Страница 5 от 5
Публикувано на: 19 Ное 2010 23:35
от Dizzle
sacho7803 написа:а стига сте бъркали понятието мощност с другото---въртящ момент.....естествено е човек който кара дизел и седне в бензин //дори и по-мощен//да му се стори по-слаб.на едното "златния вървеж"е между 2 и 4000об. а на другото между 4 и 6000об.--говоря за масовите автомобили

лично аз каквито експирименти съм правил с автомобили--бенз и дизел----сигурно и тия дето пишат мощноста и времето за ускорение в техническата документация не са ги правили biggrin.gif въртящият момент създава една ИЛЮЗИЯ за вървеж.ако има русенци --надъхани---нека пробват баира за николово.лично аз там си проверявам мощността.сега не ми се изброяват коли и километри в час но давам пример----с А3-ДИЗЕЛ-110кс горе излизам с 140 на 4-та а на 5-та 130.голф4-110 плюс нормален чип//около 145кс//--горе излизам 160 на 4-та и 150 ако съм на пета.това че на по ниската предавка на баира горе съм с по-висока скорост тряяяя ви говори нещо

сега с ярето максимума с който съм излизал горе е 145

няма да казвам на коя предавка и с кви обороти щото няма да ми уважат гаранцията а още съм на 8 000км.като бях на 3-4000км--излизах едва със 128-------явно че се разработва курника.ай русенците да пробват с ква скорост качват николовския баир и пак ще говорим за бензин или дизел

ще ви кажа едно---мощносста си е мощност а въртящия момент си е въртящ момент............който знае как се борави с машината тряяяя ги знае тия неща а не да ми говори че виж ти...как варви мойта печка biggrin.gif и мойте мнооо варвяха ама...........айди лека нощ

аааа забравих да добавя че на стоков дизелов ваг 110кс му дават ускорение от 0-100---10 секунди а на ярето ми което карам в момента му дава от 0-100----11.7 секунди.а сега който му се мисли и чете да погледне горе показателите

не ми се дават и друи примери..........няма смисъл
градски,ти чувал ли си за ограничение от 80км/ч? доста народ си заминаха заради такива "пилоти-изпитатели" като теб без да имат вина..
Публикувано на: 19 Ное 2010 23:44
от mitoko
gh0s7r1d3r написа:Bass_Man написа:Нали знаеш , че няма как D4D-то да върви в пъти повече ?
Просто , че така ги усещаш нещата не значи , че са така на яве

.
Ами незнам поради каква причина няма как да върви повече, но ако четеш спец. в интернет и си вадиш заключения, това си е твой проблем. Аз съм тествал моята с Д4Д ММТ-то на братовчед ми и с Д4Д 6ск. на един приятел, и Д4Д-тата вървят В ПЪТИ ПОВЕЧЕ.
и тва с какво масло

Публикувано на: 20 Ное 2010 03:54
от Bass_Man
gh0s7r1d3r написа:
Ами незнам поради каква причина няма как да върви повече, но ако четеш спец. в интернет и си вадиш заключения, това си е твой проблем. Аз съм тествал моята с Д4Д ММТ-то на братовчед ми и с Д4Д 6ск. на един приятел, и Д4Д-тата вървят В ПЪТИ ПОВЕЧЕ.
Ами айде ти ми кажи нали ги разбираш нещата и си ги тествал . Айде кажи ми точно колко пъти повече върви D4D от бензина . Да не се окаже на края , че е 0,3 пъти повече или 1 път повече . Е такива общи приказки , като ги заразправяте и мед ми капе от сърцето . Аз в техническата документация разлика в пъти не виждам обаче ти с твойте екстрасензорни умения ги виждаш ! Работата си е сериозна само остава да седнем на маса и да пиинем по една ракия та да ни тръгне още повече приказката

