Страница 5 от 8

Публикувано на: 22 Ное 2010 17:01
от Bass_Man
Аве снимайте една книжка да видя къде пише , че трябва да се кара с 5W30 за България .

Иначе съм ви дал сайта със спецификациите на Тойота ама оно си чете у БГ книжката .

Публикувано на: 22 Ное 2010 17:07
от nowyaris
djovanov30 написа:nali znae6 kolkoto pove4e se stiska6 pove4e ti vliza,za 50,60 lv da spestj.sega go smenih/predi 300km/no ot toyota mi go predlojiha kazaha 4e ne e lo6o maslo.no po prinzip 6te okajel njkvo vlijnie varhu dvigatelj osvern 4e e po 6umen.DA SI IZMINALI KM ILI VEDNAGA DA GO SMENJM .az si misleh 4e 5w40 e za novi dvigateli a moj e 119 000h.km no sigorno e i vra6tan .kolega nowyaris 5W40 NJMA LI DA GO HAR4I.TI KAKVO MASLO PREDLAGA6 DA MU SLOJA.BLAGODARJ TI ZA OTDELENOTO VREME NO SAS STAROTO MI RENO TAKIVA PROBLEMI NJMAH KAKVOTO MU SLOJAjavascript:emoticon('tongue.gif')
Това не е проблем,просто на 120 хил мотора си е нов и си иска 5/30 или 5/40.Турбото и то.Но не вярвам за 7-8 хил да стане проблем.Повече не го търкаляй,сложи си нормално масло-синтетика.И бягай далеч от маслата при дилъра-Приста не е за твоя автомобил.Успех. :thumbsup:

Публикувано на: 22 Ное 2010 17:20
от nowyaris
Bass_Man написа:Аве снимайте една книжка да видя къде пише , че трябва да се кара с 5W30 за България .

Иначе съм ви дал сайта със спецификациите на Тойота ама оно си чете у БГ книжката .
Не знам как да ти я снимам моята.Пък и никъде да не го пише , аз с 5/30 ще я карам докато е моя.Дойде с такова от магазина и не се чуваше мотора,а след първа гаранционна смяна стана шумничко.Сложили са 5/40 дилърите.Всеки да си кара с каквото иска,аз ще си карам с 5/30 от Декември.И да питам :книжките които ги дават с колите в магазина/то си е доста обемиста тухла/не са ли превод от оригинала ?И за България превода не е ли буквален?Щото за Моя ЯРИС така пише-Препоръчителен вискозитет 5W-30.Понеже не съм специалист тълкувам препоръчителен като задължителен.Отделно-препоръчват клас SM/може и SL/ и А3.Това е.Дадоха ми и същата тухла на английски.И там така.

Публикувано на: 22 Ное 2010 17:22
от Bass_Man
В смисъл никъде не го пише ?

Погледнал ли си закачената тема най-отгоре за сервизните интервали ? И не само ти ами и всички останали . Или бързате да си кажете мнението ?

Публикувано на: 22 Ное 2010 17:57
от mitoko
nowyaris написа:
djovanov30 написа:nali znae6 kolkoto pove4e se stiska6 pove4e ti vliza,za 50,60 lv da spestj.sega go smenih/predi 300km/no ot toyota mi go predlojiha kazaha 4e ne e lo6o maslo.no po prinzip 6te okajel njkvo vlijnie varhu dvigatelj osvern 4e e po 6umen.DA SI IZMINALI KM ILI VEDNAGA DA GO SMENJM .az si misleh 4e 5w40 e za novi dvigateli a moj e 119 000h.km no sigorno e i vra6tan .kolega nowyaris 5W40 NJMA LI DA GO HAR4I.TI KAKVO MASLO PREDLAGA6 DA MU SLOJA.BLAGODARJ TI ZA OTDELENOTO VREME NO SAS STAROTO MI RENO TAKIVA PROBLEMI NJMAH KAKVOTO MU SLOJAjavascript:emoticon('tongue.gif')
Това не е проблем,просто на 120 хил мотора си е нов и си иска 5/30 или 5/40.Турбото и то.Но не вярвам за 7-8 хил да стане проблем.Повече не го търкаляй,сложи си нормално масло-синтетика.И бягай далеч от маслата при дилъра-Приста не е за твоя автомобил.Успех. :thumbsup:

120к си е нов, и за турбо мотори маслото е много по важно, в сравнение с асматичките.... ХОРА НЕ СЕ ПРАВЕТЕ НА ЦИГАНИ и си слагайте синтетично масло масло 5в40 или 5в50 :help:

Публикувано на: 22 Ное 2010 18:13
от nowyaris
Не вярвам да е от цигания-много колеги просто не са достатъчно компетентни по един или друг въпрос и дилърите ги правят на маймуни.Дизела с турбо и принудително си иска тънката синтетика.

Публикувано на: 22 Ное 2010 18:16
от Bass_Man
Всеки си иска синтетиката , аколегите ги мързи да четат информация има колкото искаш .

Публикувано на: 22 Ное 2010 18:26
от nowyaris
Bass_Man написа:Всеки си иска синтетиката , аколегите ги мързи да четат информация има колкото искаш .
Информация има-пари не винаги.А за много колеги написаното на етикета на маслото нищо не значи.Дилъра им предлага,сумата ги устройва и хайде.Нищо фатално не му се е случило на колегата,просто да побърза да смени с каквото трябва.Двигателя е сравнително нов и няма какво да му стане.

