За момента заведението предлага съвсем обикновенна мята кат на съвсем обикновен педераст biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Ма мятата ми + калибрата горе долу ще доклатят 350 коня....обаче мога се възползвам от новото ти поприще и утре заран да мина да ми нариеш едни 100-200 коня с чип, филтър и сини пръскалки?!Fido Dido написа:Няма проблем, на разменни начала, че и на мен ми се кара Миата 350 НР laugh.gif laugh.gif laugh.gifdiver написа:За да не съм банален с дай едно кръгче, кога ще дадеш едно квадратче със чарджнатата каринка?!
mr2

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
- Местоположение: София
Аха ясно, е ма суперчарджър незнам някой да слага в БГ.Или бъркам?Иначе си прав, сигурно на мокро ше бие камшици яко, ама ако се кара за кеф, това едва ли ще е голям проблем.
По-скоро за мене алтернативата е дали да се сложи високооборотния двигател от селика дето е 190 коня, не му знам означението и там малко да се пипне да стане 200 коня и мощността ще се разгъва много по плавно.Обаче пък всичките МР и дето видях в Гързия до един бяха или с турбо.
А иначе си говорих есента с един пич с такъв Лотус и беше много недоволен, защото непрекъснато му светела лампата за авариен режим на двигателя от бензина в БГ.Вика като излеза в Гърция, гасне веднага!!!
По-скоро за мене алтернативата е дали да се сложи високооборотния двигател от селика дето е 190 коня, не му знам означението и там малко да се пипне да стане 200 коня и мощността ще се разгъва много по плавно.Обаче пък всичките МР и дето видях в Гързия до един бяха или с турбо.
А иначе си говорих есента с един пич с такъв Лотус и беше много недоволен, защото непрекъснато му светела лампата за авариен режим на двигателя от бензина в БГ.Вика като излеза в Гърция, гасне веднага!!!
Плачи Земьо, Шоп те гази..
Поредните митове и легенди...досега когато ми е светел чек енжина винаги е имало причина. Я ламда я детонационен датчик, но както се досещаш, това с минаване на границата не се самоооправя....Oscar de la Hoya написа:А иначе си говорих есента с един пич с такъв Лотус и беше много недоволен, защото непрекъснато му светела лампата за авариен режим на двигателя от бензина в БГ.Вика като излеза в Гърция, гасне веднага!!!

