Страница 5 от 5

Нова RAV4 Hybrid???

Публикувано на: 30 Авг 2018 09:24
от slowtraveler
boyanmt написа: 30 Авг 2018 03:44 Да,съгласен съм че тези данни са изчислени на равна настилка,без вятър,трегло на водача 80кг...и тем подобни фактори,но се чудя...тоолкова ли в ненормална среда караме,че всичко да скочи х2 ?
Oписаният от теб проблем всъщност са два проблема....

Единият - в документите не се обявява статистиката, а се обявява разходът получен при конкретен много специфичен тест. При статистиката нещата са доста отвлечени - знаеш старият виц, че щом аз ям свинско а ти зеле - двамата ядем свинско със зеле... И да - аз мога да разгласявам, че тук при мен е много добре, щото ям само пържоли, ама другите колеги, дето ядат само зеле едва ли ще са доволни от такава статистика... Например моята лична статистика на Джипа показва, че до момента средният ми разход е 10л/100км. Но разходът при отделните зареждания ми е от 6.9 до 14.2л/100км...

Вторият e, че този тест, по който се обявява разходът на автомобила, се провеждаше при много 'синтетични' условия - явно не си чел достатъчно какво представлява... Реално е точно определен профил на движение (със спирания за точно определено време в точно определен момент, ускорения до точно специфирана скорост с точно определено ускорение и т.н.), доста отличаващ се от профила на движение при съвременни градски условия... Затова и тестът наскоро (отново) бе променен така, че да се доближи малко повече до реалният начин на експлоатация. И странно защо - обявените разходи (особено градско) рязко скочиха нагоре... tooth.gif
Освен това хибридът има специфичен начин на шофиране... Затова за да се достигне нормална икономия (без да се жертва комфорт и ефективност) трябва да се промени начинът на шофиране за да е съобразен с този факт.

Нова RAV4 Hybrid???

Публикувано на: 30 Авг 2018 10:20
от WoLF
Даже понякога свалят двигателя и го тестват само него с измервания на отработените газове и електронно контролиране на количеството подадена "газ" за целите на теста...