Страница 5 от 6

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 07 Мар 2014 09:36
от slowtraveler
mirott написа: Модела е спрян 1998-ма и не е продължаван...
Каква е разликата между Astra F и Astra Classic I ? :whistle:

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 07 Мар 2014 14:00
от mirott
Почти никаква. Само дето Класика не гние и ръждясва.

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 07 Мар 2014 14:24
от slowtraveler
По принцип е никаква разликата. Просто линията е преместена на друго място... Затова и ги смятам за един и същ автомобил.
Имал съм Ф 1993г и Класик '99 или 2000г - забравил съм вече точната година - същия, който сега го кара колегата.
Ф-ката я пенсионирахме след механичен проблем (чупеше разпределителни валове явно заради крива глава) на 8-9 години, като нямаше следа от ръжда...
А отпред бе имала умерен инцидент (взехме я втора ръка и си личеше нескопосаното боядисване и строшените капаци на ангренажния ремък), и дребните драскотини въобще не ги броя..

P.S. Класика имаше сериозен удар отзад, но и той досега е ОК...

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 07 Мар 2014 15:27
от mirott
Да, много хора ги смятат за едно и също заради повечето прилики отколкото разлики, но поне според Опел не се водят така. Другото интересно е, че на малко брошури се среща Класик-няма го като отделен модел. И разлики има, макар и минимални. Като например антикорозионното покритие на Класика. Все тая. biggrin.gif

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 08 Мар 2014 10:08
от Not_active_user_1
F-ките пак казвам след 96 г. не гният така, както предните. Само трябва да се гледа да не е внос от Австрия, че там няма кола, която да не гние, заради химиите, които ползват. Онзи ден се върнах от Инсбрук и колата цялата беше побеляла, а веществата, които ползват, като изсъхнат стават като кора. Там дори зимните обувки един сезон не могат да изкарат са ми казвали местни. wacko.gif

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 10 Мар 2014 14:11
от mirott
F-ките гният всичките еднакво! Просто е важно кой, как и къде е карал и поддържал конкретната бройка! След 96-та по нищо не се различава обработката на ламарините от предишните години. А за кола, карана в Австрия-Авенсиса ми е бил там 11 години. Няма и точка ръжда в момента, никъде:)!

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 10 Мар 2014 16:43
от Not_active_user_1
Имам впечатления от Ф-ки произведени преди и след 96-та. Също така зависи и от собственика, който е карал. Едно е колата да е гаражна и съвсем друго да е „уличница“. Зависи и дали е миеш редовно през зимата или не го правиш. Някой си викат, че за какво да е мия, като пак ще се оцапа, като изляза от автомивката, но въпросът зимата не е как изглежда колата, а е такъв, че трябва да се мие заради солта и препаратите и то най-вече отдолу. smile.gif

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 10 Мар 2014 16:52
от mirott
Дали е преди 96-та или след няма никаква разлика-всички са еднакви откъм ръжда!И аз това казвам- зависи кой, къде, как я кара и поддържа.

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 10 Мар 2014 20:28
от Not_active_user_1
Като казвам нещо не го правя ей така на вятъра. Специално съм чел статия за Астрите Ф след 96 г. и за подобрената им антикорозионна защита. АБ дори ме изненадват, че това е станало през 95-та. Както и да е ето какво открих и дано се увериш, че не ръждясват еднакво всички Ф-ки:
ЦЪК
Цитат:
„ Ab 95 wurde die Verarbeitungsqualität besser, Mängel der ersten Serie wie quietschende Keilriemen abgestellt und vor allem der Rostschutz gründlicher. “

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 10 Мар 2014 22:58
от dimkaraganchev
prius 3 написа:...Едно е колата да е гаражна и съвсем друго да е „уличница“...
Хм, май точно „уличниците“ гният по-рядко. Поне моят опит е такъв.

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 11 Мар 2014 09:38
от mirott
Това, че за подобрили борбата с ръждата не означава нищо. Астра G, Астра Класик и Астра F кабрио след 1998-ма са с 12 години гаранция против корозия. Това е подобрение на антикорозионна защита! Ако и това не ти говори нищо не мога да ти помогна... :whistle:

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 11 Мар 2014 12:01
от biro
mirott написа:Това, че за подобрили борбата с ръждата не означава нищо. Астра G, Астра Класик и Астра F кабрио след 1998-ма са с 12 години гаранция против корозия. Това е подобрение на антикорозионна защита! Ако и това не ти говори нищо не мога да ти помогна... :whistle:
Кръстника си купи астра Н 2005г комби. По ръба на капака на багажника боята е "кипнала" от ръжда. В представителството на опел му казаха гаранция-франция, колата не е обслужвана в официален сервиз след изтичането на 5 годишната гаранция и автоматично му отпада 12 годишната гаранция за ръжда. Води кореспонденция с централата на опел в Германия и от там го отрязаха.

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 12 Мар 2014 16:56
от Not_active_user_1
mirott, ти явно ги знаеш по-добре тези неща. Аз ти цитирам и ти давам линк какво са написали специалистите по въпроса. Не съм имал такава кола и не мога да твърдя със 100 % сигурност, кое как е. Просто казвам какво пишат хората и какви са ми наблюденията от роднини и познати имащи Астра Ф.

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 12 Мар 2014 16:58
от Not_active_user_1
dimkaraganchev написа:
prius 3 написа:...Едно е колата да е гаражна и съвсем друго да е „уличница“...
Хм, май точно „уличниците“ гният по-рядко. Поне моят опит е такъв.
Когато гаража е влажен, няма проветрение и т.н. със сигурност вътре колата ще изгние по-бързо. При добре и както трябва направен гараж, колата няма как да гние повече от тази на улицата.

Re: Себестойност на удоволствието да употребяваш автомобил

Публикувано на: 12 Мар 2014 16:58
от iovkito
Тези коли не гният чак толкова много , но химикалите в Германия и Австрия са им разказали играта. Ние имахме вектра А , купувана чисто нова от Варна - 93 година. До последно нямаше грам ръжда , просто я хвърлихме заради ПТП , но в купето и двигателя имаше живот поне за още 300 000 км.