Re: Всичко за Avensis verso 2.0 d4d 116к.с 2001-2003
Публикувано на: 22 Май 2014 11:28
Именно! И затова подхождам предпазливо. В смисъл - гледам да докарам умножението до х3, х4, х5, а не до х10... И да не поемам риск със значителен брой части с цена около и над 1000лв., имащи по-скоро характер на консуматив, на който, при купуването на кола на старо, вече му е дошло времето. Опитвам се да минимизирам рисковете. Въпреки, че с цените на лагер главините във всички случаи ще е х20, х30 - на Пасата един заден лагер е 20 лв. laugh.gifNET написа:cristo написа:в момента който кажеш вместо ПАСАТ 95 - кола 2003-4, да не говорим по-нова ... умнжавай цените по няколко
Благодаря за съвета ти за дюзите, ама в края на месец Май няма как да го изпълня с това паленето на студено


Зачетох се тук в разни теми за диагностика на двигателите (видях някаква програма Techstream) където се изписвали стойностите на дюзите в отклонение +- от нулата. Още четенe ми трябва, но много ще ми помогнете, ако ми кажете от опит, дали може да се върже OSBII USB кабел, или чрез кабел по сериен RS232 порт (имам такъв стар лаптоп), или чрез популярните напоследък OSBII блутут адаптери на тези Тойоти Авенсис Версо 2003-2004 година и чрез софтуер (и коя програма ще препоръчате) да се видят някои важни при покупка на употребяван автомобил характеристики. И какво да се гледа? Примерно някакви данни за дюзите (видях че се говори за някакви отклонения), примерно налягане на турбината... знам ли... какво друго, за да се изолират скъпите части? Записва ли се в компютъра на колата история на грешките за определено време назад? Така, че да може да се види дали километража е превъртан - примерно, той показва 100 хил., а в историята има отчетени грешки на 150 хил. км.
Много ще ми помогнете с подобна информация. Защото ме влече към този модел на Тойота. Другата ми алтернатива за семеен автомобил е бензинова (заради по-евтината поддръжка и по-малкото скъпи части) Опел Зафира, обаче нещо думата Опел никога не ми е звучала добре

А да, струва ми се че и в Турана ще можеш да мяташ количката без да я сгъваш - багажника е огромен и там. И Туарана ми е алтернатива, но и там са все дизелови двигатели в продажба, съответно пак голям риск с покупката. А и ми е странно защо по западната преса много ги критикуват тези Туаран-и.