Публикувано на: 29 Апр 2012 01:31
Не разбирам защо да не ти повярвам.
1% (някои стари Мерцедеси някоя Джета или Пасат DTi на VAG)nowyaris написа:Май само японките са бензинови.Какъв процент от хората в САЩ карат дизелови автомобили?
Примерът с Южна Америка не мисля, че е на място. Компании като Petrobras или YPF, опериращи в Бразилия и Аржентина са гиганти в региона, а бразилската е и един от световните лидери в бизнеса с горива. Със сигурност знаят как да произвеждат дизел и едва ли предлаганото от тях гориво е по-некачествено от това, което предлага Лукойл в България, например. В Русия нямам идея как стоят нещата, но ме съмнява компания като Лукойл да продава дизел, който на руския пазар да е по-зле, отколкото предлагания в България. Да, в Европа се продават най-много дизелови автомобили, но ръста на продажбите в останалите региони на света е много по-голям в сравнение с бензиновите автомобили. Просто, през последните десет години развитието на дизеловия мотор поради ред причини бе приоритет за компаниите и днес тези агрегати нямат нищо общо с двигателите от преди 10-15 години. Имат по-добро КПД от бензиновия мотор, харчат по-малко, живота на мотора е по-дълъг, а съчетани с ДПФ филтри и ползващи горива с ниско съдържание на сяра, съвременните дизели често оглавявят класации от рода на Green car.nowyaris написа:Интересно ми е ако всички тези дизелови автомобили,изброени от колегата Е_60 ако се пуснат в движение нейде из Русия,близкия и далечен Изток,южна Америка или друг забутан регион извън Европа дали изобщо ще могат да запалят с дизеловото гориво което се предлага по тамошните бензиностанции.Какъв е смисъла да се показва колко са икономични дадени модели с изключително ограничен ареал на използване.Приус си е икономичен и в Европа,и в САЩ,и в Боливия,и във Виетнам.Изброените от колегата модели са икономични само в Европа,и то не в цяла Европа.Отделно дето и най-икономичната кола в ръцете на някой душманин става ламя.Отделно дето изброените от колегата Е_60 са и доста скъпи.
Самият факт че официалните дилъри не предлагат дизелова Тойота в нито една страна членка на бившото ОНД(СССР) без Балтика и Молдова говори ли нещо?E60_Power написа:Примерът с Южна Америка не мисля, че е на място. Компании като Petrobras или YPF, опериращи в Бразилия и Аржентина са гиганти в региона, а бразилската е и един от световните лидери в бизнеса с горива. Със сигурност знаят как да произвеждат дизел и едва ли предлаганото от тях гориво е по-некачествено от това, което предлага Лукойл в България, например. В Русия нямам идея как стоят нещата, но ме съмнява компания като Лукойл да продава дизел, който на руския пазар да е по-зле, отколкото предлагания в България. Да, в Европа се продават най-много дизелови автомобили, но ръста на продажбите в останалите региони на света е много по-голям в сравнение с бензиновите автомобили. Просто, през последните десет години развитието на дизеловия мотор поради ред причини бе приоритет за компаниите и днес тези агрегати нямат нищо общо с двигателите от преди 10-15 години. Имат по-добро КПД от бензиновия мотор, харчат по-малко, живота на мотора е по-дълъг, а съчетани с ДПФ филтри и ползващи горива с ниско съдържание на сяра, съвременните дизели често оглавявят класации от рода на Green car.nowyaris написа:Интересно ми е ако всички тези дизелови автомобили,изброени от колегата Е_60 ако се пуснат в движение нейде из Русия,близкия и далечен Изток,южна Америка или друг забутан регион извън Европа дали изобщо ще могат да запалят с дизеловото гориво което се предлага по тамошните бензиностанции.Какъв е смисъла да се показва колко са икономични дадени модели с изключително ограничен ареал на използване.Приус си е икономичен и в Европа,и в САЩ,и в Боливия,и във Виетнам.Изброените от колегата модели са икономични само в Европа,и то не в цяла Европа.Отделно дето и най-икономичната кола в ръцете на някой душманин става ламя.Отделно дето изброените от колегата Е_60 са и доста скъпи.
Ти си по пристанищата и знаеш,че салага нафта от бензиностанция не взема.Там,в региона за който говориш има нафта,която другаде я няма в необятната Русия.Нямах впредвид проблемите с температурата-тяхната официална нафта няма нищо обшо със стандартите в Европа и искам да видя пиезо-дюза на БОШ Януари със стандартна нафта от тяхния местен Лукойл,например в Новосибирск biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Отделно дето на тяхните цени е напълно безмисленно да караш дизелов автомобил.slowtraveler написа:nowyaris, без да споря, че хибрида си е много икономичен автомобил, нещата не са съвсем така каквито бяха...
За мое учудване голяма част от колегите ми в Мурманск са си купили дизелови автомобили. Кой Волво, кой Каптива, кой Хюндай...
Вчера ми се обадиха, че и там вече се е стоплило - понякога дори температурата през деня ставала положителна, а нощната температура не падала под -8С ама още валяло сняг... laugh.gif
Да, мърморят за качеството на нафтата, но споделят, че не са имали проблеми в техните студове (под -30С зимата)..
