Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2
Публикувано на: 25 Авг 2013 20:38
И ти имаш! Thanksjim_beam написа:мерси за полезната информация колеги!
JapCar имаш лс!
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
И ти имаш! Thanksjim_beam написа:мерси за полезната информация колеги!
JapCar имаш лс!
Такаа,и моят авенсис Д4Д 2000г. ходи на диагностика в събота поради появил се проблем със странно почукване/и при загрял двигател/, синкаво изпушване при обороди от 1800 до 2200 най-вече и леко завишен разход.Диагностиката беше извършена с BOSCH 5XX и съответната им програма.Всички останали измерени стойности бяха в норми,турбината правела достатачно налягане.Данните на дюзите бяна 1 дюза (-1,3); 2 дюза (-0,6);3 дюза (-0.4); 4 дюза (+1,0).Според техниците имам проблем с 1ва дюза като 4та била огледална на нея и тя била с такава стойност.Чакам обаждане от тяхна страна да ми предложат оферта за рециклиране на съответната дюза в пловдивски сервиз/не се сещам за имете в момента/ понеже съм от Русе и неможаха да ми препоръчат добър сервиз.Ако някой е позвал услугите на такъв в града може да сподели.Има ли смисъл да си играя с добавки да "оправям" дюзите?Това с огледалните дюзи може ли да влияе на 1ва и 4та в рамките на -1.3 до +1 на 4та?iovkito написа:Днес ходих до тойота за диагностика .
1 дюза (-1,9)
2 дюза (-1,2)
3 дюза (0,7)
4 дюза (0,4)
До колкото знам, това не е пряко влияние. Според моите разбирания/логика, компенсацията която управлението на дюзите прави, когато е в минус, значи, че дюзата пуска повече от зададеното (нехерметична), когато е в плюс, тя пуска по-малко (задръстена).Вероятно управлението прави тези компенсации с промяна в +/- за всяка дюза на зададеното време на впръскване за всеки режим. За влиянието съм чувал, че когато една се компенсира много в една посока, друга (без да е зле) се компенсира в обратна за да има някакъв баланс. Може би е свързано и с реда на рабора на цилиндрите. На повечето 4 цил. двг. е 1-3-4-2, не съм сигурен за D-4D.(другия възможен ред е 1-2-4-3, винаги се редуват краен, вътрешен...) Та не знам как компенсациите на 1 и 4 са свързани...icy написа:Това с огледалните дюзи може ли да влияе на 1ва и 4та в рамките на -1.3 до +1 на 4та?
Тая теория я научих най-напред тук във форума, когато взех колата...Всичките ми мисли за моя проблем са насочени главно към дюзите, но пък според тази теория съм далеч от граничните стойности- 4-та дюза ми е най зле, защото никога не отива на 0 или +, винаги е минус 0.5 до минус 0.7, 1-ва понякога стига -0.4, но обикновено 1,2,3 са близо до 0. Не знам тези измервания до колко са достоверни, защото така и не разбрах (няколко пъти питах) как компа разбира коя , в каква посока е зле, че управлението да прави тези компенсации, които програмата показва.Kiki написа:. До +/- 3 можеш да караш спокойно.Трябва обаче да следиш развитието на ситуацията
Изобщо не ги мисли! Дюзите са ти с перфектни стойности и има още много хляб в тях.JapCar написа:Тая теория я научих най-напред тук във форума, когато взех колата...Всичките ми мисли за моя проблем са насочени главно към дюзите, но пък според тази теория съм далеч от граничните стойности- 4-та дюза ми е най зле, защото никога не отива на 0 или +, винаги е минус 0.5 до минус 0.7, 1-ва понякога стига -0.4, но обикновено 1,2,3 са близо до 0. Не знам тези измервания до колко са достоверни, защото така и не разбрах (няколко пъти питах) как компа разбира коя , в каква посока е зле, че управлението да прави тези компенсации, които програмата показва.Kiki написа:. До +/- 3 можеш да караш спокойно.Трябва обаче да следиш развитието на ситуацията
Колата е на 130х.км май вече....вече обърках в коя тема какво пиша, сигурно се повтарям.Kiki написа: Изобщо не ги мисли! Дюзите са ти с перфектни стойности и има още много хляб в тях.
На колко хиляди километра са?