Страница 5 от 20
Катализатор - премахване и поставяне на дистанционна втулка
Публикувано на: 24 Мар 2016 13:40
от Akima
iwan33 написа: Колата е Corolla E11 - с двигател 4E-FE.
Колата има VIN и е хубаво да го давате при такива питания.
При 4E-FE има 1 кислороден сензор/някой в тази държава си държат на бошовското наименование ламбда/:
89465 SENSOR, OXYGEN
89465-19675 1 € 223.13
Намира се:
Изглежда така:
Ето как изглежда генерацията на EE111L-AEMNKW:
1.Не бързайте.
2.Погледнете диаграмата и помислете.
3.Слага се резонаторно гърне.
4.Вероятно ще са повишение - не знаем в какво състояние е моторът Ви.
Поздрави.

Катализатор - премахване и поставяне на дистанционна втулка
Публикувано на: 25 Мар 2016 06:44
от iwan33
Много благодаря! При първа възможност ще редактирам това мнение и ще добавя VIN.
Edit: JT152EEB103090005
Катализатор - премахване и поставяне на дистанционна втулка
Публикувано на: 08 Апр 2016 14:14
от wikstil
Здравейте колеги.Както бях писал по горе колата е Рав 4-2004 г бензин и имаше светещ чек с диагноза втора ламбда или катализатор.След проба с втулка дълга 4 см с 4 мм отвор чека не изгасна.Минах диагностика с ЕЛМ и телефон при човек който се занимава с ауспуси и след като ми каза че освен ПО 420 грешка има и друга за автоматика разбрах че така няма да се оправят нещата.Бях решил да слагам газ и говорих с газаджията за евентуални проблеми при газифицирането при светещ чек за грешка ПО 420/ламбда или катализатор/.Отговора беше че ако е катализатора чека задължително ще изгасне тъй като газовата има емулатор/Романо с ОБД/.След това минах последна диагностика в Спекта Ауто Бургас като исках уточнение за точно какво става въпрос-ламбда или катализатор.Отговора беше че ламбдите работят и със сигурност е катализатор.Предложиха ми такъв на цена от 1200 лв.Разбира се че не смених катализатора а записах час за ГИ Романо при Илия в Бургас.След монтажа чека изгасна и вече 100о км не свети.Всъщност светна като ми свърши газта и карах на бензин но след зареждане на газ изгасна докато излязох от бензиностанцията.Та и това е решение,вместо нов катализатор нова газова и разход 8-10 лв на 100 км.Поздрави.
Относно генерацията на Corolla e11 1.6 16v 2000г.
Публикувано на: 18 Апр 2016 11:19
от iStoqnov 1.6 vvt-i
Здравейте на всички!
Тъй като съм нов във форума и не знам дали темата е в точния раздел, така че моля да ме извините ако съм объркал.
Въпрос
ът ми е:
Някой може ли да ми каже размери на генерацията на
Corolla E11 1.6 2000
?
Защото мисля да махам катализатора, на негово място да монтираме резонаторно гърне.
И да сменя задното със спортно.
А не знам размерите и търсих навсякъде из нета и нищо не намирам.
Другия въпрос ми е дали замис
ълът ми е добър, тъй като колата е газов инжекцион и дали ще е добре за двигателя?
Последен въпрос (май станаха доста но...

) дали някой има личен опит с гърнета и резонатори Unique, и дали са добри или вадят звук като пърдяща рейсаджийска налепена с лепенки
Хонда
?
Благодаря предварително!

Катализатор - премахване и поставяне на дистанционна втулка
Публикувано на: 21 Апр 2016 14:14
от Akima
iStoqnov 1.6 vvt-i написа: генерацията на Corolla E11 1.6 2000
Хайде сега да дадем една рама и да почваме сравняване на тръби.

