90% от промените се дължат на унилано стиснатото зядоско коляно ,никога няма да разбера за чии чеш са го напраили токова евнато ,техната мамичка.IVOtuning написа:ima meka vrazka na vtorata snimka se vijda nai-vdqsnoLordDigital написа:Флексибъл има ли по таз система ,че нещо не го забелязах.
Иначе супер дългоходните матори ,вадят якия звук по принцип;)
drugoto koeto zabelqzah e 4e se poniji EGT sega kato karam sas 160- 180km/h e pod 800 gradusa predi be6e okolo 840 i nagore
i kato podam gaz do dolu prekasva, vdiga 0,8 bara i spira gorivoto![]()
sega ostava da sloja lexus afm i 550cc duzi(i eventualno benz. pompa 255lh) i da vidq kak 6te q nastroq
posle na dino da vidim rezultata i tova 6te bade s tozi dvigatel
ne iskam da go zorq mnogo, mislq kato sglobq drugiq da prodam tozi, 4e mnogo razhodi naposleduk.....
7мгте
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Niamas oste 2 clindyra po dylgiq i mychitelen pyt na vodata za da kaci 800+:)ugabuga написа:Mnogo toplo be. az kato cruise-vam mi e kam 670C EGT-tosega zimata me e strah da ia karam dane nastine :-P
Inache i moq 7m sys 60 trim turbinata si dyrzese podobni EGT-ta. Nad 850 veche e opasna zona ,ma vinagi mi e pravili vpechatlenie (i na drugi motori) che mezdu 840 i 850 se kacva mnogo bavno.
Inache vyrhovno sym dostigal 978 po celzi! Bez da se strosi motora ,samo pohlupaka sa povdigna da kaze "Eyyy starsii ,kvo prais bre da te Eva" :P


-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
снощи сложих 550сс инжектори и дебитомер от лексус
първите впечетления са
на празен ход беднее 16.5 17
от сафц увели4их горивото сас 15% и нагласих празния ход на 14.6/ 15.2, обаче нагоре стана бая богата под 10
и някаде кам 0,9бара пак ми реже горивото
сега мисля за следното
да сложа болт на дебитомера( сега има, но е капсулован) и оттам да наглася празният ход
после за нагоре според смесите 6те пимам настройките на сафц
трябва и горивната помпа да сменя, но това по-нататък
вапроса ми е как да избегна този fuel cut
по какво го следи - по налягане, смеси, или количество въздух което минава през дебитомера???????????
първите впечетления са
на празен ход беднее 16.5 17
от сафц увели4их горивото сас 15% и нагласих празния ход на 14.6/ 15.2, обаче нагоре стана бая богата под 10
и някаде кам 0,9бара пак ми реже горивото
сега мисля за следното
да сложа болт на дебитомера( сега има, но е капсулован) и оттам да наглася празният ход
после за нагоре според смесите 6те пимам настройките на сафц
трябва и горивната помпа да сменя, но това по-нататък
вапроса ми е как да избегна този fuel cut
по какво го следи - по налягане, смеси, или количество въздух което минава през дебитомера???????????
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Spored men si naglasi prazniq hod sys SAFC otdelno ot WOT rezmite. T.S. ne polzvas funkciata za cqlostno rqzane na vyzduha ,a tazi za rqzane pri nisyk load ,na opredeleni oboroti. Mozes i da polzvas sys vintcheto ,no az nikoga ne sym go polzval nego. Naglqsqneto na VSQKAKVI rezimi izvyn WOT stava sys seriozno sledene na Fuel Trim izhoda ,pomni che celta ti e 2.75 volta i vsicko izvyn edna stypka nagore ili nadolu ne e na dobre.IVOtuning написа:снощи сложих 550сс инжектори и дебитомер от лексус
първите впечетления са
на празен ход беднее 16.5 17
от сафц увели4их горивото сас 15% и нагласих празния ход на 14.6/ 15.2, обаче нагоре стана бая богата под 10
и някаде кам 0,9бара пак ми реже горивото
сега мисля за следното
да сложа болт на дебитомера( сега има, но е капсулован) и оттам да наглася празният ход
после за нагоре според смесите 6те пимам настройките на сафц
трябва и горивната помпа да сменя, но това по-нататък
вапроса ми е как да избегна този fuel cut
по какво го следи - по налягане, смеси, или количество въздух което минава през дебитомера???????????
WOT rezima si pravis durga karta i go map-vas sys stremez za 11.5. Pri tova poluzenie sha trebe da izvadis okolo 20% ot pokazanieta na debitomera. ECU-to sha si misli che imas 20% po-malko vyzduh i syotvetno sha ti bie fuelCut 20% po-kysno. FuelCut-a e baziran pone 80% na pokazania na debitomera ,zaedno sys oboroti ,load i mai tova e stoto MAP-a sa polzva samo za strelkata vytre i ne vliza izobsto kato danni vyv ECU.

