Страница 5 от 5
Публикувано на: 14 Юли 2005 10:35
от b_d
На мен навремето ми излезе 1200 бруто. Сега незнам какви са цените
Публикувано на: 14 Юли 2005 10:35
от nasco
StarGaz s bulgarsko upravlenie - 1200lv. e bazova cena s cilindri4na butika 35 L. za vsiaka po goliama ili rezervna guma se doplashta, za nivomer se doplashta ama za rezervna gumna niamat nivomeri. Tezi slagat vsi4ko za GIG kazvah 4e ne slagat butikata, w kraina smetka GIG4 izliza niakade 1700 -1750 s vsi4ko, za tezi pari az li4no bih vzel BRC-to a i samo 1 serviz mi zvu4i nesigurno, dokato BRCto go slagat vav vseki malko po naprednal serviz
bad_dog - tvoiata e GIG3 a i kato si ia slagal ne e imalo opashki pre
d servizite, sega stava s 2 meseca redvaritelno zapisvane, maka mi e da si pomislia samo za GIGa kolko shte e kato se slaga samo na 1 miasto ;)
Публикувано на: 08 Фев 2006 23:02
от Гост
jamie написа:El Camino написа:jamie написа:Camino, не говоря за смяна на 40к км, а примерно на 10-15к.
И то не само на амортисьори а и пружини. Сметката излиза на плюс - спор няма - но само за по-голяма кола с по-сериозен пробег (в БГ пробега типично е под 10к км/годишно). От "спестените" пари извади доста сериозна сума за метан-инсталацията - ако не съм такси - не го виждам големия "кяр" дори в по-дългосрочен план.
За 10К е далавера на дребно. Вектрата ми за това няма газ. Ма всеки е бил на училище до 3ти клас и може да събира и умножава:).
А за пружини и амортисьори на 15К.. не ти вярвам:))).
Москвичите едно време натоварени с торби цимент да не сменяха всеки 15К? Във Сънито имах 1 година постоянно 50кила отзад музика. Да не би да да ми отслабнаха амортисьорите накрая? Или хората със семейства дет си возят децата отзад (100тина кила) да сменят амортисьори на 15К? biggrin.gif
Споко, тва да е проблема biggrin.gif
Свидетел съм как таксиджии минават на метан и в рамките на месец са със сменено задно окачване. Нормално се използват по 3 бутилки (освен ако ще се кара САМО градско) които са над 50кг общо (бутилки високо налягане). Теглил ли си си музиката ? 50 кила са бая :-)
За семейните с деца - има разлика да натовариш само задния си мост или да имаш примерно 40/60 (когато товара е на задната седалка). Да не говорим че ако си с 50-60кг бутилки (минимума) това не значи че тази кола става двуместна и отзад няма да возиш никого - а тогава ? Ами ако решиш да караш багаж ?
ПП: Проблем няма, който си е решил - ще си слага.
Публикувано на: 08 Фев 2006 23:27
от jamie
*deleted*
Публикувано на: 09 Фев 2006 01:11
от V35GTR
^ toi samia gost si e TUP!
Публикувано на: 09 Фев 2006 07:24
от nasco
Незнам за Госта тъп ли е или ..., но ако някой може да я затвори тази тема защото аз отдавна съм се отказал да слагам АГУ
Публикувано на: 09 Фев 2006 07:54
от LEXUS
pozdravlenia za koeto biggrin.gif

Публикувано на: 09 Фев 2006 15:42
от Reptile
Браво бе Насе, как се беше решил това нежно "коле" да го тормозиш с газ - НЕЗНАМ!
Газта е по-ниско калорична и има ПО-висока темперетура на горене (устойчивост на детонация подобна на над 100 октанов бензин), а това скъсява живота на движателя!
:)
Публикувано на: 28 Окт 2009 15:15
от DILQN_stoqnov
p1rvo cenata na injekciona ne e nito 2000 nito 2200 ili nqkvi takiva ne e pove4e ot 1200 lv i vtoro ako se sloji injekcion sas emulatorite mu sas diuzulator i tn... gorivoto v slu4aq gazta se izgarq po na4ina po koito i benzina vpr1skva se i tn. lo6o e ako kolata se kara samo na gaz za6toto se rass1xvat mn ne6ta po motora v smisal v1tre6nosta mu nai dobre e da se napravi koeto ne e tolkova trudno da pali na benzin i pri opredelen yborot primerno na 2800 yborota ili pri 3500 kakto e na pove4eto da preminava na gaz avtomati4no i e dobre na meseca vedn1j 5-10 km da se kara na benzin a ina4e na injekciona minusi nqma tva e moe mnenie razbira se i imam 4ovek koito moje da montira injekcion na cenata napisana po gore
газов инжекцион LOVATO
Публикувано на: 28 Окт 2009 23:00
от dimcho2005
Виждам че nasko няма да сложи газово , но да си кажа и аз моето мнение

.
Слагам газови от 10 години и съм на 32 (не 60 г0дищен чичо) също така поправям и двигатели но само на приятели и познати така че имам наблюдения какво се случва и вътре в двигателя. Мога да ви гарантирам че няма абсолютно никакви последствия от пропан-бутана .
Карам TYOTA CELICA 2001-vvti oт две години на газ и няма никави проблеми за мотора или динамиката на колата. сложил съм и газов инжекцион LOVATO
който в момента при мен е 1200 лв с монтажа. така че нещата изобщо неса страшни