Катализатор - премахване и поставяне на дистанционна втулка
Публикувано на: 22 Апр 2016 11:13
от alligator
Колеги, май ще имам нужда от помощ.
Вчера и аз се реших да разкарам катализатора на моя Авенсис (2.0 бензин) и ходих при Дидо да ми свърши тази работа. Преди ми излизаха 2 грешки на всеки 200-300км и си ги триех ръчно за мое успокоение.
P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0430 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2)
Моя мотор (1AZ-FSE) е с 2 катализатора и съответно 4 ламбда сонди. След махането на катализаторите и поставяне на дистанционни втулки на долните 2 ламбда сонди няколко километра по-късно ми излязаха 2 нови грешки:
P0133 Oxygen Sensor Circuit Slow Response (Bank1, Sensor1)
P0153 Oxygen Sensor Circuit Slow Response (Bank2, Sensor1)
Това доколкото се ориентирам правилно са 2-те ламбда сонди над катализаторите, които явно нещо се объркват след ремонта. Сега въпросът е, дали те са повредени и за смяна или просто цялата манипулация е неуспешна и компютъра се бърка.
Мислех също така да ги тествам с омметър като някъде гледах че се проверяват на изстинал и горещ двигател и показателите трябва да са в определени норми. Обаче не съм сигурен дали "slow response" ще се отчете като ги меря по този начин.
Някой имал ли е такъв проблем и как го е решил?
Катализатор - премахване и поставяне на дистанционна втулка
Публикувано на: 22 Апр 2016 11:37
от Akima
alligator написа: 1AZ-FSE
Моля дайте VIN за точност.
Други интервенции има ли по колата?
Гущерът си знае работата - какво каза като се чухте след премахването?
Катализатор - премахване и поставяне на дистанционна втулка
Публикувано на: 22 Апр 2016 12:26
от alligator
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.
Никакви други промени не са правени. Тези 2 грешки съм ги виждал пак преди около 1-2 год. ама за кратък период и не съм ги виждал отдавна. Силно се надявам да е случайност и донастройване на системата. Все пак не съм минал повече от 50 км откакто съм я взел.
Катализатор - премахване и поставяне на дистанционна втулка
Публикувано на: 22 Апр 2016 13:33
от Akima
alligator написа:Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.
10/2004 TOYOTA AVENSIS (AZT250L-AEMGHW)
ELEGT EUR SED LHD 1AZFSE D4 MTM 5F
Проверете по тази схема и докладвайте:
Катализатор - премахване и поставяне на дистанционна втулка
Публикувано на: 24 Апр 2016 15:17
от alligator
Това ще го проверя тези дни, само да ми остане малко време.
Лошото е че днес си проверявах грешките през OBD2 и видях че има pending error - P0420. Обаче тъй като още не е confirmed, още не е светнал Check engine. Вероятно и това ще стане до няколко дни.
Иначе минах около 350км през този уикенд и ако още имах катализатор съм 99% сигурен, че трябваше да светне Check Engine за P0420 или P0430. Странно защо грешката стои още като pending а не е confirmed.
Грешки P0133 или P0153 не са излизали от последния път.
Катализатор - премахване и поставяне на дистанционна втулка
Публикувано на: 11 Май 2016 21:38
от alligator
За по заинтересованите ще кажа какво се случи през последните няколко дни. Може да е от полза за някой.
След като веднага след махането на катализатора ми светна Check Engine с грешки P0133 и P0153, от тогава насам не е светвал Check Engine за близо 1300 изминати км. Въпреки това съм проверявал няколко пъти за грешки и 2 пъти ми излязоха временни грешки P0133 и P0155, но вероятно не са се повторили достатъчно пъти и Check Engine не ми светна. Освен това след няколко цикъла на проверки явно разбира че грешките не се потвърждават и временните грешки се самоизтриват. Доколкото разбирам, Check Engine светва само ако има потвърдени грешки. Може и да греша, но не мога да си обясня защо тогава се самоизтриват грешките.
Няма да казвам че усетих сериозен тласък откакто махнах катализатора за който не съм и мечтал. Доста по стабилно ускорява и съответно се поддържат по лесно високи скорости (170-180км/ч), разбира се само за теста.

Катализатор - премахване и поставяне на дистанционна втулка
Публикувано на: 07 Юни 2016 14:14
от moroko
Здравейте, имам проблем с катализатора на моята corola verso 1.6 бензин 2006г. свети ми TRC VSC и чек на мотора. От София съм някои да ми даде номера на Дидо или на някой друг който се занимава с това. Благодаря предварително
Катализатор - премахване и поставяне на дистанционна втулка
Публикувано на: 01 Юли 2016 11:32
от Svetlozar Stankov
Здравейте,колеги,
утре мисля да махна катализатора на Avensis T22 2.0 1CD-FTV D4D 110HP.
Може ли да ме ориентирате горе долу каква му е изкупната цена, за да преценя дали от сервиза няма да ме изпързалят нещо?
Благодаря предварително!
Поздрави.
Катализатор Toyota Avensis T22
Публикувано на: 01 Юли 2016 16:52
от memorex
50 ина лева и безплатно ЕВРО 3.

Катализатор - премахване и поставяне на дистанционна втулка
Публикувано на: 01 Юли 2016 20:23
от Svetlozar Stankov
А дали след катализатора има сонда ?