Страница 5 от 6

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 22 Окт 2024 14:32
от Dimitrov80
Akima написа: 15 Май 2024 17:35 Накратко:
Или плащате за размяна на 2 дюзи и чакате дали ще се появи грешката или слагате друго EDU и пак дебнете.
Здравейте!

Регистрирах се във форума, заради въпросния проблем.
От 1 месец колата ми е в сервиза и е голямо ходене по мъките.
Колега Akima, бихте ли писали лично съобщение с контактите си и на мен, за да ви попитам нещо.

Понеже съм НОВ и не мога да пиша на лични

Благодаря!

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 22 Окт 2024 14:45
от Akima
След второ мнение в тази тема ще можете да пишете ЛС.
За да се свържете с мен и да получите адекватен ми изпратете в ТЕКСТОВИ ФОРМАТ номер на рама, ваш телефон и данни за автомобила.

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 22 Окт 2024 15:05
от Dimitrov80
TOYOTA VERSO (AR2), (ARU20)
11.06.2010 год. първа регистрация
P.1 - 1998, P.2 - 93 kW


Вече купих ново EDU, и го монтираха, нещата не се промениха и сега се налага да купувам и нови дюзи - 2 бр

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 22 Окт 2024 16:22
от Akima
Отговорено е на тел.

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 28 Окт 2024 00:47
от FennToyota
Здравей колега Dimitrov80
Dimitrov80, първо с драйвера ли пробва

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 28 Окт 2024 18:32
от FennToyota
Някой ми каза че грешка ,p062d, се появявала при горещо време, драйвера не понасял прегряване, незнам дали е вярно, ако някак е чувал подобно нещо нека да коментира.

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 29 Окт 2024 11:51
от Akima
FennToyota написа: 28 Окт 2024 00:47 Dimitrov80, първо с драйвера ли пробва
Dimitrov80 написа: 22 Окт 2024 15:05 Вече купих ново EDU, и го монтираха, нещата не се промениха и сега се налага да купувам и нови дюзи - 2 бр
Човекът го е написал - купил е ЧИСТО НОВО EDU - май от Спекта, но проблемът е останал.
Дал е дюзите на проверка и са му върнали разпечатка, че за кофата са не 1, ами 2 бройки.
За съжаление не е влизал от:
Последно активен:23 Окт 2024, 11:32
Пишете му ЛС за по-сигурно.

Други потребители решиха проблемът кардинално - 4 нови подобрени дюзи по номер на рама, както е по сервизен бюлетин.

EDU заминава от много фактори - дали пробег, старост, къси разстояния, разположение в моторния отсек и т.н.
Като се отвори едно изгоряло EDU и се вижда колко сложно е проектирано и колко "коварно" е изпълнено - затова и никой не са наема да ги ремонтира.

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 29 Окт 2024 15:44
от FennToyota
То ако EDU' то е изгоряло колата въобще не трябва да върви нали така ?!! Няма да може да управлява дюзите

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 29 Окт 2024 16:09
от Akima
Също няма да запали и ако е изгоряла дюза 1.

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 30 Окт 2024 09:58
от FennToyota
Е до какъв извод стигаме тогава ?!!
Хроничен проблем при който нито дюзата е изгоряла, нито ЕДУ'то , пък се появява някаква грешка !!!

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 30 Окт 2024 11:33
от mapamop
FennToyota написа: 30 Окт 2024 09:58 пък се появява някаква грешка
Във електрониката и електротехниката няма чудеса - има само липсващ или лош контакт, и късо съединение. Всички други ситуации са фракции на горното правило.
Част от захранването и окабеляването на дюзите на бензиновия мотор и на бобините е общо, и върви от едно в друго. Вероятно и на дизелите да е така. При отказ на първия елемент, умират и следващите.
Като ровите по дюзите, гледахте ли поне за тривиалната глупост да е счупено заключващото езиче на буксата?
От вибрациите като не е фиксирано мърда и губи частично или напълно контакт. Давам го за пример как всичко е здраво и пак не работи.

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 30 Окт 2024 11:43
от Ивайло Димов
There is a TSB

Ref: EG-0024T-0212

Subject: Loss of engine power and MIL ON due to fuel injector failure - DTC P062DMIL ON

Models: AURIS; AVENSIS; COROLLA; RAV4; TOYOTA RAV4; VERSO

Model codes: ADE150; ADE157; ADE186; ADT270; ADT271; ADE150; ALA40; ALA41; ALA49; ALA30; ALA35; AUR20; AUR21

DESCRIPTION OF PHENOMENON: Some customers may complain about injector failure causing a loss of engine power and MIL ON. DTC P062D (fuel injector driver circuit performance) is stored in the memory of the engine ECU.

PRODUCTION CHANGE: The production process of the fuel injectors has been improved.

REPAIR PROCEDURE: Check the injection feedback value for each injector according to procedure A below.

Results:

1. If the injection feedback value of one ore more injectors is > 3.0 mm³ /st.: => Replace the faulty injector(s) according to the repair manual.

2. If the injection feedback value of all injectors is ≤ 3.0 mm³ /st.: => Replace all injectors according to the repair manual.

Procedure A: - Check the injector feedback value -.

(a) Connect the intelligent tester to the DCL3.
(b) Turn the ignition switch to ON and turn the tester on.
(c) Enter the following menus: Powertrain / Engine and ECT / Data list / Injection feedback Val #1 to #4.
(d) Start the engine
(e) Read the injection feedback Val #1 to #4 values while idling the engine.
Standard value: Injection feedback Val #1 to “4

Engine speed:* Idling

Reference value: +3.0 mm³ /st or less

*: the A/C and all accessories should be switched off, and the engine should be fully warmed up.

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 31 Окт 2024 09:53
от FennToyota
То е ясно че може да се реши кардинално със смяната на ЕДУ то и дюзите за "скромните" 5000 лв, въпроса е кой аджеба ще ги даде тия пари? То все едно да имаш гангренясал пръст и доктора да ти каже айде сега вместо един пръст да ти отрежем всичките пръсти та да решим проблема кардинално.
Еййй няма свестен майстор по тия ширини

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 31 Окт 2024 12:46
от mapamop
FennToyota написа: 31 Окт 2024 09:53 То е ясно че може да се реши кардинално със смяната на ЕДУ то и дюзите за "скромните" 5000 лв, въпроса е кой аджеба ще ги даде тия пари
По принцип собственика на автомобила. Реално зависи с какви нагласи е собственика, и поради каква причина е избрал модела и дизеловия двигател. Предвид че карам бензинова и съм похарчил по нея (много) повече от 5000 лева, извън покупната цена, за себе си съм решил че си струва да я реставрирам. За друг може да е неприемливо, и да я заскрапи.
Дюзите сами по себе си са консуматив. Скъп консуматив, но са консуматив и рано или късно се стига до смяна, защото не са вечни.
Имате 3 опции в момента - да я реставрирате с нови компоненти, да я реставрирате с компоненти втора употреба и предпоставка за нежелан резултат, и да я заскрапите тая кола.
Не виждам каква е драмата освен разгромяващата цифра, но тя не е генерално по-различна и при другите марки.

Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Публикувано на: 01 Ное 2024 08:26
от мехаННика
FennToyota написа: 31 Окт 2024 09:53.
Еййй няма свестен майстор по тия ширини
По горе ти е дадено как изглежда ръководството за ремонт. Който и да е майстор, трябва да го следва за да намери и реши проблема. Ти не си съгласен или не си го и прочел..Трябва ти не майстор, а вълшебник.