.
И викаш на по-тежкото купе бензина го настига но на по-лекото сис е развърта дизела , като пистарка .........
SFINKS написа:Потвърждавам , 1.4 дизела върви повече от 1.3 бензина
И във Ярис и в Корола и в каквото и да е
В първите метри Яриса с 1.3 дърпа мноого добре , но дотам , после само бучи и не върви .
При дизела е по друго , хем бучи хем върви laugh.gif
Баце ти ако не знаеш бензините имат едни специални устройства , които се включват след първите метри и започват да бучат за да плашат дизелите !!!
Публикувано на: 20 Ное 2010 08:51
от nowyaris
Dizzle написа:sacho7803 написа:а стига сте бъркали понятието мощност с другото---въртящ момент.....естествено е човек който кара дизел и седне в бензин //дори и по-мощен//да му се стори по-слаб.на едното "златния вървеж"е между 2 и 4000об. а на другото между 4 и 6000об.--говоря за масовите автомобили

лично аз каквито експирименти съм правил с автомобили--бенз и дизел----сигурно и тия дето пишат мощноста и времето за ускорение в техническата документация не са ги правили biggrin.gif въртящият момент създава една ИЛЮЗИЯ за вървеж.ако има русенци --надъхани---нека пробват баира за николово.лично аз там си проверявам мощността.сега не ми се изброяват коли и километри в час но давам пример----с А3-ДИЗЕЛ-110кс горе излизам с 140 на 4-та а на 5-та 130.голф4-110 плюс нормален чип//около 145кс//--горе излизам 160 на 4-та и 150 ако съм на пета.това че на по ниската предавка на баира горе съм с по-висока скорост тряяяя ви говори нещо

сега с ярето максимума с който съм излизал горе е 145

няма да казвам на коя предавка и с кви обороти щото няма да ми уважат гаранцията а още съм на 8 000км.като бях на 3-4000км--излизах едва със 128-------явно че се разработва курника.ай русенците да пробват с ква скорост качват николовския баир и пак ще говорим за бензин или дизел

ще ви кажа едно---мощносста си е мощност а въртящия момент си е въртящ момент............който знае как се борави с машината тряяяя ги знае тия неща а не да ми говори че виж ти...как варви мойта печка biggrin.gif и мойте мнооо варвяха ама...........айди лека нощ

аааа забравих да добавя че на стоков дизелов ваг 110кс му дават ускорение от 0-100---10 секунди а на ярето ми което карам в момента му дава от 0-100----11.7 секунди.а сега който му се мисли и чете да погледне горе показателите

не ми се дават и друи примери..........няма смисъл
градски,ти чувал ли си за ограничение от 80км/ч? доста народ си заминаха заради такива "пилоти-изпитатели" като теб без да имат вина..
От Хипудрума нагоре няма ограничение на скоростта-Навремето там беше полигона и като раздадяха официално книжките-всеки с жигулите газ нагоре към "Текето"на бира

Публикувано на: 20 Ное 2010 09:32
от mitoko
само дето на някой места е 70 ограничението, пример бул, Б-я
Публикувано на: 20 Ное 2010 15:27
от Scott
sacho7803 написа:стига сте бъркали понятието мощност
-с А3-ДИЗЕЛ-110кс горе излизам с 140 на 4-та а на 5-та 130.
голф4-110 плюс нормален чип//около 145кс//--горе излизам 160 на 4-та и 150 ако съм на пета.
с ярето максимума с който съм излизал горе е 145...
От тези словоизлияния основния извод е че Ярето има-няма 120 коня при декларирани 100 - не 'лимонка' ами направо РПГ...

Публикувано на: 20 Ное 2010 18:36
от nowyaris
.... на,да те е яд.А мойто като обърна книжката с главата надолу не е 68 к.с.,а 89.С Ярисите е така.
Публикувано на: 20 Ное 2010 21:59
от sacho7803
Scott написа:sacho7803 написа:стига сте бъркали понятието мощност
-с А3-ДИЗЕЛ-110кс горе излизам с 140 на 4-та а на 5-та 130.
голф4-110 плюс нормален чип//около 145кс//--горе излизам 160 на 4-та и 150 ако съм на пета.
с ярето максимума с който съм излизал горе е 145...
От тези словоизлияния основния извод е че Ярето има-няма 120 коня при декларирани 100 - не 'лимонка' ами направо РПГ...

с това което написах не исках да кажа че виж ти ярето ми е бегачка---глупости.ярето е супер спънато за съжаление.мисълта ми беше съвсем друга но явно само аз си я разбирам biggrin.gif ще се опитам да го обясня по-просто.примерно дизел-100кс и бензин 100кс са си с еднаква мощност и е смешно някой да твърди...виж едното върви мноооооооооооооого повече от другото.а на тоя който го твърди това мога да му кажа че просто няма усет към колите.

а гореспоменатото ауди а3 впоследствие превземаше николовския баир и със 190 но това е друга тема.незнам що ярето излиза че е по-мощно от стоков 110кс дизел------ай да помислим----да ви кажа ли отговора??????????????щото зад волана стоя аз а аз знам как се кара бензинов автомобил и знам що си мислите че 90кс дизелов мотор е по-мощен от 100кс бензинов.обожавам и дизела но служебния щото............не ми се обяснява.....обожавам и бензина----не съм пристрастен към нито едното.все ми е тая кво карам но много се дразня като "иванчо" седнал на дизел и кажи.уууууууу мнооооо вари ве biggrin.gif абе не ми се спори по тая тема.и заклетите дизелджии нека ме плюят--няма да пиша вече

Публикувано на: 20 Ное 2010 22:08
от sacho7803
Scott написа:sacho7803 написа:стига сте бъркали понятието мощност
-с А3-ДИЗЕЛ-110кс горе излизам с 140 на 4-та а на 5-та 130.
голф4-110 плюс нормален чип//около 145кс//--горе излизам 160 на 4-та и 150 ако съм на пета.
с ярето максимума с който съм излизал горе е 145...
От тези словоизлияния основния извод е че Ярето има-няма 120 коня при декларирани 100 - не 'лимонка' ами направо РПГ...

а между другото колега знаеш ли че съм качвал 3 коли на дино//дизели//стокови и винаги диното ги праска с по 5-10кс отгоре.и това коли милионници предполагам въпреки че километражите сочеха 100-тина х.км.а на мой познат стоков голф 131кс го изплющя на 149 а върт.момент също доста над заводското.между другото варненци могат си мерят мощноста при келеша--точен пич е

Публикувано на: 20 Ное 2010 23:48
от Nixter
hofman написа:авенсис - д4-д - при постоянна 180 6.8 л /100 км нафта !!!
Айде малко спри с лъжите
Публикувано на: 20 Ное 2010 23:51
от Bass_Man
sacho7803 написа:а между другото колега знаеш ли че съм качвал 3 коли на дино//дизели//стокови и винаги диното ги праска с по 5-10кс отгоре.и това коли милионници предполагам въпреки че километражите сочеха 100-тина х.км.а на мой познат стоков голф 131кс го изплющя на 149 а върт.момент също доста над заводското.между другото варненци могат си мерят мощноста при келеша--точен пич е

Супер информативно !
Публикувано на: 20 Ное 2010 23:51
от Nixter
toyo написа:Abe pri leko karane v grada Yaris-a dava razhod 3/100.
И ти прекаляваш с лъжите

Това с Приус ще ти е трудно за постигане. Аз с Айго не падам под 5 градско, ти с Ярис .....
Публикувано на: 21 Ное 2010 00:02
от Nixter
Bass_Man написа:
Баце ти ако не знаеш бензините имат едни специални устройства , които се включват след първите метри и започват да бучат за да плашат дизелите !!!
laugh.gif laugh.gif laugh.gif е те т'ва е приказка
Публикувано на: 21 Ное 2010 11:51
от gh0s7r1d3r
Nixter написа:toyo написа:Abe pri leko karane v grada Yaris-a dava razhod 3/100.
И ти прекаляваш с лъжите

Това с Приус ще ти е трудно за постигане. Аз с Айго не падам под 5 градско, ти с Ярис .....
Моят Ярис не пада под 7, да не кажа, че откакто застудя, вече е към 9, което за 1.3 не е много добър разход. Но пък и аз си го настъпвам малко повече, де.