Без да съм запознат с Русия и особеностите на техния автопарк, струва ми се, че последното изречение от коментара ти вероятно е попадение в десетката, както се казва.nowyaris написа:Ти си по пристанищата и знаеш,че салага нафта от бензиностанция не взема.Там,в региона за който говориш има нафта,която другаде я няма в необятната Русия.Нямах впредвид проблемите с температурата-тяхната официална нафта няма нищо обшо със стандартите в Европа и искам да видя пиезо-дюза на БОШ Януари със стандартна нафта от тяхния местен Лукойл,например в Новосибирск biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Отделно дето на тяхните цени е напълно безмисленно да караш дизелов автомобил.slowtraveler написа:nowyaris, без да споря, че хибрида си е много икономичен автомобил, нещата не са съвсем така каквито бяха...
За мое учудване голяма част от колегите ми в Мурманск са си купили дизелови автомобили. Кой Волво, кой Каптива, кой Хюндай...
Вчера ми се обадиха, че и там вече се е стоплило - понякога дори температурата през деня ставала положителна, а нощната температура не падала под -8С ама още валяло сняг... laugh.gif
Да, мърморят за качеството на нафтата, но споделят, че не са имали проблеми в техните студове (под -30С зимата)..
E60_Power написа:Без да съм запознат с Русия и особеностите на техния автопарк, струва ми се, че последното изречение от коментара ти вероятно е попадение в десетката, както се казва.nowyaris написа:Ти си по пристанищата и знаеш,че салага нафта от бензиностанция не взема.Там,в региона за който говориш има нафта,която другаде я няма в необятната Русия.Нямах впредвид проблемите с температурата-тяхната официална нафта няма нищо обшо със стандартите в Европа и искам да видя пиезо-дюза на БОШ Януари със стандартна нафта от тяхния местен Лукойл,например в Новосибирск biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Отделно дето на тяхните цени е напълно безмисленно да караш дизелов автомобил.slowtraveler написа:nowyaris, без да споря, че хибрида си е много икономичен автомобил, нещата не са съвсем така каквито бяха...
За мое учудване голяма част от колегите ми в Мурманск са си купили дизелови автомобили. Кой Волво, кой Каптива, кой Хюндай...
Вчера ми се обадиха, че и там вече се е стоплило - понякога дори температурата през деня ставала положителна, а нощната температура не падала под -8С ама още валяло сняг... laugh.gif
Да, мърморят за качеството на нафтата, но споделят, че не са имали проблеми в техните студове (под -30С зимата)..
Ти не знаеш ли, че лявата лента е резерве за такива, като @E60_Power... biggrin.gifToyotaPassion написа: T.e. E60_Power, защитаващ яростно дизела, иска да ни каже, че големия кеф/десятката/ идва от икономията на парички? Не че нещо, ама май той беше човека, заяждащ се с другите, че карат пенсионерски, за да пестят пари, а пък той бил с Рей Бан-а и лявата лента????
И къде точно видя в коментара ми твърдение, че големия кеф е от икономията на пари? Казвам, че най-вероятно това е причината / много ниските цени на бензина / руснаците да не се вълнуват от това дали колата е икономична или не е. И да не купуват дизел. Макар,че това е просто предположение, защото не знам дали цените на бензина са ниски.ToyotaPassion написа:E60_Power написа:Без да съм запознат с Русия и особеностите на техния автопарк, струва ми се, че последното изречение от коментара ти вероятно е попадение в десетката, както се казва.nowyaris написа:Ти си по пристанищата и знаеш,че салага нафта от бензиностанция не взема.Там,в региона за който говориш има нафта,която другаде я няма в необятната Русия.Нямах впредвид проблемите с температурата-тяхната официална нафта няма нищо обшо със стандартите в Европа и искам да видя пиезо-дюза на БОШ Януари със стандартна нафта от тяхния местен Лукойл,например в Новосибирск biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Отделно дето на тяхните цени е напълно безмисленно да караш дизелов автомобил.
T.e. E60_Power, защитаващ яростно дизела, иска да ни каже, че големия кеф/десятката/ идва от икономията на парички? Не че нещо, ама май той беше човека, заяждащ се с другите, че карат пенсионерски, за да пестят пари, а пък той бил с Рей Бан-а и лявата лента????
Причинно следствени връзки, колегаE60_Power написа:И къде точно видя в коментара ми твърдение, че големия кеф е от икономията на пари? Казвам, че най-вероятно това е причината / много ниските цени на бензина / руснаците да не се вълнуват от това дали колата е икономична или не е. И да не купуват дизел. Макар,че това е просто предположение, защото не знам дали цените на бензина са ниски.ToyotaPassion написа:E60_Power написа:
Без да съм запознат с Русия и особеностите на техния автопарк, струва ми се, че последното изречение от коментара ти вероятно е попадение в десетката, както се казва.
T.e. E60_Power, защитаващ яростно дизела, иска да ни каже, че големия кеф/десятката/ идва от икономията на парички? Не че нещо, ама май той беше човека, заяждащ се с другите, че карат пенсионерски, за да пестят пари, а пък той бил с Рей Бан-а и лявата лента????