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
напротив, точно както казва оскар е. нашият бензин, а също и пропан бутана - са истински лайна.diver написа:Поредните митове и легенди...досега когато ми е светел чек енжина винаги е имало причина. Я ламда я детонационен датчик, но както се досещаш, това с минаване на границата не се самоооправя....Oscar de la Hoya написа:А иначе си говорих есента с един пич с такъв Лотус и беше много недоволен, защото непрекъснато му светела лампата за авариен режим на двигателя от бензина в БГ.Вика като излеза в Гърция, гасне веднага!!!
status: за БАН
Е, как да не е от това детонациите се получават от скапан бензин затова човека като отиде в някоя по-така страна няма проблеми.А колегата сигурно е срещнал колегата с жълтия Елиз и явно настройките на мотора са изключително финни та да се включва чек енджина.Аз преди 9 години си купих едно ново Клио в Унгария и там като го карах винаги бях 6.5л/100 като си дойдех в БГ под 8 не можех да падна без значение Шел или ОМВ. Така, че напълно съм съгласен с пилота на Елизетоdiver написа:Поредните митове и легенди...досега когато ми е светел чек енжина винаги е имало причина. Я ламда я детонационен датчик, но както се досещаш, това с минаване на границата не се самоооправя....Oscar de la Hoya написа:А иначе си говорих есента с един пич с такъв Лотус и беше много недоволен, защото непрекъснато му светела лампата за авариен режим на двигателя от бензина в БГ.Вика като излеза в Гърция, гасне веднага!!!
То и те сигурно са сбъркали най-вероятно със формулите и вероятно не е повече от 200-210 коня?! Карай, няма да се заяждам но това е 2ZZ двигател и доколкото съм чел става с Eaton supercharger, а 1ZZ става с Carver supercharger. И при този вариант се споменава за ~250 к.с. сигурно е супер за ти се разгръща мощността плавно без никакви лагове.bad_dog написа:Еми то си го пише на първа страница:
SUPERCHARGER
Конкретно Лотус са направили следното:
2ZZ-GE + Eaton M62
Което ще направи колата с централен заден двигател много по-предивидима и контролируема спрямо турбото. Аз лично доста бих внимавал с турбо варианта на това купе, особено на мокро.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Exige
Toyota Supplied, 2ZZ-GE 1796 cc I-4, DOHC with VVTL-i (variable valve timing with lift intelligence), supercharged and intercooled
Bore/Stroke 82 mm/85 mm
264 hp (197 kW) @ 8000 rpm
184 ft·lbf (249 N·m) @ 5500 rpm
Compression ratio: 11.5:1
C7227BX написа:То и те сигурно са сбъркали най-вероятно със формулите и вероятно не е повече от 200-210 коня?! Карай, няма да се заяждам но това е 2ZZ двигател и доколкото съм чел става с Eaton supercharger, а 1ZZ става с Carver supercharger. И при този вариант се споменава за ~250 к.с. сигурно е супер за ти се разгръща мощността плавно без никакви лагове.bad_dog написа:Еми то си го пише на първа страница:
SUPERCHARGER
Конкретно Лотус са направили следното:
2ZZ-GE + Eaton M62
Което ще направи колата с централен заден двигател много по-предивидима и контролируема спрямо турбото. Аз лично доста бих внимавал с турбо варианта на това купе, особено на мокро.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Exige
Toyota Supplied, 2ZZ-GE 1796 cc I-4, DOHC with VVTL-i (variable valve timing with lift intelligence), supercharged and intercooled
Bore/Stroke 82 mm/85 mm
264 hp (197 kW) @ 8000 rpm
184 ft·lbf (249 N·m) @ 5500 rpm
Compression ratio: 11.5:1
Плувай, плувай, л**** зелено!
Според теб идеята на кноксензора е да свети когато е кофти бензина ли, щото според мен идеята му е да се оправя с аванса за да няма детонации.....C7227BX написа:Е, как да не е от това детонациите се получават от скапан бензин затова човека като отиде в някоя по-така страна няма проблеми.А колегата сигурно е срещнал колегата с жълтия Елиз и явно настройките на мотора са изключително финни та да се включва чек енджина.Аз преди 9 години си купих едно ново Клио в Унгария и там като го карах винаги бях 6.5л/100 като си дойдех в БГ под 8 не можех да падна без значение Шел или ОМВ. Така, че напълно съм съгласен с пилота на Елизето
П.П. Далеч съм от мисълта, че по родните ширини бензина не е шит, но приказки от рода тука чека свети в Гърция никога - да, да....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Здравейте
Сега стига сте спорили за глупости колата не е женсак използва се доста от Японските сатезатели за различни дисциплини . 1ZZ или 2ZZ това е вапроса? Смятам че и двата двигателя са достатачно добри за турбиниране зависи как са направени .Докато спорихте в тази безмислена дискусия аз си карах колата и сам доволен конете които съм споменал са реални никои не лъже даиното е правено в ХЕЕД не сум имал проблеми досега .Другото което тук смятам че всички сте любители на TOYOTA такаче няма нужда да се карате пуснах тая тема не с цел да се изфукам а да ви покажа какво може да се направи с една малка количка и то не за много пари и да има ефекта на кола за значитално повече пари .Другото което ако искате да се равивате не се хранете а се допитваите един към друг да не знаеш не е срамно ако питаш но е смешно да се хейтва нещо което трябва да се оважава защото малко са хората които дръзват да правят такива неща .И с никои не искам да си го меря колата съм си я правил за мен и които иска да я види можем да се сабере и на маса да дискотираме а не да се караме нали затова тук се сабираме да говорим и да стигнем до най виско ниво .
Сега стига сте спорили за глупости колата не е женсак използва се доста от Японските сатезатели за различни дисциплини . 1ZZ или 2ZZ това е вапроса? Смятам че и двата двигателя са достатачно добри за турбиниране зависи как са направени .Докато спорихте в тази безмислена дискусия аз си карах колата и сам доволен конете които съм споменал са реални никои не лъже даиното е правено в ХЕЕД не сум имал проблеми досега .Другото което тук смятам че всички сте любители на TOYOTA такаче няма нужда да се карате пуснах тая тема не с цел да се изфукам а да ви покажа какво може да се направи с една малка количка и то не за много пари и да има ефекта на кола за значитално повече пари .Другото което ако искате да се равивате не се хранете а се допитваите един към друг да не знаеш не е срамно ако питаш но е смешно да се хейтва нещо което трябва да се оважава защото малко са хората които дръзват да правят такива неща .И с никои не искам да си го меря колата съм си я правил за мен и които иска да я види можем да се сабере и на маса да дискотираме а не да се караме нали затова тук се сабираме да говорим и да стигнем до най виско ниво .
Здравейте е аз сум едър мъж само дет не съм много висок 176 такаче ми е идеална ако си над 180 6те ти е проблем да влезнеш вътре .Ще пусна даиното от хеед само трябва да го взема от механиците от Sporttech
http://sporttech.hit.bg/.А иначе не е факт че колата е станала доста непридвидима-неконтолируема колата е идеална за каране никакви пробле с карането а и е правена за DRIFT това емоита страст и нищо неможе да ме изненада тя и преди това си играеше доста но в никакъв случаи колата не е станала доста непридвидима-неконтолируема мога да ви повозя казах да се саберем и критика на яве след като се повозите .
http://sporttech.hit.bg/.А иначе не е факт че колата е станала доста непридвидима-неконтолируема колата е идеална за каране никакви пробле с карането а и е правена за DRIFT това емоита страст и нищо неможе да ме изненада тя и преди това си играеше доста но в никакъв случаи колата не е станала доста непридвидима-неконтолируема мога да ви повозя казах да се саберем и критика на яве след като се повозите .

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта