Странно отваряне на въздушни възглавници
Публикувано на: 04 Сеп 2018 23:21
Te датчиците са ясни (виж MEMS)... В инструкциите на някои автомобили (май бе на Опела 1999г) съм срещал предупреждение, че възглавницата може да сработи не само при удар, но и при преминаване на неравност..
Така, че да - сработва на ускорение в района на датчика, независимо какво го е породило..
И ако сработването бе станало без контакт, донякъде може да има основание за претенции към производителя, но не виждам как конкретния случай би минал по този параграф след като е имало инцидент...
Предполагам компютърът на SRS е записал и силата на удара, която е отчел датчика. Щом е сработил - значи е отчел над границата. Каква друга референция имаш за силата на удара, която е отчел датчика?
П.С. т.е. едната страна ще има поне данните от прецизен датчик, който е отчел удар над прага на сработване, а другата страна - има спуканата броня и навярно леко огъната гредичка... На кого ли би повярвал евентуален съд? И то за какво ще ги съдиш - за цената на въздушните възглавници?
Така, че да - сработва на ускорение в района на датчика, независимо какво го е породило..
И ако сработването бе станало без контакт, донякъде може да има основание за претенции към производителя, но не виждам как конкретния случай би минал по този параграф след като е имало инцидент...
Предполагам компютърът на SRS е записал и силата на удара, която е отчел датчика. Щом е сработил - значи е отчел над границата. Каква друга референция имаш за силата на удара, която е отчел датчика?
П.С. т.е. едната страна ще има поне данните от прецизен датчик, който е отчел удар над прага на сработване, а другата страна - има спуканата броня и навярно леко огъната гредичка... На кого ли би повярвал евентуален съд? И то за какво ще ги съдиш - за цената на въздушните възглавници?