Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 20 Фев 2014 16:29
И бензинката има 4 цилиндъра, както и дизела. Май и двете бяха 4 тактови. И при 5к оборота защо едното да трака, а другото не?
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Твоя дизел в гаража ако пуши и трака това не означава, че останалите дизели по света също пушат и тракат.prius 3 написа:Пушенето и тракането са запазена марка на дизелите. Като техен любител, би трябвало да го знаеш. Иначе, продължавай да си спиш и си сънувай каквото щеш! Като се събудиш обаче погледни данните на двете и може пак да си говорим! А колкото до фанатизирането, пак сънуваш. В гаража ми са коли от 3 различни марки. Имам хибрид, дизел и бензин. Ха сега ми кажи що ги имам и в коя съм фанатизиран. Ама първо кафенце за разсънване и си измий очите със студена вода!
Няма нужда нищо да чета, защото още миналата година му правих тест драйв.mirott написа:Точно този дизел на Сивик най-трака, да знаеш:)! Попрочети още, може пък да поспорите с някого!
Не съм фен на дизелите!
И не си ми интересен, отдавна:)))! Сладки сънища!
Веско ползвай търсачката, ако наистина не знаеш защо дизелите са по-шумни, заостри вниманието си на вид гориво, октаново число, палене, детонации, инжектори, ГНП и т.н.Vesko написа:И бензинката има 4 цилиндъра, както и дизела. Май и двете бяха 4 тактови. И при 5к оборота защо едното да трака, а другото не?
Моя дизел дали пуши и трака в гаража, няма как да знаеш.biro написа:Твоя дизел в гаража ако пуши и трака това не означава, че останалите дизели по света също пушат и тракат.prius 3 написа:Пушенето и тракането са запазена марка на дизелите. Като техен любител, би трябвало да го знаеш. Иначе, продължавай да си спиш и си сънувай каквото щеш! Като се събудиш обаче погледни данните на двете и може пак да си говорим! А колкото до фанатизирането, пак сънуваш. В гаража ми са коли от 3 различни марки. Имам хибрид, дизел и бензин. Ха сега ми кажи що ги имам и в коя съм фанатизиран. Ама първо кафенце за разсънване и си измий очите със студена вода!
Май искаш да си играеш!mirott написа:Като не държиш да си интересен не се прави на интересен-елементарно!
Дизеловото гориво няма октаново число...
И като му прави тест какво? Тракащ и пушещ ли бе? И харчи повече от Аурис хибрид? Да не са ти дали някоя 6-та генерация Сивик без да се усетиш?
До колкото си спомням Авенсиса от подписа ми (2.2Д4Д 150кс) влизаше в червената зона на 5500. Към 5000 си забиваше муцуната, ама редовно си го карах на 4000-4500. Сигурно за това за 5г съм нямал никакви проблеми с кофти нафта biggrin.gif biggrin.gif И всъщност някъде след 2500-3000 мотора си ставаше пъргав и комфортен за каране. Чак се изнервях като жена ми сменя на по-висока предавка преди 2000 оборота, та авенсиса тогава си е ужасно тромав.... ама вероятно и за това нейният разход беше около 2 пъти по-малък от моя на една и съща кола.prius 3 написа:Веско ползвай търсачката, ако наистина не знаеш защо дизелите са по-шумни, заостри вниманието си на вид гориво, октаново число, палене, детонации, инжектори, ГНП и т.н.Vesko написа:И бензинката има 4 цилиндъра, както и дизела. Май и двете бяха 4 тактови. И при 5к оборота защо едното да трака, а другото не?
Дизел карал ли си? Тези „5к оборота“ за дизел по-добре не ги споменавай! На такива обороти, ако караш може да се покажат клапаните над капака, за да видят кой е тоз шофЕр. laugh.gif
При такова каране колко ти харчеше? Сигурно и с Авенсиса трудно си падал под 10/100. biggrin.gifVesko написа:До колкото си спомням Авенсиса от подписа ми (2.2Д4Д 150кс) влизаше в червената зона на 5500. Към 5000 си забиваше муцуната, ама редовно си го карах на 4000-4500. Сигурно за това за 5г съм нямал никакви проблеми с кофти нафта biggrin.gif biggrin.gif И всъщност някъде след 2500-3000 мотора си ставаше пъргав и комфортен за каране. Чак се изнервях като жена ми сменя на по-висока предавка преди 2000 оборота, та авенсиса тогава си е ужасно тромав.... ама вероятно и за това нейният разход беше около 2 пъти по-малък от моя на една и съща кола.prius 3 написа:Веско ползвай търсачката, ако наистина не знаеш защо дизелите са по-шумни, заостри вниманието си на вид гориво, октаново число, палене, детонации, инжектори, ГНП и т.н.Vesko написа:И бензинката има 4 цилиндъра, както и дизела. Май и двете бяха 4 тактови. И при 5к оборота защо едното да трака, а другото не?
Дизел карал ли си? Тези „5к оборота“ за дизел по-добре не ги споменавай! На такива обороти, ако караш може да се покажат клапаните над капака, за да видят кой е тоз шофЕр. laugh.gif
Това отдавна съм му го казал. Електромобил да има Веско, пак разхода му ще е около 10/100.nowyaris написа:От всичко написано до тук,стигам до извода,че на Веско и електрокар да му дадеш,пак ще му гори много нафта.Хора всякакви biggrin.gif .От цялата тема стигнах до извода,че не са важни големите разходи,а малките доходи.Всеки според чергата си.
Колега, никъде не пиша,че няма пропаст между цената на бензинов и хибриден автомобил.Но тя е същата като пропастта между същия бензинов автомобил и по-слабо оборудван от същия хибрид дизелов автомобил. Именно защото очаквах и такова становище относно оборудването, съм сравнил автомобилите с различно задвижване с аналогично оборудване и мощност. Разбира се, че който търси най-изгоден вариант, ще се насочи към бензинов двигател с най-ниско оборудване. Но тогава няма да си купи и дизел. Мисълта ми е ,че категорично Тойота не позиционира хибридните си модели към клиенти,залагащи на най-ниско ниво на оборудване. Това никой не го оспорва. Но и аналогичен като качества дизел клиентът не може да купи при ниските ценови предложения.nowyaris написа:Искам искренно да си призная пред колегата ЛЕКСЪС,че ако имах излишни 40 хилки на драго сърце бих си купил хибриден Аурис.За съжаление нямам.И не само аз.А тези които имат ,в огромната си част ,неясно защо , са привърженици на едни други марки и модели.Цените които даваш са за най-висок клас оборудване на модела.Аз на личната си кола не се нуждая от толкова много екстри.Разликата в цената отива към 10 хиляди.Разходите на гориво дето ги даваш и те са измислени,ама да речем че процентно са верни.Истината е че има голяма пропаст между цената на хибрид и на нормален бензинов автомобил.Такива като мен не могат да я прескочат,а за съжаление повечето са такива като мен.Цялата дандания е просто търговски трик да продадеш още няколко Яриса и Ауриса.Сега,за Приус съм съгласен че е добра идея - специален модел на марката само и единствено с хибридно задвижване.Ама за малките модели ми се струва рекламна кампания насочена към финансово обезпечената нежна половина от пазара.Щото не съм чул за хибриден Авенсис например./поне до сега/