Страница 5 от 7

Публикувано на: 19 Юни 2008 17:18
от борис
jamie написа:Slow, малко вероятно е да се бъркам с Борката при бройката БАНГИИ :whistle:
По-вероятно е той да е объркал и форума, и тона...

Повече ли ще те топли че новата ти кола виси в сервиза (дори и гаранционно) - с перфектна боя и приятно табло ? Туй е метафора - да си кажа че може пак да не разбереш. biggrin.gif

ПП: Да не искаш д ами кажеш че трябва да му се кланям на Борката само щото имал 2-3 нови и не чак толкова нови колици ?
няма нужда да се кланяш :violent1: За твое сведение нямам кола на повече от 3 години. ако смяташ че са стари бангии си кажи

Публикувано на: 19 Юни 2008 17:19
от jamie
Мазда може да се борят за 0%, ама Форд се борят за 100%.
Та истината застава по средата :whistle:

Искам да кажа (аз се изразявам сложно за теб, ще ти пиша бавно понеже знам че не можеш да четеш бързо):
Избирането на кола по външен вид и интериор не гарантира безпроблемна експлоатация. Тоя тип мислене доведе и до качеството което наблюдаваме - паднало е и пада поголовно. Има един удобен вариант ама май само 1-2 вносителя го предлагат - заместваща кола за периода когато гаранционната е в сервиз ... инак се получава грозния сценарий да имаш нова кола ама да не я караш.

ПП: Относно Мазда специално - имам наблюдения над 6-ка от първите и 3-ка мисля на година и половина. 6-ката точно на таблото се оказа слаба - некачествена пластмаса (дали е единичен случай?). 3-ката пък се разскърца (на човек от форума е). Та по тоя повод съм подозрителен към марката, инак си ме кефи РХ7-ка, имам един стар паметник хахахаха ! cool.gif

Публикувано на: 19 Юни 2008 17:20
от jamie
борис написа:
jamie написа:Slow, малко вероятно е да се бъркам с Борката при бройката БАНГИИ :whistle:
По-вероятно е той да е объркал и форума, и тона...

Повече ли ще те топли че новата ти кола виси в сервиза (дори и гаранционно) - с перфектна боя и приятно табло ? Туй е метафора - да си кажа че може пак да не разбереш. biggrin.gif

ПП: Да не искаш д ами кажеш че трябва да му се кланям на Борката само щото имал 2-3 нови и не чак толкова нови колици ?
няма нужда да се кланяш :violent1: За твое сведение нямам кола на повече от 3 години. ако смяташ че са стари бангии си кажи
Голям праз !

Публикувано на: 19 Юни 2008 17:23
от борис
jamie написа:Мазда може да се борят за 0%, ама Форд се борят за 100%.
Та истината застава по средата :whistle:

Искам да кажа (аз се изразявам сложно за теб, ще ти пиша бавно понеже знам че не можеш да четеш бързо):
Избирането на кола по външен вид и интериор не гарантира безпроблемна експлоатация. Тоя тип мислене доведе и до качеството което наблюдаваме - паднало е и пада поголовно. Има един удобен вариант ама май само 1-2 вносителя го предлагат - заместваща кола за периода когато гаранционната е в сервиз ... инак се получава грозния сценарий да имаш нова кола ама да не я караш.

ПП: Относно Мазда специално - имам наблюдения над 6-ка от първите и 3-ка мисля на година и половина. 6-ката точно на таблото се оказа слаба - некачествена пластмаса (дали е единичен случай?). 3-ката пък се разскърца (на човек от форума е). Та по тоя повод съм подозрителен към марката, инак си ме кефи РХ7-ка, имам един стар паметник хахахаха ! cool.gif
колко време си карал 6-ца или 3-ка или камри? или само четеш писанията по форумите и подсмърчаш? Относно рх7-та ти тя май си остана паметник на опитите ти за тунинг,а?

Публикувано на: 19 Юни 2008 17:41
от jamie
борис написа:
jamie написа:Мазда може да се борят за 0%, ама Форд се борят за 100%.
Та истината застава по средата :whistle:

Искам да кажа (аз се изразявам сложно за теб, ще ти пиша бавно понеже знам че не можеш да четеш бързо):
Избирането на кола по външен вид и интериор не гарантира безпроблемна експлоатация. Тоя тип мислене доведе и до качеството което наблюдаваме - паднало е и пада поголовно. Има един удобен вариант ама май само 1-2 вносителя го предлагат - заместваща кола за периода когато гаранционната е в сервиз ... инак се получава грозния сценарий да имаш нова кола ама да не я караш.

ПП: Относно Мазда специално - имам наблюдения над 6-ка от първите и 3-ка мисля на година и половина. 6-ката точно на таблото се оказа слаба - некачествена пластмаса (дали е единичен случай?). 3-ката пък се разскърца (на човек от форума е). Та по тоя повод съм подозрителен към марката, инак си ме кефи РХ7-ка, имам един стар паметник хахахаха ! cool.gif
колко време си карал 6-ца или 3-ка или камри? или само четеш писанията по форумите и подсмърчаш? Относно рх7-та ти тя май си остана паметник на опитите ти за тунинг,а?
Подсмърчам много деба, откак видях Нисан Титан с осмак 5.7 моя 3.0 шестак ми се струва леко малък....
Не съм фен на мисленето "дай да караме лимузина с 1.8 мотор - ама била тромава" :whistle:

ПП: Паметници да искаш - някои си имаме, на други ръцете са ви до лактите ВГЗ и после квичите как са ви одрали кожите за един пиньон и корона примерно ....
Глупаците с пари пак са си глупаци - ако не си го разбрал. cool.gif

Публикувано на: 19 Юни 2008 17:52
от dimd00d
ало, деца, аре стига :)

купуването на кола е субективна работа, всеки си зима квото го кефи а не квото показва гугъла. стига спорове и да си я кара със здраве слоутравълър.

Публикувано на: 19 Юни 2008 17:53
от dimd00d
jamie написа: Подсмърчам много деба, откак видях Нисан Титан с осмак 5.7 моя 3.0 шестак ми се струва леко малък....
щи покажа некой ден 6.0 W12 да видиш ВАГ как не ги разбират работите ;)

Публикувано на: 19 Юни 2008 17:56
от jamie
От тебе предпочитам да видя 2 литра Кола :whistle:

Публикувано на: 19 Юни 2008 18:02
от dimd00d
jamie написа:От тебе предпочитам да видя 2 литра Кола :whistle:
след сезона ще я пия, жената заповяда лятото да обикаляме - как мога да и откажа :) за сега само кулинга се ъпгрейдна за да може да се охлажда пепсито по-добре.

Публикувано на: 19 Юни 2008 18:42
от slowtraveler
TKS за пожеланията dimd00d :thumbsup:

@Jamie, aйде по-спокойно, че ще дойде горския ... :whistle:

Предлагам да събудим темата след появяването на снимките - тъкмо ще има тема за размисъл след летните впечатления :thumbsup:

Публикувано на: 19 Юни 2008 19:19
от jamie
Епа аз съм си спокоен, СлоуТревълър.
Нито се довлякох в Мазда форума да хваля Камри колко по-добра е от Мазда 6, нито се цепих като чекия на мокър пясък че не карам кола над 3 годишна, нито се бих в гърдите че трябва някой да ме забележи заради това.

Публикувано на: 19 Юни 2008 20:11
от Me4oKyX
jamie - вярно е, че колегата малко се поувлече, че Камрито е С-класа и други, ама стига го яде wink.gif В крайна сметка всеки си има мнение, затва има и толкова различни коли.... Мазда6 е от класа на Авенсис, БМВ3, Ауди А4 и т.н.... Камри вече скача в горния клас :thumbsup: Едната кола има едни предимства, другата други... Всеки си го вижда по неговия начин и надали ще му промениш мирогледа... А и надали има смисъл да се обеснява кой кви коли кара, дали имали или нямали 3 години.... Ако ще си говорим точно, Корола 92-ра е по-здраво направена от мойта 2006-та, така че спора е грешен от самото начало laugh.gif Поохладете страстите, който каквото кара си го харесва, а и си го е купил сам, без значение на 2 или 12 години е! радвайте се на новата японка, вместо да навлизате в спорове wink.gif Дали ускорява по-бързо или по-бавно .... въпроса е, че ти харесва на теб :thumbsup: Chill & enjoy wink.gif

Публикувано на: 19 Юни 2008 20:45
от diver
Me4oKyX написа: ...а и си го е купил сам, без значение на 2 или 12 години е!
Дали?!

Публикувано на: 19 Юни 2008 21:02
от LEXUS
slowtraveler написа:Lexus - сам си противоречиш - веднъж казваш, че не е правилно да се сравнява 2.0л с 2.4л, а в следващия момент предлагаш такова сравнение.
Сам знаеш резултата, ако се сравняват сродните двигатели (2.4 на Камрито и 2.5 на Маздата), а разликата в цената на маздата 2.0 и 2.5 не бе толкова голяма (около 3х.лв).