-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
малко да обновя информацията
върнах настройките на сафц на 0 и празния ход се оправи
после обаче идваше богата
намалих с 8-11% и се оправиха нещата, нагоре пак е богата 10.9-11, но нямах време, а и ме спираха 2 пъти ченгетата
тази вечер пак ще си поиграя малко, дано да имам повече късмет
ето и графика на 4 скорост
върнах настройките на сафц на 0 и празния ход се оправи
после обаче идваше богата
намалих с 8-11% и се оправиха нещата, нагоре пак е богата 10.9-11, но нямах време, а и ме спираха 2 пъти ченгетата
тази вечер пак ще си поиграя малко, дано да имам повече късмет
ето и графика на 4 скорост
- Прикачени файлове
-
- screen zdl.jpg (113.75 KiB) Преглеждано 6204 пъти
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ти закачил ли си Fuel Trim изхода от ЕКУ-то към 0-5v входа на ZT2?
Ако не стабилизираш PartTrottle i IDLE режимите (чрез следене на FuelTrim-a) ,ЕКУ-то може да кача по различни карти при WOT и ша са вкараш у голям филм да го настройваш... принципно зависи доста от версията на софтуера дето имаш ,но на повечето 89+ ЕКУ-та зависимостта е пряка и неприятна.
Ако не стабилизираш PartTrottle i IDLE режимите (чрез следене на FuelTrim-a) ,ЕКУ-то може да кача по различни карти при WOT и ша са вкараш у голям филм да го настройваш... принципно зависи доста от версията на софтуера дето имаш ,но на повечето 89+ ЕКУ-та зависимостта е пряка и неприятна.

-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
да, фуел трима е закачен за 0-5в вход на зеитроникса
на празен ход и на круйзване се колебае м/у 2 и 3в, мисля че е нормално
нагласих и смесите, утре ще сложа графиката
тази вечер я замерих с г-тек-а
0-60мили/час 5,23сек
1/4 миля 13,82 сек
очаквах по-добри резултати, но беше влажно и с пълен резервоар до горе
на празен ход и на круйзване се колебае м/у 2 и 3в, мисля че е нормално
нагласих и смесите, утре ще сложа графиката
тази вечер я замерих с г-тек-а
0-60мили/час 5,23сек
1/4 миля 13,82 сек
очаквах по-добри резултати, но беше влажно и с пълен резервоар до горе
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
update
монтирах и буст контролера
марка ХДИ, маде ин Хонг Конг
сега нямам пикове, и държи зададения буст и на високи обороти
нагласена е на 1бар, остава да пипна малко смесите и я ка4вам на дино
ето снимки
ОТВЪТРЕ

ОЩЕ ЕДНА ОТВЪТРЕ

ДВИГАТЕЛ

ДВИГАТЕЛ

трябва да сменя марку4ите 4е тези са просто прекрасни
и може би ще сменя мястото на клапана
но за сега остава така
монтирах и буст контролера
марка ХДИ, маде ин Хонг Конг

сега нямам пикове, и държи зададения буст и на високи обороти
нагласена е на 1бар, остава да пипна малко смесите и я ка4вам на дино
ето снимки
ОТВЪТРЕ

ОЩЕ ЕДНА ОТВЪТРЕ

ДВИГАТЕЛ

ДВИГАТЕЛ

трябва да сменя марку4ите 4е тези са просто прекрасни

и може би ще сменя мястото на клапана
но за сега остава така
Последно промяна от IVOtuning на 04 Окт 2009 14:00, променено общо 1 път.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
уж има ама .....
днес закачих лаптопа да видя смесите и логовете
няколко странни неща забелязах (не съм променял нищо по настройките на сафц)
като е настрона на нисък буст 0.7 смесите на 3 -4 оборота са високи 13ки
когато е на висок буст 1.1 (тук пък направо не ми се пише)
значи на 2800 об/мин имам 1.1-1.15бара дотук добре
обаче вече на 5-5.500 об/мин имам само 0.5 0.6 бара
смесите пък са 12-12високи
направих няколко старта и съединителя и тои пропуши
с 2 думи лош ден
после ще ка4а и графиките
днес закачих лаптопа да видя смесите и логовете
няколко странни неща забелязах (не съм променял нищо по настройките на сафц)
като е настрона на нисък буст 0.7 смесите на 3 -4 оборота са високи 13ки

когато е на висок буст 1.1 (тук пък направо не ми се пише)
значи на 2800 об/мин имам 1.1-1.15бара дотук добре
обаче вече на 5-5.500 об/мин имам само 0.5 0.6 бара
смесите пък са 12-12високи
направих няколко старта и съединителя и тои пропуши
с 2 думи лош ден
после ще ка4а и графиките
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
така ето настройките които са на сафц
об/мин 2800 3200 3600 4000 4400 5000 5200 5400 5600 5800 6200
корекция -2 -2 -2 -2 -2 -2 -2 -2 -2 -2 -3 low
-6 -10 -14 -18 -19 -18 -17 -16 -16 -15 -15 high
trottle position low 25%
high 70%
ето и графиките
искам да подчертая че не съм пипал нищо от настроиките на горивото или аванса, само буста е увеличен от 0.8-0.9 на 1.1-1.2
мисля си дали въпреки че съм задал налягане от 1.1-1.2бара, турбото(серийно цт26) няма достатъчния дебит да го поддържа до 6-6200об/мин и затова пада на 0.5-0.6 бара
за pre spool-a на 2800об имам вече 1,15бара, което мисля че е добре
това май е единствената полойителна промяна
снимки
ВИСОК БУСТ 1,1-1,15 на 4 скорост целич диапазон от оборотите


НИСЪК БУСТ 0.5-0.6 НА 5корост

ВИСОК БУСТ 1.1-1.15 НА 5 скорост

об/мин 2800 3200 3600 4000 4400 5000 5200 5400 5600 5800 6200
корекция -2 -2 -2 -2 -2 -2 -2 -2 -2 -2 -3 low
-6 -10 -14 -18 -19 -18 -17 -16 -16 -15 -15 high
trottle position low 25%
high 70%
ето и графиките
искам да подчертая че не съм пипал нищо от настроиките на горивото или аванса, само буста е увеличен от 0.8-0.9 на 1.1-1.2
мисля си дали въпреки че съм задал налягане от 1.1-1.2бара, турбото(серийно цт26) няма достатъчния дебит да го поддържа до 6-6200об/мин и затова пада на 0.5-0.6 бара
за pre spool-a на 2800об имам вече 1,15бара, което мисля че е добре
това май е единствената полойителна промяна
снимки
ВИСОК БУСТ 1,1-1,15 на 4 скорост целич диапазон от оборотите


НИСЪК БУСТ 0.5-0.6 НА 5корост

ВИСОК БУСТ 1.1-1.15 НА 5 скорост

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта