PESHO OT MARS написа:Чудех се какво да напиша на промития мозък но решавам да е следното:
- една камара хора пишат на шлюкавица тук гледам никой не им прави забележа (но май не ни стига мозъчния багаж за друго).
- ако за тебе 15 коли не са представителна извадка но 1 в АвтоБилд е то скоро трябва да си смениш доставчика.
- карам Тойота защото това ми попадна и независимо че се води една от най-здравите коли си има проблеми (част от тях и недомислици).
- както казах няма медия която да не е зависима от същите тези капитали за които пише (да но на вяращия в дядо Коледа/Мраз не може да му го побере главата).
- ще се погрижа в рамките на идната седмица да дам линк по това което изказах за икономическите идеи на японците.
Това ,че Тойота е най-здравата кола в света ,не означава,че няма никакви забележки.
Второ.-Представителна извадка с 15 коли!!!! е несериозна!,при това казана от някой,който е настроен ,че трябва да оспори неща,известни на целия свят.Такива като теб постоянно изникват,казват разни приказки,как видиш ли, те "доказват" или подсказват,че Мазда и Тойота се трошат наравно с немските коли!!противно на всички световни организации,които диагностицират стотици хиляди!!не 15 бройки// от всеки модел на дадена марка! ТЮВ е много сериозна организация за технически прегледи в Германия и се води за най-строгата в света!Нейната статистика тежи и сочи,че Тойота,Мазда и Субару правят най-здравите коли,като Тойота има най-равномерен резултат сред първите места,разпределен по години.Данните,че Тойота прави най-здравите коли, се потвърждава и оттатък океана от друга много сериозна организация Consumer Reports,които отново говорят на базата на стотици хиляди коли.Е,на теб ли трябва да се вярва с 15-те Мазди и силно субективно мнение или на обективна статистика на световни организации?! Логиката ли ти куца или правиш хората на глупаци?
-- След като според теб няма медия,която да е независима от нечии капитали/твърдение абсолютно в сферата на недоказуемата конспирация,за което ако се каже в национален ефир срещу някоя определена медия,се търпи наказателна отговорност,ако не може да бъде доказано./ и понеже не спираш с празните приказки,ще те попитам защо мощна финасово група като ВАГ не дава нито евро според твоите фантазии на някоя медия да отразява колко са им здрави колите,след като те не са в действителност?Защо навсякъде, по всички статистики ВАГ/Фолксваген,Ауди/, са все на последните места или най-много в средата на таблицата?А те имат финансов потенциал.Но ,когато една кола се чупи,тя се чупи,това с подкупи в медиите не може да се прикрие и знаеш ли защо,не знаеш,но ще ти кажа, за да спреш да занимаваш хората с кухи фрази,има организации,отчитащи мнението на потребителя на продукта и именно в техните статистики отново от Тойота има най-малко оплаквания,а примерно от Фолксваген много.Т.е. Тойота не случайно навсякъде е обявявана за най-здравата кола,това е така,защото и ние като потребители сме се убедили в това,просто няма как 45 години партията да ти казва,че комунизмът е хубаво и светло нещо,като ти сам можеш да видиш,че живееш като в концлагер,а медиите са били подчинени на партийния апарат,т.е. правя аналогия с твоите предположения,никой не може да те убеди ,че една кола е здрава с купени медии, ако тя ти се троши на пътя ,и ако тя се троши и на другите,т.е резултатите на световните организации,занимаващи се със здравината на колите,потвърждават личния опит на широкия кръг потребители.Ориентирай се ,ако обичаш,къде се намираш,за какво пишеш и тогава седни да пишеш,защото иначе си достатъчно несериозен.