Относно конкретните технически параметри: явно вариантите на Камрито и начина на тестовете са различни, защото на много места срещам различни данни: напр.2008 Toyota Camry M/T за Индия / 2.4L 167bhp 4 cyl. VVT-i / ускорение 12.3сек, маск.скорост 202км/ч (5 ск ръчна кутия)?!
Но смятам да прекратя спора - Камрито е на мой приятел и като дойде Маздата ще можем да направим пряко сравнение :thumbsup:
С кое си противореча-с това,че Камри с 2.4 мотор ,което е 1 клас отгоре на Мазда 6 е по-бързо от нея с 2.0 мотор.Това показват данните.Като говориш за тромави коли,вземи се обоснови, ако искаш,защото от цялата ти тема излезе ,че Мазда 6 е по-тромава от Камри 2.4. Я погледни данните пак.Никъде не си противореча,защото за разлика от теб преди да напиша нещо мисля и съм проверил фактологията,а не си пиша колкото да не заспя.Нито проверявам колко ускорява Камри в Индия .Отвори сайта на Тойота в САЩ или Русия и виж за колко ускорява.Честно да ти кажа ти си неподготвен,но упорит,всички факти са против твоето юнашко твърдение и ти продължаваш да нахалстваш с невежеството си,пък и твой приятел борис се появи да спори с явните факти.В крайна сметка в интернет има много данни-и верни и неверни,важни са данните на производителя,а те са Камри механ.ск.кутия- 0-100км.ч. 9.6 сек. Камри автоматик 0-100км/ч. 10.2 сек. При сравнение с аналогична Мазда 2.0 тя е по-тромава.Чети и не се рови по индийски сайтчета:
http://www.toyota.ru/cars/new_cars/camry/specs.aspx
Питам пак ,кое е по-тромаво,защото се оказа,че Мазда 2.0 е по-тромавият автомобил.
Айде почна като децата сега--как ще сравняваш 2.5 на малкото купе на Мазда 6 с 2.4 на голямото купе на Камри.Ти от коя планета падаш с тия сравнения? И ти казах ,че Тойота могат и 250 коня от 2.4 да изкарат,но те знаят какво се търси и затова двигателят не е форсиран,а те знаят най-добре на нашата планета как се продават коли.Какво да сравнявам?/ ми дай да вземеме 3.5 V6 на Камри и да сравняваме щом като децата ще си говорим за нелогични сравнения.

Публикувано на: 19 Юни 2008 21:04
от борис
jamie написа:
борис написа:
jamie написа:Мазда може да се борят за 0%, ама Форд се борят за 100%.
Та истината застава по средата :whistle:

Искам да кажа (аз се изразявам сложно за теб, ще ти пиша бавно понеже знам че не можеш да четеш бързо):
Избирането на кола по външен вид и интериор не гарантира безпроблемна експлоатация. Тоя тип мислене доведе и до качеството което наблюдаваме - паднало е и пада поголовно. Има един удобен вариант ама май само 1-2 вносителя го предлагат - заместваща кола за периода когато гаранционната е в сервиз ... инак се получава грозния сценарий да имаш нова кола ама да не я караш.

ПП: Относно Мазда специално - имам наблюдения над 6-ка от първите и 3-ка мисля на година и половина. 6-ката точно на таблото се оказа слаба - некачествена пластмаса (дали е единичен случай?). 3-ката пък се разскърца (на човек от форума е). Та по тоя повод съм подозрителен към марката, инак си ме кефи РХ7-ка, имам един стар паметник хахахаха ! cool.gif
колко време си карал 6-ца или 3-ка или камри? или само четеш писанията по форумите и подсмърчаш? Относно рх7-та ти тя май си остана паметник на опитите ти за тунинг,а?
Подсмърчам много деба, откак видях Нисан Титан с осмак 5.7 моя 3.0 шестак ми се струва леко малък....
Не съм фен на мисленето "дай да караме лимузина с 1.8 мотор - ама била тромава" :whistle:

ПП: Паметници да искаш - някои си имаме, на други ръцете са ви до лактите ВГЗ и после квичите как са ви одрали кожите за един пиньон и корона примерно ....
Глупаците с пари пак са си глупаци - ако не си го разбрал. cool.gif
Първо никой не квичи. Ако смяташ, че умението ти да смениш някоя част е най-голямото ти достойнство виж колко мангала бачкат по сервизите. Колегата Slowtraveler реши да се похвали а една част от вас му скочи остро, такава кола е харесал такава кара. Ако беше взел Lexus който беше един от вариантите пак ли щяхте да подскачате. Пък недай боже да беше казал че Lexus e по-бърз от Камри laugh.gif