Страница 5 от 6
Публикувано на: 04 Авг 2007 01:30
от agent dust
но най-добре си купи една широколентова ламбда с монитор и редовно си следи смесите да си вържеш гащите. може и датчик за температурара на изгорелите газове да си сложиш, и с него става да се следи как се изгаря горивото. питай го лъчезар, той ще те упъти. силните коли имат нужда отр такива неща защото не се знае какво сипваш в резервоарът, бензинджиите ни са яки мошенници
Публикувано на: 04 Авг 2007 08:17
от ALTEZZA
maggkrabar написа:за тази супра коиловъри предни 10кг, задни 8кг - но комплект с амортисьори - присаждане никога няма да даде добър резултат. един бърз поглед в сайта на TEIN, поръчваш TEIN FLEX и повече проблеми с окачване няма да имаш...
tochno takiva imah na Lexus-a(toi nali e s pochti sashtoto okachvane kat na Supra), naistina sa dosta dobri coiloveri bez da badat super agresivni. obache sled pochti godina karane s tiah reshih che sa mi prekaleno tvardi za Chicagskite dupki i gi svalih.
Публикувано на: 04 Авг 2007 09:27
от poli
Модела на Tein-Type Flex се доближава най много до заводското окачване и повечето хора го предпочитат за ежедневно каране.Не е лошо за драг.От тази година не се внася официално в Европа,а на негово място е Tein Mono Tube/Flex,това е едно малко по хард окачване което наистина е по-непоносимо за наще пътища.
Имах един клиент който закупи сериата Basic за Lexus IS200 и до колкото разбрах е доволен от него,от гледна точка на мекота.
Ако искаш окачване което хем да е леко спортно хем да се доближава до заводското се насочи към TRD или TOM`s.
Моето мнение е Tein или ако ти се дават повечко пари OHLINS,иначе по евтини решения има бол Ksport,D2...
Публикувано на: 04 Авг 2007 17:40
от agent dust
ми аз не бих препоръчал да се купува окачване, предназначено за европейският пазар. наистина има някакви разлики когато е за щатите и когато е предназначено за европа. щатското е по-изпипано. т.е. ако ще се пазарува, да не е от европейски дилъри, а направо от щатите, или още по-добре от япония - това за японският пазар е най-хубаво когато става дума за японски коли
Публикувано на: 04 Авг 2007 20:07
от jamie
poli написа:иначе по евтини решения има бол Ksport,D2...
Ksport=D2=shitbox a-la Chinese

Публикувано на: 04 Авг 2007 22:16
от veilside
maggkrabar написа:но най-добре си купи една широколентова ламбда с монитор и редовно си следи смесите да си вържеш гащите. може и датчик за температурара на изгорелите газове да си сложиш, и с него става да се следи как се изгаря горивото. питай го лъчезар, той ще те упъти. силните коли имат нужда отр такива неща защото не се знае какво сипваш в резервоарът, бензинджиите ни са яки мошенници
Tova e purvoto neshto koeto triabva vseki da si kupi ako smeniash turbina i t.n.moiata e s AEM WIDEBAND O2 GAUGE CONTROLLER,dosta e udobno da si sledish smesta ednovremenno s naliaganeto v turbinata:
Публикувано на: 04 Авг 2007 22:54
от veilside
Dnes napravih malko startove,sled poslednite promeni.Smenih dulgia diff koito beshe s korona i pinion s 3,27:1 sas diff ot Supra auto koito ima predavatelno 4islo 3,77:1.Zna4itelno se promeni uskorenieto i dinamikata na suprata.Motora sedi mnogo po lestno v oboroti-5,6k i zagubite ot prevklu4vane na skorostite namaliaha.
Slojih i dobavkata NITRO POWER i zabeliazah 4e smesta naistina obedniava pri boost nad 1,2 bara.Mapinga mi e samo za 1 bar,no s dobavkata boosta ska4a zna4itelno bez promiana na boost controlera.Na 1 bar smesta mi se dviji v granici 10.80-11,no s dobavkata na 1,2 bara smesta stava na 11,8.
Slojih drag slikove Hoosier 275X35 na 17 i mahnah devetnaiskitе.
Video sled malko:
Публикувано на: 05 Авг 2007 00:36
от veilside
Публикувано на: 05 Авг 2007 00:39
от veilside
Публикувано на: 05 Авг 2007 00:40
от veilside
Публикувано на: 05 Авг 2007 00:40
от veilside
Публикувано на: 05 Авг 2007 00:41
от veilside
Публикувано на: 05 Авг 2007 03:22
от LordDigital
Готини VIDz - toz kilometraz mai go nema veche za epten nisto ,chudq sa dali ima shema da se slozi vtori che kato svyrsi pyrvi a da prodylzava da pokazva

Публикувано на: 05 Авг 2007 03:53
от veilside
Ami da ti kaja sega pokazva otgore zaradi smenenia diff,okolo 30 km.h otgore slaga,no shte go korigiram,sega edva li shte vdigam pove4e ot 280 km.h
Публикувано на: 05 Авг 2007 06:29
от ugabuga
10 e prekaleno bogata smes. 11.x e idealno, dori do 12.1-4 e extra, no zavisi ot EGT-tata kvi sa