономия и ниски емисий,,,а цялата заслуга се преписва на хибридната част

интересно ми е без хибридната част ,само на двигател ,какви биха били показателите...

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 21 Авг 2009 02:22

rudolf написа:
чесно казано не знаех за динамична степен на сгъстяване,мисля че каталожните данните винаги са в статично сгъстяване,,
Еми вече знаеш . И никой не е казвал , че в каталозите е динамична !
rudolf написа: това също не го разбрах и не ми се връзва на 100%:
Rayo написа:.............................
Еми колегата си обяснява нещо . Ти никога нищо не разбираш така , че споко !
rudolf написа: нямам представа за първи път гледам за мотор с директно впръскване на тойота и не видях дори 12:1,,, идеята ми беше ,че това е единствен по рода си двигател, мениджиран за икономия и ниски емисий,,,а цялата заслуга се преписва на хибридната част

интересно ми е без хибридната част ,само на двигател ,какви биха били показателите...
Къде ги гледаш тези степени на Тойотите ?

Ето ти на една друга марка :
http://bmwccbg.sprinx.net/files/technic ... asheet.pdf

Така , като гледам данните явно съм искал да кажа , че са над 11:1 .
3 литровия бензинов 272 коня е доста интересен двигател . Атмосферен с 320Nm на 2750rpm и макс мощност на 6700rpm. Е това е еластичен двигател !

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 21 Авг 2009 10:18

Bass_Man написа:
rudolf написа: това също не го разбрах и не ми се връзва на 100%:
Rayo написа:.............................
Еми колегата си обяснява нещо . Ти никога нищо не разбираш така , че споко !
!
бих ти бил благодарен да ми го разясниш,,,надявам се и на други да им е полезно.

Rayo написа: степента на компресия на двигателя на приуса не е 13:1, както често се пише, вкл. във фирмени материали, а 9,8:1. .
Bass_Man написа: И никой не е казвал , че в каталозите е динамична !
!
Bass_Man написа: Ето ти на една друга марка :
http://bmwccbg.sprinx.net/files/technic ... asheet.pdf

Така , като гледам данните явно съм искал да кажа , че са над 11:1 .
3 литровия бензинов 272 коня е доста интересен двигател . Атмосферен с 320Nm на 2750rpm и макс мощност на 6700rpm. Е това е еластичен двигател !
това исках да кажа,,че 13:1 е най сгъстения двигател на тойота,,,и степени 12:1 за тойота са рядкост,,,,пък и няма в света дори и 12:1 с толко малка литрова мощност,,,
това ми е теорията, че е единствения бензинов двигател,който толко целенасочено е мениджиран за икономия и екология,,,а показателит ена автомобила,се преписват на хибридната част,която всъщност не е нищо ново под слънцето.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 21 Авг 2009 15:13

Много по-лесно е да се направи малък двигател с голяма степен от колкото голям . Колкото е по-малък диаметъра на буталото толкова е по-малка вероятността от детонаций .
Та къде каза ,че гледаш на другите Тойоти степента ?

ПС:
и 1.6 е с 12:1
http://bmwccbg.sprinx.net/files/technic ... asheet.pdf

ПС2:
И къде точно гледа в света ?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... SI_50-65kW

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... 6_FSI_85kW

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... _FSI_110kW

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 21 Авг 2009 18:13

Bass_Man написа: Всички модерни двигатели с директно впръскване и атмосферно пълнене са със статична степен над 12:1 .
в уикипедиата пише че тойота има 3-4 двигатели с директно впръскване,,,от 9,8:1 до 11.8:1 ,така с линкове на други фирми ,излиза че тойота няма други модерни двигатели...
rudolf написа:
Bass_Man написа: Ето ти на една друга марка :
http://bmwccbg.sprinx.net/files/technic ... asheet.pdf

Така , като гледам данните явно съм искал да кажа , че са над 11:1 .
3 литровия бензинов 272 коня е доста интересен двигател . Атмосферен с 320Nm на 2750rpm и макс мощност на 6700rpm. Е това е еластичен двигател !
това исках да кажа,,че 13:1 е най сгъстения двигател на тойота,,,и степени 12:1 за тойота са рядкост,,,,пък и няма в света дори и 12:1 с толко малка литрова мощност,,,
.
това бмв 1.6 е с над 1/3 та в повече литрова мощност,,,

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 22 Авг 2009 16:43

Еми има мощност щото няма хибрид . Абсолютно ясно е , че колкото е по-мощен двигателя толкова по-големи емисий ще има . Какво те учудва ? Хората са направили бензинов двигател в комбинация с електромотор и гонят емисий много ясно , че няма да го форсират на макс този двигател !
Иначе 9,8 степен за атмосферен мотор с директно впръскване е много малка степен . Явно играят на сигурно . Но все пак е хубаво да видим кои точно двигатели са , че това от до не ми звучи добре .

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 22 Авг 2009 19:31

rudolf написа:това бмв 1.6 е с над 1/3 та в повече литрова мощност,,,
Ако гониш литрова мощност, вземи един ванкел с турбинка laugh.gif laugh.gif laugh.gif ма малко живи останаха....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

..

Мнение от rudolf » 23 Авг 2009 17:09

колеги, моля за по изчерпателни обяснения, независимо дали имат връзка с темата или контекста на диалога laugh.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 24 Авг 2009 00:52

Е ти да си четеш :

http://en.wikipedia.org/wiki/Atkinson_Cycle

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 24 Авг 2009 10:20

http://carendar.com/wiki/index.php/%D0% ... 0%B5%D0%BB

мерси бас,,преди много време го бях чел по повод някакви мазди и ми се стори тъпо,,,,сега чак вързах какво е искал да каже колегата преди 2 страници.

zhaneta
Мнения: 3
Регистриран на: 24 Авг 2009 11:28

Мнение от zhaneta » 24 Авг 2009 11:42

Айде стига СПАМ - има си подфорум за сервизи и магазини!

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Авг 2009 16:02

zhaneta написа:Айде стига СПАМ - има си подфорум за сервизи и магазини!
zhaneta, душа тука никой не говнори за резервни части , даже е съвсем по темата !

http://auto.dir.bg/2009/08/28/news4977845.html

Аватар
LEXUS
Мнения: 3757
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 11 пъти

Мнение от LEXUS » 29 Авг 2009 16:29

Bass_Man написа:
zhaneta написа:Айде стига СПАМ - има си подфорум за сервизи и магазини!
zhaneta, душа тука никой не говнори за резервни части , даже е съвсем по темата !

http://auto.dir.bg/2009/08/28/news4977845.html
Ейй,добре ,че е zhanetta да въведе малко ред в тоя форум! biggrin.gif Ние всички оценяваме това. cool.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

zhaneta
Мнения: 3
Регистриран на: 24 Авг 2009 11:28

Мнение от zhaneta » 31 Авг 2009 19:11

Bass_Man написа:
zhaneta написа:Айде стига СПАМ - има си подфорум за сервизи и магазини!
zhaneta, душа тука никой не говнори за резервни части , даже е съвсем по темата !

http://auto.dir.bg/2009/08/28/news4977845.html
Bass_Man, душа съжалявам, че се включих в темата неподготвена, но все пак съм нова във форума и като видях "Обща тема" реших че всичко може да се пуска. Още веднъж се извинявам на всички за причиненото неудобство:)
А на теб Lexus благодаря за подкрепата :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта