Страница 5 от 7

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 20 Фев 2014 16:29
от Vesko
И бензинката има 4 цилиндъра, както и дизела. Май и двете бяха 4 тактови. И при 5к оборота защо едното да трака, а другото не?

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 20 Фев 2014 16:37
от biro
prius 3 написа:Пушенето и тракането са запазена марка на дизелите. Като техен любител, би трябвало да го знаеш. Иначе, продължавай да си спиш и си сънувай каквото щеш! Като се събудиш обаче погледни данните на двете и може пак да си говорим! А колкото до фанатизирането, пак сънуваш. В гаража ми са коли от 3 различни марки. Имам хибрид, дизел и бензин. Ха сега ми кажи що ги имам и в коя съм фанатизиран. Ама първо кафенце за разсънване и си измий очите със студена вода! tooth.gif
Твоя дизел в гаража ако пуши и трака това не означава, че останалите дизели по света също пушат и тракат.

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 20 Фев 2014 16:46
от Not_active_user_1
mirott написа:Точно този дизел на Сивик най-трака, да знаеш:)! Попрочети още, може пък да поспорите с някого!
Не съм фен на дизелите!
И не си ми интересен, отдавна:)))! Сладки сънища!
Няма нужда нищо да чета, защото още миналата година му правих тест драйв. :whistle:
Не държа на никого да съм интересен, но щом го казваш се чудя защо ми отговаряш? Играй си с други! tooth.gif

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 20 Фев 2014 16:51
от Not_active_user_1
Vesko написа:И бензинката има 4 цилиндъра, както и дизела. Май и двете бяха 4 тактови. И при 5к оборота защо едното да трака, а другото не?
Веско ползвай търсачката, ако наистина не знаеш защо дизелите са по-шумни, заостри вниманието си на вид гориво, октаново число, палене, детонации, инжектори, ГНП и т.н.
Дизел карал ли си? Тези „5к оборота“ за дизел по-добре не ги споменавай! На такива обороти, ако караш може да се покажат клапаните над капака, за да видят кой е тоз шофЕр. laugh.gif

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 20 Фев 2014 16:58
от mirott
Като не държиш да си интересен не се прави на интересен-елементарно!
Дизеловото гориво няма октаново число...
И като му прави тест какво? Тракащ и пушещ ли бе? И харчи повече от Аурис хибрид? Да не са ти дали някоя 6-та генерация Сивик без да се усетиш?

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 20 Фев 2014 17:04
от Not_active_user_1
biro написа:
prius 3 написа:Пушенето и тракането са запазена марка на дизелите. Като техен любител, би трябвало да го знаеш. Иначе, продължавай да си спиш и си сънувай каквото щеш! Като се събудиш обаче погледни данните на двете и може пак да си говорим! А колкото до фанатизирането, пак сънуваш. В гаража ми са коли от 3 различни марки. Имам хибрид, дизел и бензин. Ха сега ми кажи що ги имам и в коя съм фанатизиран. Ама първо кафенце за разсънване и си измий очите със студена вода! tooth.gif
Твоя дизел в гаража ако пуши и трака това не означава, че останалите дизели по света също пушат и тракат.
Моя дизел дали пуши и трака в гаража, няма как да знаеш.
Само да те светна, че няма дизел, който да не пуши и трака. Шумът е винаги доста по-сериозен от този на бензин и при рязко подаване на газ или смъкване на по-ниска предавка при високи обороти изпушва. Всеки ден го виждам.
Който не е ходил на ушен лекар и е зле със слуха или сънува сладки сънища да не слуша, а за останалите, нека чуят безшумният дизел на Хонда (държа да уточня, че наистина е по-безшумен от повечето, но с бензиновите да го сравняваме е смешно, а ако някой реши да го сравнява с хибрид да отиде по-добре спешно на лекар):
http://www.youtube.com/watch?v=ZhcpNrVI500

