Страница 5 от 7
Публикувано на: 02 Фев 2008 19:21
от rudolf
Me4oKyX написа:Че не е нормална пропорция не е, но съм виждал над 100мл, дали е вода или нещо друго незнам точно, не съм ми правил химичен анализ, но замръзна

В повечето случай имаше поне 20тина мл, което пак си е доста

такова количество не може да мине през филтри и дюзи според мен и колата да не гасне,,ако не ми е гаснала--предполагам -не съм попадал.
на 10 литра- 200мл,,,няма как да ги искара кат ги засмука,,,еме 30тина литра ако си сипал и се отаят....не ми се вярва,,освен ако не е някоя авария,водна риза на резервоара или нещо технологично
Публикувано на: 02 Фев 2008 21:16
от kristian
Me4oKyX написа:.............. Мен ми е интересно как и газта взеха да правят гадна.... ............
Като цяло се играе със съотношението пропан-бутан.Бутана е нискокалоричен и ефтин. Който кара на газ и има документи на газовата си уредба нека обърне внимание на препоръчваното гориво.Доста от вас ще забележат че пише само ПРОПАН.
Другото е налягането.Предполагам на всеки е ясно че съдържанието на пропан или пропан-бутан в еденица обем при различни налягания е различно.Обаче ние зареждаме литри,а не килограми и ето ти начин за измама.
Третото,за което ще ви разправя случай във Варненска гЪзостанция е брутално.
Та значи няма налягане в системата.Викат техник(случайно го познавам),ама докато отиде хората вече намерили решение:
1 бут. СО2 (налягането и е над 100атм.)-фъс-с-с-с в цистерната.
А кажете кво сте заредили после.И се почва-майка ти и кола,к'во пак ти стана,я да я види газаджията,я елконаджията и т.н.

Публикувано на: 02 Фев 2008 22:40
от Superchief
LEXUS написа: А това,че вече имаш над 50000км.,не дава основание да констатираш,че можеш да оцениш "този факт",както ти се изразяваш в последното си мнение,защото този факт може да го оцениш ,ако караш с 2-те нафти при равни условия,а не като зареждаш едната само ,когато температурите са по-ниски!Тук тези 50000км. нищо не "казват".
Ограничените ти представи LEXUS явно не ти позволяват да допуснеш факта че през зимата можеш да направиш 800 - 900 км. /на ден/ в Бг и да използваш и двата вида нафта. laugh.gif
Аз го правя по 2-3 пъти на месец.. работата ми го налага. Така, че елементарните си съвети публикувай в някой друг по-подходящ форум за тази цел - например bg-mama laugh.gif , защото тук всеки един от участниците знае добре факта, че през зимата разхода е по-висок в сравнение с този през лятото.
Между другото една от причините за по-високият разход, която струва ми се, че не беше спомената по-горе са: ЗИМНИТЕ ГУМИ
ЗИМНИТЕ ГУМИ увеличават разхода между 0.3 - 0.5 л./100 км. при различните двигатели!
Публикувано на: 03 Фев 2008 12:43
от Nixter
pepa_k написа:Твоето табло не е ли същото?

Хихихи, та вие дори нямате един модел коли. Как ще имате еднакви табла? biggrin.gif
Публикувано на: 03 Фев 2008 12:50
от Nixter
PESHO OT MARS написа: Както и една
глупост която прочетох тук с 98 МОГАТ ДА КАРАТ ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ независимо от годината на производството си (стига да са бензинови де) и ще преведа един пример, другата ми кола е Ауди 80 B2 1.8DS мотор сиреч 1800 кубика карбуратор и е
произведена 1986 година, на капака на резорвоара допреди 3-4 седмици се мъдреше оригиналната лепенка на която са дадени нормалните налягания на гумите и със дебели букви пишеше
колата да се кара С МИНИМУМ 98 бензин.

Този ПРИМЕР с какво оборва тезата, че с "98 МОГАТ ДА КАРАТ ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ" ? По скоро я подкрепя! Нещо не хванах логика в изказването ти.

Публикувано на: 03 Фев 2008 13:43
от slowtraveler
Me4oKyX написа:Че не е нормална пропорция не е, но съм виждал над 100мл, дали е вода или нещо друго незнам точно, не съм ми правил химичен анализ, но замръзна

В повечето случай имаше поне 20тина мл, което пак си е доста

Вода може да има, но не в такива количества.
Сигурно ти е замръзнал парафина.
На времето имах един дизелов голф, на който му направих специално подгрев на горивопровода, защото парафина замръзваше и блокираше горивопровода.
'Зимната' нафта обикновенно е с по-малко парафини за да не се получава този ефект.
Публикувано на: 03 Фев 2008 13:46
от Scott
Superchief написа:Израза при равни други условия означава че включително че при едни и същи температури /на дълъг път например/ разходът е очевидно по-голям с Alpin-а...
Съвсем нормално е с Алпин дизел да гори повече - все пак той има специални добавки против замръзване, но точно заради тези добавки относителното му тегло е по-малко, т.е. наливаш 100 литра напр., но те се равняват на 95 литра нормален дизел по калоричност.
Публикувано на: 04 Фев 2008 09:53
от pepa_k
Nixter написа:pepa_k написа:Твоето табло не е ли същото?

Хихихи, та вие дори нямате един модел коли. Как ще имате еднакви табла? biggrin.gif
Хи, хи, например на Ауриса е същото като на Королата. Не говоря за цялото табло а за километража защо да не изглеждат еднакво?

Публикувано на: 04 Фев 2008 19:32
от mitoko
pepa_k написа:Nixter написа:pepa_k написа:Твоето табло не е ли същото?

Хихихи, та вие дори нямате един модел коли. Как ще имате еднакви табла? biggrin.gif
Хи, хи, например на Ауриса е същото като на Королата. Не говоря за цялото табло а за километража защо да не изглеждат еднакво?

яриса и королата са различни класове

а ауриса е корола хечбек. само името ми е аурис(маркетингова политика)
Публикувано на: 04 Фев 2008 21:19
от Toyota_DX
пред дилема съм , сега се чудя на коя бензиностанция да ходя досега ходих само на Шел и сипвах 95 обикновен но сега се чудя да сменя ли Шел с ОМВ

давайте съвети , "колата ми е стара AE82"
Публикувано на: 04 Фев 2008 21:22
от newmiro
аз си ходя на Шел от доста време и съм доволен.
Публикувано на: 04 Фев 2008 21:23
от ivobox
където и да попиташ за "Шел" ще те посаветват да я смениш.
Публикувано на: 04 Фев 2008 21:25
от newmiro
що бе хора, кажете че и аз там зареждам от сума ти и време?

Публикувано на: 04 Фев 2008 21:30
от Toyota_DX
и аз там си ходя от доста време ама се е тая ако питаш мене дали Шел или ОМВ се са боклуци наште горива

Публикувано на: 04 Фев 2008 21:41
от kristian
newmiro написа:що бе хора, кажете че и аз там зареждам от сума ти и време?

Шела до ВАМО и до мебелната палата са на един ,а на гарата и на Пикадили парк-на друг(поне така знам ) и дават разлика в качеството.Аз като цяло заревдам само газ от тях.Бензин и особено дизел(докато карах ) избягвам винаги.За съжаление пробвал съм почти навсякъде из Варна обаче все "един дол дренки".Единствено за дизела на шел мога да кажа твърдо НЕ.След като и познати работещи там лекичко ми понамигнаха и оплезиха по повод на качеството на дизела им.........