Публикувано на: 22 Ное 2010 18:28
от Bass_Man
Така де мързи ги да четат .

Публикувано на: 22 Ное 2010 19:13
от djovanov30
dobre kolegi nabutaha mi go tova maslo no sega mi kajete na versoto kakvo da mu sloja.nadjvam se kolegi s takav model da spodeljt koe mu pasva nai dobre.taka e vzeh j i vednaga otidoh da go smenjt bez da se rovj po forumite.zatova glasuvah doverie na otoraziranij servis.predlojiha mi toyota maslo i mobil i razlikata e bila 4e ednoto se smenj na 10000,adrugoto na 15000.

Публикувано на: 22 Ное 2010 19:45
от nowyaris
Нищо чак толкова лошо не е станало,спокойно.Покарай си 7-8 хиляди и го смени с 5/40.Само да не е така нареченото"Тойота".Сложи си Мобила и това е.Или каквото си искаш друго,стига да е синтетика.Има и по 17-18 лв/л.,и колеги от форума предлагат,като му дойде времето питай.

Публикувано на: 22 Ное 2010 19:52
от Bass_Man
djovanov30 написа:............nadjvam se kolegi s takav model da spodeljt koe mu pasva nai dobre....................
Колега направил си една грешка сега искаш да направиш и втора . Не се питат колегите със същите модели какво му пасва и какво не най-малото защото тя няма от къде да знаят !!!!!!!! Има си спецификации чете се и се гледа . Има две теми , които са специално за това и вас продължава да ви мързи да четете и непрекъснато претендирате някой да ви дава отговори на готово ! Е няма как да стане .

Публикувано на: 22 Ное 2010 20:21
от djovanov30
kolega( bass _man)mislj ,4e foruma e da si pomagame, a ne da se zajgdame.ti si registriran mnogo odavna i normalno taka da se darji6,a as se rovj vav foruma ot njkolko dena i normalno te parva da navlizam.no nikade ne otkrivam to4en otgovor a samo njkvi sporove
1-во масло - Comma 10W40
2-ро масло - Total 10W40
3-то масло - Mobil 10W40 .pro4etoh tova vav foruma i sas koraj slojih 10w40mobil,a sega se okaza, 4e e gre6ka

Регистриран на: 19 Авг 2009
Мнения: 123




МнениеПуснато на: Пон Ное 01, 2010 5:26 pm Заглавие: Отговорете с цитат
1-во масло - Comma 10W40
2-ро масло - Total 10W40
3-то масло - Mobil 10W40

Като цяло съм най-доволен от тотала, следващата смяна ще е пак с него, защото ми беше най-тих двигателя.

Тойота карина 1.6i 4A-FE
_________________
www.arabov.biz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение

Публикувано на: 22 Ное 2010 21:59
от Bass_Man
Колега няма нищо нормално в моето "държание" но няма и нищо нормално в задаването на един и същи въпрос по 100 пъти в месеца .

Имате 2 основни теми в , които са обяснени класовете масла и основните разлики между тях и имате друга тема с линк КЪМ ОФИЦИАЛНИЯ САЙТ НА ТОЙОТА С ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО СЕРВИЗНИТЕ ИНТЕРВАЛИ И ТИПОВЕТЕ НА ФЛУИДИТЕ КОИТО ТРЯБВА ДА СЕ ПОЛЗВАТ ПРИ АВТОМОБИЛИ ТОЙОТА . От тук нататък всичко друго са празни приказки . Четете ми някакви малоумни книжки , които бог знае от какъв език са превеждани , за кой регион са писани и бог знае как са превеждани а също и кога са превеждани .
Отваряш си PDF със твоя автомобил и виждаш на какви спецификации трябва да отговаря то за твоя двигател . След това подбираш вискозитет подходящ за България . Като 0/5/10W40 е чудесно масло за България .Ако е много студено по вашия край може да му сложиш 5W40 . И гледаш масла на пазара с необходимите сертификати/класове и вискозитет . Като маслото може да има по-големи класове но не трябва да е с по-малки . Синтетичното масло винаги е за предпочитане пред полу и чисто минералното масло .

И защо трябва това нещо да се пише по 100 пъти всеки месец ?

Някой хора явно с доста дебели глави не могат да проумеят елементарни неща , като например , че маслата с нисък вискозитет са създадени за ИКОНОМИЯ НА ГОРИВО !!! А не за невероятно пазене на двигателя . Прозиводителите масово ползват тези масла за да могат да покрият новите Евро спецификации , а не защото двигателя е изчислен за 5W30 кратуни такива . Ех как ми липсва Дайвъра в такива моменти ............

Я ми кажи ти сравни ли спецификациите на маслото , което си сипал та знаеш дали е грешно или правилно ? 100% не . Айде първо го направи и тогава се вайкай .

Публикувано на: 22 Ное 2010 22:23
от nowyaris
nowyaris написа:Нищо чак толкова лошо не е станало,спокойно.Покарай си 7-8 хиляди и го смени с 5/40.Само да не е така нареченото"Тойота".Сложи си Мобила и това е.Или каквото си искаш друго,стига да е синтетика.Има и по 17-18 лв/л.,и колеги от форума предлагат,като му дойде времето питай.
Сега що пак питаш,какво не ти е ясно.За твоя двигател ако наистина е на 119 хил.слагаи 5/40 и край.Взе да става банално.