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 20 Фев 2014 17:12
от Not_active_user_1
mirott написа:Като не държиш да си интересен не се прави на интересен-елементарно!
Дизеловото гориво няма октаново число...
И като му прави тест какво? Тракащ и пушещ ли бе? И харчи повече от Аурис хибрид? Да не са ти дали някоя 6-та генерация Сивик без да се усетиш?
Май искаш да си играеш! tooth.gif
Цетаново е числото, а не октаново за дизела, прав си за това, но май още не си наплискал очите със студена водица за другите неща!
Пък 6-та генерация Сивик, кога карах на времето, ехеееее, мерси, че ми припомни младините! biggrin.gif

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 20 Фев 2014 17:29
от mirott
tongue.gif
Ше се разбудиш някога и ти:)!

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 20 Фев 2014 19:39
от Vesko
prius 3 написа:
Vesko написа:И бензинката има 4 цилиндъра, както и дизела. Май и двете бяха 4 тактови. И при 5к оборота защо едното да трака, а другото не?
Веско ползвай търсачката, ако наистина не знаеш защо дизелите са по-шумни, заостри вниманието си на вид гориво, октаново число, палене, детонации, инжектори, ГНП и т.н.
Дизел карал ли си? Тези „5к оборота“ за дизел по-добре не ги споменавай! На такива обороти, ако караш може да се покажат клапаните над капака, за да видят кой е тоз шофЕр. laugh.gif
До колкото си спомням Авенсиса от подписа ми (2.2Д4Д 150кс) влизаше в червената зона на 5500. Към 5000 си забиваше муцуната, ама редовно си го карах на 4000-4500. Сигурно за това за 5г съм нямал никакви проблеми с кофти нафта biggrin.gif biggrin.gif И всъщност някъде след 2500-3000 мотора си ставаше пъргав и комфортен за каране. Чак се изнервях като жена ми сменя на по-висока предавка преди 2000 оборота, та авенсиса тогава си е ужасно тромав.... ама вероятно и за това нейният разход беше около 2 пъти по-малък от моя на една и съща кола.

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 21 Фев 2014 00:34
от nowyaris
От всичко написано до тук,стигам до извода,че на Веско и електрокар да му дадеш,пак ще му гори много нафта.Хора всякакви biggrin.gif .От цялата тема стигнах до извода,че не са важни големите разходи,а малките доходи.Всеки според чергата си.

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 21 Фев 2014 13:24
от Not_active_user_1
Vesko написа:
prius 3 написа:
Vesko написа:И бензинката има 4 цилиндъра, както и дизела. Май и двете бяха 4 тактови. И при 5к оборота защо едното да трака, а другото не?
Веско ползвай търсачката, ако наистина не знаеш защо дизелите са по-шумни, заостри вниманието си на вид гориво, октаново число, палене, детонации, инжектори, ГНП и т.н.
Дизел карал ли си? Тези „5к оборота“ за дизел по-добре не ги споменавай! На такива обороти, ако караш може да се покажат клапаните над капака, за да видят кой е тоз шофЕр. laugh.gif
До колкото си спомням Авенсиса от подписа ми (2.2Д4Д 150кс) влизаше в червената зона на 5500. Към 5000 си забиваше муцуната, ама редовно си го карах на 4000-4500. Сигурно за това за 5г съм нямал никакви проблеми с кофти нафта biggrin.gif biggrin.gif И всъщност някъде след 2500-3000 мотора си ставаше пъргав и комфортен за каране. Чак се изнервях като жена ми сменя на по-висока предавка преди 2000 оборота, та авенсиса тогава си е ужасно тромав.... ама вероятно и за това нейният разход беше около 2 пъти по-малък от моя на една и съща кола.
При такова каране колко ти харчеше? Сигурно и с Авенсиса трудно си падал под 10/100. biggrin.gif

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 21 Фев 2014 13:29
от Not_active_user_1
nowyaris написа:От всичко написано до тук,стигам до извода,че на Веско и електрокар да му дадеш,пак ще му гори много нафта.Хора всякакви biggrin.gif .От цялата тема стигнах до извода,че не са важни големите разходи,а малките доходи.Всеки според чергата си.
Това отдавна съм му го казал. Електромобил да има Веско, пак разхода му ще е около 10/100. worthy.gif
За доходите си по принцип прав. Не всеки обаче с големи доходи иска да има високи разходи. smile.gif

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 21 Фев 2014 14:38
от LEXUS
nowyaris написа:Искам искренно да си призная пред колегата ЛЕКСЪС,че ако имах излишни 40 хилки на драго сърце бих си купил хибриден Аурис.За съжаление нямам.И не само аз.А тези които имат ,в огромната си част ,неясно защо , са привърженици на едни други марки и модели.Цените които даваш са за най-висок клас оборудване на модела.Аз на личната си кола не се нуждая от толкова много екстри.Разликата в цената отива към 10 хиляди.Разходите на гориво дето ги даваш и те са измислени,ама да речем че процентно са верни.Истината е че има голяма пропаст между цената на хибрид и на нормален бензинов автомобил.Такива като мен не могат да я прескочат,а за съжаление повечето са такива като мен.Цялата дандания е просто търговски трик да продадеш още няколко Яриса и Ауриса.Сега,за Приус съм съгласен че е добра идея - специален модел на марката само и единствено с хибридно задвижване.Ама за малките модели ми се струва рекламна кампания насочена към финансово обезпечената нежна половина от пазара.Щото не съм чул за хибриден Авенсис например./поне до сега/
Колега, никъде не пиша,че няма пропаст между цената на бензинов и хибриден автомобил.Но тя е същата като пропастта между същия бензинов автомобил и по-слабо оборудван от същия хибрид дизелов автомобил. Именно защото очаквах и такова становище относно оборудването, съм сравнил автомобилите с различно задвижване с аналогично оборудване и мощност. Разбира се, че който търси най-изгоден вариант, ще се насочи към бензинов двигател с най-ниско оборудване. Но тогава няма да си купи и дизел. Мисълта ми е ,че категорично Тойота не позиционира хибридните си модели към клиенти,залагащи на най-ниско ниво на оборудване. Това никой не го оспорва. Но и аналогичен като качества дизел клиентът не може да купи при ниските ценови предложения.

Искам отново да наблегна на предрасзсъдъка - никой дотук в темата не отбелязва,че пропастта в цените е между бензин и дизел, но съвсем настойчиво продължава да се твърди,че ценовата пропаст е между бензин и хибрид! Ето повод за размисъл. Нека да се информираме за разходите и след това да твърдим нещо.
А хибриден Авенсис не е нужен, особено след като Приус се води в този клас.

П.С. Цените,които съм задал в сравнението НЕ СА НА НАЙ-ВИСОКОТО ОБОРУДВАНЕ, А НА СРЕДНО. И разбира се, приблизително аналогично между трите алтернативи с различни задвижвания.

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 21 Фев 2014 20:07
от nowyaris
Колега,за ценовата пропаст между бензинов и дизелов автомобил с еднакво оборудване спор няма.Въпроса е има ли смисъл да си купуваш бензинов хибрид за далеч по-голяма сума вместо почти аналогичен като възможности и оборудване обикновен бензинов автомобил.И ако има смисъл - какъв е ? Това не са предрасъдъци,аритметика е.

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Публикувано на: 21 Фев 2014 21:49
от zi_zi_top
Понеже съм завършил математическа гимназия преди 11 години си купих една Корса 1,2 бензин, на почти 8 години на 32000 км (на реални км, купувана от мои близки познати). Купих я за 6000 лв. при цена в магазина 19800 DM 1994 г. Разходът и на градско е 7-7,5 л/100 км. Не плащам Каско, данъкът и е под 10 лв. За 11 години съм сменявал само и единствено консумативи. Най-големият разход ми е за ГО (последно 148 лв.).
Кой хибрид ще ми осигури по-евтино и безпроблемно придвижване??? cool.gif